Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Ihan ok kisa. 2 sija niin ei voi oikein mutruttaakkaan. Omat ajovirheet vaan pilas jälleen voitto mahikset! :D
Brada ei ihan yhtä helpolla päässy nyt kuin normisti. Viimoses sektoris 0.443sec eroo ja sitten spinnaan ja hajotan etusiiven. Hehe. :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Startti oli täysi kaaos. Ajan ihan normaalisti antaen kaikille tilaa ja minuun törmättiin kolme kertaa ja autoni sinkoili pitkin rataa. Menetin etusiiven ja olin viimenen, ei ollut mitään motivaatiota jatkaa. Startti muistutti enemmän publastarttia..

Juu näytti kyllä aika kaaokselle, mutta ei ollut ensinmäinen eikä varmaan viimeinen kerta. no onneksi itse selvisin kaaoksen läpi kunnialla:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Ite sain huonon startin. Ajoin ulkopuolta ja ensimmäisessä mutkassa ku katto ni olihan siinä melkoinen sumppu:D Ite selvisin siitä ihan hyvin ilman kontakteja, mut sitte alkukierroksilla joku anto pusun perseelle auto nurmikolle pidot helvettiin ja siitä poikittain radalle alfan eteen.
Alkukierrosten jälkeen taistelua viidennestä sijasta aapon santun ja antimaikkelin kans. Koko ajan sai olla tarkkana ettei virheitä tee kun pojat hööki niskaan. Antimaikkeli pääsiki vika kierrokselle lähelle ku pikkasen spinnasin, mut muuten ihan ok kisa. Kisahermotki kesti eikä isoja hölmöilyja tullu tehtyä. 5 sija ihan ajamalla:eek:
Kisan nopein kierroskin oli vähän aikaa, mut se hehkutus ei kauan kestäny....
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Ite sain huonon startin. Ajoin ulkopuolta ja ensimmäisessä mutkassa ku katto ni olihan siinä melkoinen sumppu:D Ite selvisin siitä ihan hyvin ilman kontakteja, mut sitte alkukierroksilla joku anto pusun perseelle auto nurmikolle pidot helvettiin ja siitä poikittain radalle alfan eteen.
Alkukierrosten jälkeen taistelua viidennestä sijasta aapon santun ja antimaikkelin kans. Koko ajan sai olla tarkkana ettei virheitä tee kun pojat hööki niskaan. Antimaikkeli pääsiki vika kierrokselle lähelle ku pikkasen spinnasin, mut muuten ihan ok kisa. Kisahermotki kesti eikä isoja hölmöilyja tullu tehtyä. 5 sija ihan ajamalla:eek:
Kisan nopein kierroskin oli vähän aikaa, mut se hehkutus ei kauan kestäny....

Anteeksi jacky multa se pusu siinä alkukieroksilla tuli, mutta johtu siitä että joku antoi mulle ensiksi pusun ja ei ollut mitään tehtävissä:mad: ja vaikea oli koittaa saada sua kiinni kun etusiipi oli rikki viimeiset 10 kierosta, meni siinä kun jotain romua oli keskellä rataa :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

En ole koskaan pitänyt tästä Korean radasta enkä pidä vieläkään...

Ensinäkään vauhti ei riittäny mihinkään ja toiseksi oskari sabotoi kisani sekä ensimmäisellä että viimeisellä kieroksella. Kilpailun alussa heti toisessa mutkassa jolloin olin noussut jo 4. oskari tulee kylkeen pyörähdän ja putoan joukun hännille (todennäköisesti vahinko). Viimeisellä kieroksella sitten taistellaan sijasta 7. ollaan rinnakkain pienellä suoranpätkällä kunnes oskari päättääkin tuupata minut nurmikolle (ei voinut olla vahinko).

Noh muutama lohdutus piste hyvin alkaneen kauden jälkeen kuitenkin :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

En ole koskaan pitänyt tästä Korean radasta enkä pidä vieläkään...

Ensinäkään vauhti ei riittäny mihinkään ja toiseksi oskari sabotoi kisani sekä ensimmäisellä että viimeisellä kieroksella. Kilpailun alussa heti toisessa mutkassa jolloin olin noussut jo 4. oskari tulee kylkeen pyörähdän ja putoan joukun hännille (todennäköisesti vahinko). Viimeisellä kieroksella sitten taistellaan sijasta 7. ollaan rinnakkain pienellä suoranpätkällä kunnes oskari päättääkin tuupata minut nurmikolle (ei voinut olla vahinko).

Noh muutama lohdutus piste hyvin alkaneen kauden jälkeen kuitenkin :)

Huomasin itse että oli parempi luovuttaa oskarin kanssa taistelu ettei satu mitään. ja rupesin siinä viimeisten kierroksien aikan odottelemaan että otatte vielä yhteen ja pääsisin siinä kuittaamaan teidän ohi :) mutta kierrokset loppuivat kesken:mad:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

En ole koskaan pitänyt tästä Korean radasta enkä pidä vieläkään...

Ensinäkään vauhti ei riittäny mihinkään ja toiseksi oskari sabotoi kisani sekä ensimmäisellä että viimeisellä kieroksella. Kilpailun alussa heti toisessa mutkassa jolloin olin noussut jo 4. oskari tulee kylkeen pyörähdän ja putoan joukun hännille (todennäköisesti vahinko). Viimeisellä kieroksella sitten taistellaan sijasta 7. ollaan rinnakkain pienellä suoranpätkällä kunnes oskari päättääkin tuupata minut nurmikolle (ei voinut olla vahinko).

Noh muutama lohdutus piste hyvin alkaneen kauden jälkeen kuitenkin :)

Ensinnäkin oon henkilö, jonka kanssa pystyy ajamaan rehtiä kilpaa ja kaiken lisäksi olin kokoajan nopeampi, kuin sinä :).. Lisätäkseni vielä, että epäonni, jota itselläni on ollut aikaisemmissa kisoissa(mahdollisuudet kolmen joukkoon) niin on hyvä, että sitä tulee myös muille, koska en ole häntäpään kuljettaja.. noh, mutta eihän se niin vakavaa ole.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Ensinnäkin oon henkilö, jonka kanssa pystyy ajamaan rehtiä kilpaa ja kaiken lisäksi olin kokoajan nopeampi, kuin sinä :).. Lisätäkseni vielä, että epäonni, jota itselläni on ollut aikaisemmissa kisoissa(mahdollisuudet kolmen joukkoon) niin on hyvä, että sitä tulee myös muille, koska en ole häntäpään kuljettaja.. noh, mutta eihän se niin vakavaa ole.

En laittaisi sitä huonon onnen piikkiin jos tuuppat minut nurmikolle suoralla...
Mutta siitä olen samaa mieltä että olit nopeampi kuin minä ja aikaisemmissakin kisoissa olet ollut nopea esim Australian paalupaikka.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Tällä kertaa ei päässy niin helpolla, kun viimeksi. Melkein tiimi makso voiton kun kerssi meni paskaksi pari kiekkaa ennen maalia ja merimax alle sukunnin päässä. Muuten kisa meni ihan jees pieniä virheitä välillä. Ei kyllä mitään hajuakaan mitä siinä alussa tapahtu kun aluks kaiketi meni ihan jees ja sitten rupes tapahtumaan. Aika-ajo jäi vähän harmittamaan ku oli mahollisuus suomifinin aikaan mut sitten meni vika sektori ihan metsään. Mutta näillä kommenteilla Kiinaan ja hakemaan podium paikkaa.

ps. tulisko tulokset jossain vaiheessa
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

joo o...eipä paljoa jääny tästä kisasta käteen...paitsi v*******a aiheutuneet känsät...lähtö meni päin persiitä, jäin hännille ja otin tosi varovasti ekan mutkan ja sen kaaoksen..koitin sieltä kiemurrella etten osuisi kehenkään mutta yllättäen lotus tuli mun kylkeen heti mutkan jälkeen ja mulle siitä rankkua... eipä paljoa enää sen jälkeen napannut ajella..ja toiseks ei olis ees vauhti riittänyt mihinkään ku ei vaan osaa :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Aikas erikoista ettei näissä mersuissa nuo siivet kestä.
Tämän kauden jokaisessa kilpailussa on DRS ollut välillä hajalla ja viime kaudella taisi puolestaan olla etusiivet jatkuvasti hajalla ;)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Hyvä kisa oli viimeksi vaikkei mitään kunnon tulosta tullutkaan. Vauhti ollut vähän kadoksissa (Johtuu kyllä luultavasti säädöistä) ja virheitä tulee enempi kuin viime kaudella. Let's see what happens in China.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Missäs Alpha luuraa, yleensä näihin aikoihin on jo tulokset tulleet :p
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Juu jätän tän toisen kauden väliin.. Ei oo vauhtia ja virheitä tulee ihan liikaa. Jos pääsen kolmannelle kaudelle mukaan niin ois kivaa. Pahoittelut kaikille kaikista harmeista mitä oon tehnyt ja jackylle. Kyllä sinä uuden tallikaverin toivottavasti saat.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Aa joo, tulokset :DDD Jos joku sattumalta huomasi niin mulle tuli aivan hemmetin kova kiire pois kisasta sunnuntaina. Kisa itsessään alko ihan ok, mutta siinä kohtaa kun tuli mulle soitto että nyt tarvis lähteä auttamaan kaveria yhessä (molemmilta) unohtuneessa kouluhommassa niin ajelin nurmia pitkin pari kymmentä kiekkaa ja sitten nätisti auto rikki. (joo en tajunnu että helpomminkin olisi voinut kisan keskeyttää) Sekin jos mun ääntä että kisan loppupuolella havainnut niin siinä ajamisen ohessa valmistelin juttuja että heti tulokset otettuani pääsisin lähtemään.

Toisin sanoen meinas loppua tuo hostaaminen lyhyeen, mutta sinnittelin aivan viime sekunneille :) Tyhmänä sitten tultuani kaverilta n. 23:30 niin unohdimpa tulla laittelemaan tulokset :D
Mutta kai ne nyt kelpaa, mieluummin nyt kun ei ollenkaan? Right? :D

A-Ajo: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting (Kuvasta puuttuu 13. Santtu ja 14. Alpha) (Kisaan mennessä Antimikael saapu myöhässä ja SuomiFINiltä netti katkes juuri enne kisaa)
Kisa: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting (Listasta puuttuu keskeyttäneet Lightionary ja Alphatuhoaja sekä SuomiFIN joka ei kisaan voinut osallistua netin katkeamisen takia)

Ja sitten keskivikkona ajetaan taas. 20:00 alkaen :)

Keskiviikon kisaan ilmoittautuminen:

1. Alphatuhoaja (Lotus)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Keskiviikon kisaan ilmoittautuminen:

1. Alphatuhoaja (Lotus)
2. Antimikael (Ferrari)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Alphatuhoaja (Lotus)
2. Antimikael (Ferrari)
3. SuomiFIN (Reservi)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
 
Ylös Bottom