Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Intian gp!
Ensimmäiseksi risuja aleksi02:sen, kierroksella 14 hölmöilystä! Ihan turhaan lähdit hötkyilemään ja mutkassa puskeen persiiseen. Noinhan ajaa formuloissa grosjeani ja miten sille kävi? Eikä edes ens kauden tallipaikka oo varma!!
Kiitokset santu71:selle noin pitää ajaakin. Jos tekee virheen, käy pitkänä ni radalle tullessa rehdisti antaa tietä takaa tulevalle.
Muuten itellä oli aika puhdas kisa. Selvisin alun rytäkästä ilman mitään kontaktia ja pääsin nousemaan useita sijoja. Harmittaa pirusti, oisin varmasti päässy kepittään booriksen/oskun tai ainaki haastamaan niitä, mut aleksin pusu persiiseen= pyörähdys, etusiipi paskaksi ja ylimääräinen varikkostoppi (itellä oli vielä uus rengas setti alla)
Intia oli tällanen. Kaikkea voi sattua:) Sunnuntaina sit uus kisa:D


No kiitos palautteesta:) koitan ajella niin että ei ainakaan mun takia toisten kisa mene pieleen. ja tilaa koitan antaa heti kun huomaan että nopeampi kuski on takana, tietenkin turvallisessa paikassa (suorilla):D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Noh olipa taas kisa, meni niinkun oikeesti hermot tossa kisan alussa kun lähdössä pääsin Suominfinin rinnalle niin tyyppi päättää kääntää niin paljon vasemmalle kun vaan voi ja kummatkin päätyy nurmellesoralle ja mitä lie ja ei siinä sitten viä kaikki kun tosta lähtösekoilusta oli päästy niin pitkälle suoralle kääntäessä Suomifin taas päättää kääntää vasemmalle niin paljon kun lähtee ja siä ollaan taas soralla ja mää sain siitä viä rankkua!!! KYSYN VAAN ET MIKSI? No tulipa tehtyä ees jotain nousua viimeseltä paikalta kuudenneks... harmi vaan kun tää kausi loppuu kohta..

Pahoittelut. Lähdössä sekoilin manuaalivaihteiden kanssa jolloin auto jotenkin lähti käsistä. Toisesta tilanteesta muistan vain kun oltiin hiekalla, mutta se oli ilmeisesti vikani joten pahoittelut siitäkin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Pahoittelut. Lähdössä sekoilin manuaalivaihteiden kanssa jolloin auto jotenkin lähti käsistä. Toisesta tilanteesta muistan vain kun oltiin hiekalla, mutta se oli ilmeisesti vikani joten pahoittelut siitäkin.

no semmosta sattuu ja ei se enää haittaa kun et tehny ilmeiseti tahallaan :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Etusivu päivitetty.

Intohimo kisaamista kohtaan on pikkaisessa nousussa ja nyt kun työtkin ovat loppu, niin voisin ilmoittautua varakuljettajaksi kolmeen viimeiseen kilpailuun.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Kyllä menee jännäksi tuo taistelu sarjan 3. sijasta sillä esim: Zephydra joka on sarjan 10. on "vain" 20 pistettä kolmantena olevaa Tompertonia jäljessä :D

Entä onko Juholla tulossa jotain videomateriaalia kisasta/lähdöstä?

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Jos tällä kertaa pääsisi ajamaankin, eikä tarvitsisi odottaa ensin hostia 40 min ja sen jälkeen ei päästä peliin eikä vastaa viesteihin. :rolleyes:

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Intian gp!
Ensimmäiseksi risuja aleksi02:sen, kierroksella 14 hölmöilystä! Ihan turhaan lähdit hötkyilemään ja mutkassa puskeen persiiseen. Noinhan ajaa formuloissa grosjeani ja miten sille kävi? Eikä edes ens kauden tallipaikka oo varma!!

Pahoitteluni tästä tilanteeesta, tulin vain paljon kovempaa siihen mutkaan enkä enää ehtinyt väistämään. Siitä sain sitten kyllä ihan ansaitusti läpiajorankun.

Lähdössä törmäsin vielä red bullinkin ja pahotteluni siitäkin. Ja lopussa vielä sain omasta pyörähdyksestäni aikasakon:confused: Ei mennyt ihan putkeen tämä kisa.

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Entä onko Juholla tulossa jotain videomateriaalia kisasta/lähdöstä?

Kyllähän mulla on videota aika-ajosta ja kisasta. Voisi oikeastaan tehdä videon johon laittaa kaikki kisan tapahtumat minun näkökulmasta katottuna. Yritän saada sen tubeen joko vielä tänään tai sitten huomenna johonkin aikaan.

Minun tilalle pääsee joku sunnuntain kisan sillä itse en pääse paikalle kun olen pelaamassa kiekkoa samaan aikaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. taikoja (Williams)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5. antimikael (ferrari)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5. antimikael (ferrari)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
20. f1-masa ( reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Voi hyvää päivää taas.

Vauhtia oli selvästi enemmän mitä edellisissä kisoissa mutta se ei näköjään riitä...
Elikkä lähdössä Zephydra ajaa takarenkaaseen ja pyörähdän jo pääsuoralla.
Koko kilpailu oli kyllä hyvää vääntöä tosin jälleen tuli zephydran kanssa pientä osumaa mutta propsit siitä että päästit edelle kun ajoit perään viimeisessä mutkassa :) Kisa meni lopullisesti pieleen oman toheloinin takia kun kahdella perättäisellä kieroksella seinään ja siipi hajalle...

Noh ehkä seuraavassa kisassa onnistuisi välttämään turhat kolaroinnit.

Joo siitä lähdön kolaroinnista aleksi02 jo vastas mun puolesta: "Lähdössä törmäsin vielä red bullinkin ja pahotteluni siitäkin." Eli se oli semmone ketjureaktio, auto lähti lapasesta kun minuun törmättiin. Oli kyl aappon kanssa hyvää kisailua, pari kolme kierrosta mentii melkee rintarinnan, sit sattu ennakointivirhe mulle ja osuin sun takarenkaaseen. :eek: Pilasin siinä samalla omankin kisan et ei ollu tarkootus.
ps. autos kulki suorilla helvetin kovaa, hyvä ku pääs drs suoralla ees rinnalle :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5. antimikael (ferrari)
6. Booris84 (Williams)
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
20. f1-masa ( reservi)

Olipahan taas kisa
:cool:
Lähdössä sain taas rankkua..nyt omasta virheestäni kylläkin, ajoin sitten Hassun perään hassunhauskasti...jarrutit suhteellisen rajusti siihen ekaan kurviin:confused: kuitenkin tuli mulle yllätyksenä että kun piti kiihdyttää niin sä taisit vieläkin jarrutella siinä..en tiiä että sit väistitkö jotain edessäsi olevaa..kisa säädöt oli ihan ok, ja olis kyllä ilman läpiajo rankkua voinu olla tänään mahdollisuus taistella antimikaelia vastaan kun silläkin oli sitä ohjelmaa siinä alussa :eek: mutta itseäni tietysti lämmittää se että Jackyw jäi taakse :D onneks kohta on joulu niin voipi olla että kymmenien lahjojen joukosta löytyy rattipoljin ohjain ;)

Kimi Räikkönen Abu Dhabi - YouTube
ei mulla muuta...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Joo oli mielenkiintonen kisa. Lähössä SuomiFin ja antimikael blokkas toisensa ulos ja pääsin 2. Sen jälkeen oli monen kiekan ajan tiukkaa kisailua masan kanssa, jonka itse ryssin ku tuli spinattua. Noh siinä sitten tuli ajeltua ja 10 kiekkaa ennen maalia huomasin, että masa meni varikolle ja pääsin kärkeen. Tietenkään eipä ollu mitään jakoa kun ite ajoin kuluneilla kovilla renkailla ja masa uusilla pehmeillä (samalta varmaan taikojalta tuntu Kanadassa). Noh masa meni heittämällä ohi, mutta kyllä "kohtuu" lähellä pysyin kovilla renkailla. Kuitenkin hyvä tulos ja seuraavassa kisassa olsi kaiketi mahollisuus varmistaa mestaruus, jos munkki käy. Tallimestaruus taas..... tulee varmaan käymään samanlailla, kun viime kaudella, että vikassa kisassa se lipeää kädestä. Nyt vaan nokka kohti epsanjaa.

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5. antimikael (ferrari)
6. taikoja (Williams)
7. Brada (lotus)
8. Booris84 (Williams)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
20. f1-masa ( reservi)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Itsellänihän tossa tuli taas kiire joten kisa jäi ajamatta, pääsin laittamaan kisat päälle ja sitten vain poies :) Kiitos Juholle tuloksien "ottamisesta ylös".

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5. antimikael (ferrari)
6. taikoja (Williams)
7. Brada (lotus)
8. Booris84 (Williams)
9. Alphatuhoaja (Lotus)
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
20. f1-masa ( reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Joo sori. ekassa oli pakko jarruttaa mut tokassa jarrutin liikaa ku yritin vaan varoa. ja alphalle pahoittelut. ekassa en tienny mitä tapahtu mut toinen oli mun vika. auto oli niin solmussa nii yritin päästää edelle ennen viimestä kurvia nii sitte ei jarrut toiminu. :)

Tää mun paska kone ei anna mun laittaa tuota listaa tähän niin oon mukana espanjassa jos mahtuu

21.Hassu85 (reservi)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5. antimikael (ferrari)
6. taikoja (Williams)
7. Brada (lotus)
8. Booris84 (Williams)
9. Alphatuhoaja (Lotus)
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
20. f1-masa ( reservi)
21. Hassu85 (reservi)
22. keissunaattori (reservi)
 
Ylös Bottom