Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5. antimikael (ferrari)
6. taikoja (Williams)
7. Brada (lotus)
8. Booris84 (Williams)
9. Alphatuhoaja (Lotus)
10.Jacky (sauber)
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
20. f1-masa ( reservi)
21. Hassu85 (reservi)
22. keissunaattori (reservi)

Ei mitään aleksi
:) Muista olla booris kilttinä!!! Sunnuntaina nimittäin kaipaat sitä rattia...

1. Aappo1 (Mercedes AMG)
2. SuomiFIN (Sauber)
3. Tomperton (Toro Rosso)
4. Santtu-71 (Toro Rosso)
5. antimikael (ferrari)
6. taikoja (Williams)
7. Brada (lotus)
8. Booris84 (Williams)
9. Alphatuhoaja (Lotus)
10.Jacky (sauber)
11.
12.
13.
14.
15.
16.
------------------------------------
17. karppane (reservi)
18. teppoil (reservi)
19.aleksi02 (reservi)
20. f1-masa ( reservi)
21. Hassu85 (reservi)
22. keissunaattori (reservi)
23. NonRunner (reservi)

ois hianoo päästä ajamaan itse maestron kanssa..
:cool:

Joo, vanha mestari palaa kehiin :) tiiä vaikka se innostuis enempikin...

Joo mielenkiinnolla kyllä odotan illan kilpailua, en ole koskenut formulaan yli kuukauteen joten alussa voi olla aikamoista hakemista :D Mutta mikäs siinä kunhan pääsisi vähän ajamaan rengas rengasta vasten.

ois hianoo päästä ajamaan itse maestron kanssa.. :cool:

Ikävä pilata ilosi Runner mutta olet tällä hetkellä ensimmäinen pois putoava reservikuski jos kaikki ilmoittautuneet tulevat paikalle. :D

Mutta tosiaan tässä on vielä hieman videota edellisestä kisasta.

[video=youtube;a5VP0kIifsE]http://www.youtube.com/watch?v=a5VP0kIifsE[/video]

Minulla ei hajuakaan miksi videossa on musta kohta ajassa 6.09 - 8.26. Editoitaessa sitä ei ollut.

Mitenköhän tämä nyt kun minulla ei kuulu noita kisa inssin puheita onlinessä kuten kuului esim tuossa juhon videossa. Voiko nämä laittaa asetuksista päälle vai miten?

Mitenköhän tämä nyt kun minulla ei kuulu noita kisa inssin puheita onlinessä kuten kuului esim tuossa juhon videossa. Voiko nämä laittaa asetuksista päälle vai miten?

Audio-asetuksista sen saa päälle ja pois. Muistaakseni alin asetus.

Nyt ei kyllä jääny kisasta paljoa käteen:D Säädöt oli jostaki ihan prseestä eikä tuo rata kyllä oo koskaan sopinutkaan mun ajotyyliin. No onnea voittajalle!
Yhdessä vaiheessa jo luulin, että pääsen haastamaan boorista ja taisteleen jopa pisteistä, mut kyllä ne haaveet sai unohtaa renkaiden kulumisen myötä:o

Pahoittelut jackylle tuosta osumasta kilpailun alussa : näytti aivan siltä kuin sulla ois perä lähteny vähän alta ja olit lähes pysähtynyt siihen mutkaan joten en kerennyt väistämään.
Ensimmäiset 10 kierrosta ihan hyviä taisteluita mutta varikko pysähdyksen jälkeen löytyi vasta vauhti joka oli liian myöhään sillä eteenpäin eroa oli jo 30s.

En tiedä mihin mun vauhti on oikein kadonnut sillä kolme ensimmäistä kisaa oli aivan loistavia ja sen jälkeen vauhti ei oo riittänyt enään mihinkää :P

Nyt ei kyllä jääny kisasta paljoa käteen:D Säädöt oli jostaki ihan prseestä eikä tuo rata kyllä oo koskaan sopinutkaan mun ajotyyliin. No onnea voittajalle!
Yhdessä vaiheessa jo luulin, että pääsen haastamaan boorista ja taisteleen jopa pisteistä, mut kyllä ne haaveet sai unohtaa renkaiden kulumisen myötä:o
Sama juttu säädöt ihan syvältä renkkaat loppu tosi nopeesti ja oli pakko käydä kahdesti vaihtamassa kumit :mad:

FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA SANTANDER 2012

Paalupaikka - f1-masa

Kilpailun tulokset osa 1
Kilpailun tulokset osa 2

Olipahan taas kisa. Ensimmäistä kertaa ratissa pitkään aikaan ja se kyllä näkyi. Pieniä virheitä tuli melkeimpä joka kierroksella ja täydellinen kierros jäi saavuttamatta. Mutta mitään radikaalia ei sattunut joka näkyi sitten kokonaistuloksessa. Hienoa ajoa myös Masalta, taisi ottaa viimeisessä 15 kierroksessa sellaiset 13 sekuntia kiinni. Tiedä sitten antoiko armosta mun voittaa :D vai miksei sitä viimeistä silausta sitten tullut. Hyviä jätkiä olivat myös kaikki muut, harmi että mun mikki reistaili siinä kisassa, olisi ollut ihan kiva jutella vähän lisää.

Alphalle pieni huomautus, että tälläinen peli ei vetele sitten kun siirryt ylläpitäjäksi. Pitäisi edes joku ilmoitus laittaa, jos et ole tulossa kilpailuun. Nyt saatiin odottaa melkein 15 minuuttia ennen kuin päästiin vetämään aika-ajoja ja nekin piti vetää OSQ:na.

Jooh sellane kisa ekat kiekat meni hyvin kunnes ei auto kääntynyt enää ja sitten ajoin hiekalle ja tuli sitte tultua vähä huonos paikas takasi radalle nii runner tuli sitten peppuhun, eli sori runnerille siitä ainaki sain siitä läpiajorankun ihan oikeutetusti. lopussa oli kyl melkone kiri kun tuli hyviä virheettömiä kierroksia 2 viimmese asti kunnes aloin vähä hermoilla ja alko tulla virheitä kokoajan. padilla ajamine ei aina oo näköjä helppoa.

Joo o tuli kyllä kauden huonoin kisa ajettua. Aika-ajot meni taas vaihteeksi persilleen ku lähtösuoralla jarrut ei hallunnu toimia, mutta itelle kisa on aina ollu parempi. Nyt taas noustiin lähössä kivasti ylöspäin ja vakiinnutettiin 3. paikka ennen renkaanvaihtoa. Sen jälkeen masa tuli kohtuu nopee ohi eikä oikeen ollu mitään jakoa siihen vauhtiin. Lopussa tuli tehtyä tämä tutuksi tullut kiri, joka alkaa liian myöhään pari kiekkaa lisää niin olisin ehkä saannut suomifinin kiinni. Kuitenkin molemmissa mestaruuksissa tuli lisää eroa seuraavaan. Että näillä sitten Malesiaan.

FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA SANTANDER 2012

Paalupaikka - f1-masa

Kilpailun tulokset osa 1
Kilpailun tulokset osa 2

Olipahan taas kisa. Ensimmäistä kertaa ratissa pitkään aikaan ja se kyllä näkyi. Pieniä virheitä tuli melkeimpä joka kierroksella ja täydellinen kierros jäi saavuttamatta. Mutta mitään radikaalia ei sattunut joka näkyi sitten kokonaistuloksessa. Hienoa ajoa myös Masalta, taisi ottaa viimeisessä 15 kierroksessa sellaiset 13 sekuntia kiinni. Tiedä sitten antoiko armosta mun voittaa :D vai miksei sitä viimeistä silausta sitten tullut. Hyviä jätkiä olivat myös kaikki muut, harmi että mun mikki reistaili siinä kisassa, olisi ollut ihan kiva jutella vähän lisää.

Alphalle pieni huomautus, että tälläinen peli ei vetele sitten kun siirryt ylläpitäjäksi. Pitäisi edes joku ilmoitus laittaa, jos et ole tulossa kilpailuun. Nyt saatiin odottaa melkein 15 minuuttia ennen kuin päästiin vetämään aika-ajoja ja nekin piti vetää OSQ:na.
huomatkaa Williams kuskien läes kellontarkka toiminta kilpailun omien nopeimpien kierroksien kohdalla :rolleyes: siinä vasta tiimityöskentelyä, ei mulla muuta...huomenna sitten parempi "raportti".

Ylös Bottom