Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No tästä näkee miten Mir02k1 antaa pusun mulle ensinmäisen kurvin jälkeenMinäkin voin laskea pisteet tarvittaessa sekä ottaa tulokset keskiviikon kisoista ylös kun olen paikalla.
Sekä tässä vielä hieman videokuvaa kauden viimeisestä kisasta
[video=youtube;E0MiUkfJOA4]http://www.youtube.com/watch?v=E0MiUkfJOA4[/video]
Mutta toivottavasti saadaan uusi kausi pian käyntiin ja ylläpitääjä löytyy![]()
No tästä näkee miten Mir02k1 antaa pusun mulle ensinmäisen kurvin jälkeenai ai mutta noita sattuu aina välillä
![]()
No joo mutta ainahan se hiukan harmittaa kun heti menee kisa pieleen.Itse asiassa, mä en käännä missään vaiheessa suhun päinokei, tulin ehkä liian lähelle sun rengasta, mut tällästä sattuu välillä!
No olisko sitten innokkuutta siihen että keskiviikko ja sunnuntai sarjat olisivat erikseen ?? ja jos olisivat niin saisko se mitään kannatusta että toinen ajettais 50% ja toinen 100% pituisina kisoina??? ITSE KANNATAN TÄTÄ EHDOTUSTA![]()
No joo mutta ainahan se hiukan harmittaa kun heti menee kisa pieleen.
Olisiko joku innostunut vaikka ens keskiviikoksi (2.1-2013) järjestämään jonkun höntsä kisan ??? tietenkin ensin täytyy löytyä halukkaita kuskeja kisaan![]()
Olisiko joku innostunut vaikka ens keskiviikoksi (2.1-2013) järjestämään jonkun höntsä kisan ??? tietenkin ensin täytyy löytyä halukkaita kuskeja kisaan![]()
Jonkun pitäisi varmaan alkaa ottamaan ohjat käsiinsä tuota ensi kautta koskevista asioista että saataisiin edes joskus sarja aloitettua.
Pistäisitkö sä antimikael keskiviikkona kisan pystyyn ja jos vaikka ajeetais 100% kisana. mutta mikä rata ??? ja ajellaan vaikka sitten piennemmällä porukalla jos ei innokaita löydy paljon. ja jos antimikael järjestää kisan niin vois vaikka mun puolesta arpoa radan vai äänestetäänkö jotain ??