Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 -peliseura [PS3]

Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

1. karppane
2. NonRunner
3. SuomiFIN
4. JuhohFin
5. leejuhlee
6.aleksi02
7. aappo1
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

1. karppane
2. NonRunner
3. SuomiFIN
4. JuhohFin
5. leejuhlee
6.aleksi02
7. aappo1
8. teppoil

Mukana ollaan!
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

1. karppane
2. NonRunner
3. SuomiFIN
4. JuhohFin
5. leejuhlee
6.aleksi02
7. aappo1
8. teppoil
9. Tomperton
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Hyvä, nyt alkaa porukkaa olemaan ihan mukavasti. Heittäkäähän jotain ehdotuksia aikatauluista ja asetuksista. Heitän nyt oman ehdotuksen ja sanon, että vedetään koko kalenteri 3 lap kisoilla :D
Viehän se toki aikaa, mutta ainakin ehdittäisiin muistella vanhoja ihan yllin kyllin.
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Hyvä, nyt alkaa porukkaa olemaan ihan mukavasti. Heittäkäähän jotain ehdotuksia aikatauluista ja asetuksista. Heitän nyt oman ehdotuksen ja sanon, että vedetään koko kalenteri 3 lap kisoilla :D
Viehän se toki aikaa, mutta ainakin ehdittäisiin muistella vanhoja ihan yllin kyllin.

Itse mietin samaa, että nuo lyhyet kisat voisi olla hyviä.

Mulle käy kaikki arki-illat alustavasti, kunhan ei mene liian myöhäiseksi.
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

1. karppane
2. NonRunner
3. SuomiFIN
4. JuhohFin
5. leejuhlee
6.aleksi02
7. aappo1
8. teppoil
9. Tomperton
10. Thuto

Mukana ollaan, jos mokkula sallii. Kolmen kierroksen kisat kuulostaa hyvältä.
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Juu tommonen 3 kierroksen kalenteri käy. Millos ois tarkotus ajaa? Itelle käy muut illat seuraavilla viikoilla paitsi ma,ke ja to.
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

1. karppane
2. NonRunner
3. SuomiFIN
4. JuhohFin
5. leejuhlee
6. aleksi02
7. aappo1
8. teppoil
9. Tomperton
10. Thuto
11. WRC-Impreza555

Meikällä on otteet parantunu radalla :D
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

1. karppane
2. NonRunner
3. SuomiFIN
4. JuhohFin
5. leejuhlee
6.aleksi02
7. aappo1
8. teppoil
9. Tomperton
10. Thuto
11. WRC-Impreza555
12. kiekkoleijona


Maanantai, tiistai ja keskiviikko-aamu eivät käy, kun olen tuolloin Ruotsissa.
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Meikällä on otteet parantunu radalla :D
Eli tarkoitus oli siis ajaa 2010 ja 2011 ajaneiden kuskien kanssa. Voidaan ottaa sut sitten seuraavaan, jos vielä ajellaan.

Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi porukkaa ensimmäiseen kurvailuun, voidaan toki ottaa vielä vanhoja kuskeja mukaan jos vielä ehtivät ilmoittautumaan ennen kisoja. Mulle käy ensi viikolla keskiviikosta eteenpäin oikeastaan jokainen ilta, joten olisiko vaikkapa torstai 18.7 klo 19:00 hyvä aloituskohta?
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Eli tarkoitus oli siis ajaa 2010 ja 2011 ajaneiden kuskien kanssa. Voidaan ottaa sut sitten seuraavaan, jos vielä ajellaan.

Lasketaanko mut tähän porukkaan? Olen joskus vuonna kivi ja keppi ajellut muutamia kisoja F1 2010:ssä, ja todisteita löytyy viestien muodossa.
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Eli tarkoitus oli siis ajaa 2010 ja 2011 ajaneiden kuskien kanssa. Voidaan ottaa sut sitten seuraavaan, jos vielä ajellaan.

Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi porukkaa ensimmäiseen kurvailuun, voidaan toki ottaa vielä vanhoja kuskeja mukaan jos vielä ehtivät ilmoittautumaan ennen kisoja. Mulle käy ensi viikolla keskiviikosta eteenpäin oikeastaan jokainen ilta, joten olisiko vaikkapa torstai 18.7 klo 19:00 hyvä aloituskohta?

Ite pääsisin tortaina vasta puol yheksän jälkee, mut perjantai pitäs olla vapaa.
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Niin kuinkas moni pääsisi huomenna, vai siirretäänkö perjantaihin?
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Niin kuinkas moni pääsisi huomenna, vai siirretäänkö perjantaihin?

Minä pääsen kunhan ajetaan tarpeeksi myöhään illalla tai sitten hyppään mukaan kesken kisailun.

Edit. Perjantai olisi itselle parempi sillä silloin ei pitäisi olla muuta menoa illalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Terveiset täältä helteisestä Montenegrosta! Muuten olisin ilman muuta teidän mukananne mutta en ole ihan kotona nyt
Tulen takaisin 27.7 jos teillä olisi vielä silloin innostusta ajaa porukassa :)
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

Tänään pääsen, huomenna lähden viikonlopuksi reissuun. Eli jos ei tänään, niin ensi viikolla kävisi suraavan kerran.
 
Vastaus: F1 2012 -peliseura [PS3]

No vedetään tänään ainakin muutama kisa niin saadaan vähän tuntumaa. Voidaan ensi viikolla ottaa sitten uusiksi jos saadaan enemmän porukkaa. Aloitellaan siinä seiskan aikoihin.
 
Ylös Bottom