Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2017

Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Ei sen pidä koko ajan karata, mutta tuossa aaravan Suzukan videolla näytti tietyissä mutkissa olevan liikaa pitoa.
Vaikea se on tietysti sanoa videon perusteella, siksi saisivat julkaista demon niin pääsis testaamaan.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Näissä uusissa formuloissa on pitoa ihan törkeesti. Siinä mielessä vähän huono sanoa, että pitoa olisi liikaa. Varsinkin tällä kaudella ei olla vielä edes Suzukaa ajettu IRL.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

[video=youtube;iQFFLxhJjcQ]https://www.youtube.com/watch?v=iQFFLxhJjcQ[/video]

Hypejuna voikin kohta pysähtyä, tässä Codemastersin käsitystä "aggressiivisesti puolustavasta AI:sta" :D
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Tekoälyhän tuntuu antavan tilaa pelaajalle kun vähän tunkee keulaa rinnalle mutkiin mentäessä, ei näin.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Esimerkiksi Magnussenia vastaan tapahtunut syöksy olisi pitänyt päättyä osumaan eikä siihen, että Magnussen väistää kiltisti. Muutkaan eivät osoittaneet mitään taistelua. Menee into urasta ja muusta yksinpelistä jos tuollaiset ovat edelleen mahdollisia. Pahimmassa tapauksessa pelaajat tekevät samanlaisia sitten myös Onlinessa.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Tuli sitten tänään haettua tämä. Kohta kokeilemaan :) Turussa itäharjun prismassa ainakin myynnissä boxille & ps4:lle (59,95€).

EDIT
Patchi on latautumassa :) Kokoa on n.3GB. En tiedä on julkaisupäivänä vielä tulossa toista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Tuli sitten tänään haettua tämä. Kohta kokeilemaan :) Turussa itäharjun prismassa ainakin myynnissä boxille & ps4:lle (59,95€).

EDIT
Patchi on latautumassa :) Kokoa on n.3GB. En tiedä on julkaisupäivänä vielä tulossa toista.

Pistähän kommenttia kun kerkiät.
Itse ennakkotilannut pelin fyysisenä, toivottavasti saapuu perjantaiksi.
Vaikuttaa todella hyvälle.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Onko pelin julkaisua siirretty vai myydäänkö sitä viikko etuajassa jossain :O
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Onko pelin julkaisua siirretty vai myydäänkö sitä viikko etuajassa jossain :O

Todennäköisesti olivat vaan mokanneet kun laittoivat ne jo hyllyyn, mutta enpä alkanut valittamaan siitä heille :D

Lupaavalta kyllä vaikuttaa mitä nyt hetken pelannut. Sopivan haastava jopa hardilla (tosin pelaan ohjaimella).

Tässä yksi kuvakaappaus Q3:sen alusta. Ensimmäiset kaksi osiota menivät loistavasti ja sitten tuli kolmannella tälläinen niin hieman alkoi jännittämään miten vaikuttaa autoon :)

D3Oa87V.jpg
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Mua kiinnostais tietää, saako peliääniä kuinka pieneksi? Viime pelissä oli asteikkona 5-10 ja vitosellakin oli liian lujalla livecommentaryyn tai striimeihin.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Pakko kommentoida vielä sen verran. Tässä näyttäis olen yhä se sama ongelma läsnä, melkein joka mutkan jälkeen auto yliohjaa, vuosia ollut tuo sama ongelma.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Koitan olla katsomatta mitään videoita pelistä etukäteen, mutta vaikeaa on :D
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Oli pakko käydä tutkimassa paikalliset kaupat, josko olisi vahingossa päätynyt peli jo myyntiin, mutta ei tuottanut tulosta.
Samaan aikaan kun kaupoissa pyörin niin tuli puhelua paikallisesta Gamestopista ja tämän nimen kun näin Fonecta Callerin avulla, niin kävi jo mielessä että sieltä soitetaan pelin jo tulleen ja voi tulla hakemaan, mutta soittikin vain ja muistutti, että perjantaina voi ennakkovarauksen noutaa ja jotain paremmista vastineista jos tuo kampanjan aikana pelejä :(

Noh, ylihuomenna mennään :)
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Pistelkäähän tosiaan vinkkejä tänne jos jossain päin peliä näkyy.. Kannattaa tosiaan tiedustella vanhemmilta myyjiltä, jotka eivät niin perillä julkaisupäivistä ole, että sattuuko löytymään varastosta :)
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Turku itäharju prisma. Itelle tuli tänään myös s-posti vpd:ltä, että on noudettavissa. Ja postissa se tosiaan on.. palautukseen menee kun eipä kukaan kaveri sitä tarvinnut.

Itse peliin.

Töiden taki jäänyt hieman vähälle pelaaminen. Kolmas kisa vasta menossa. Alla jotain pientä tiivistelmää kisoista.

Australia
Aikaajoissa olin seitsämäs. Lähdössä sitten molemmat red bullit epäonnistui. Pääsin siinä sitten ajelemaan ekaan mutkaan viidentenä. Ekalla kierroksella ohitin vielä tallikaverin. Loppu olikin oikeestaan ajelua välillä taistellen bottaksen kanssa. Hamilton otti selkeän voiton, räikkönen oli toinen. Isoista nimistä Vettel keskeytti tekniseen vikaan.

Kiina
Harjoituksissa ei saanut mitään tuntumaa radasta, koska vettä satoi kokoajan. Aikajoissa olin viides kuivalla kelillä.

Kisassa oli sitten kokoajan tihkusade, eikä kukaan laittanut sadekelin renkaita. Ferrarit dominoi koko kisaa taktisesti. Kun muit laittoivat ekalla stopilla softit alle niin ferrarit laittoivat mediumit ja pystyivät ajamaan niillä kisan loppuun. Itse olin kolmas, koska hamiltonin autoon tuli jotain häikkää, joten olin suorilla selkeästi nopeampi.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Australia
Aikaajoissa olin seitsämäs. Lähdössä sitten molemmat red bullit epäonnistui. Pääsin siinä sitten ajelemaan ekaan mutkaan viidentenä. Ekalla kierroksella ohitin vielä tallikaverin. Loppu olikin oikeestaan ajelua välillä taistellen bottaksen kanssa. Hamilton otti selkeän voiton, räikkönen oli toinen. Isoista nimistä Vettel keskeytti tekniseen vikaan.

Kiina
Harjoituksissa ei saanut mitään tuntumaa radasta, koska vettä satoi kokoajan. Aikajoissa olin viides kuivalla kelillä.

Kisassa oli sitten kokoajan tihkusade, eikä kukaan laittanut sadekelin renkaita. Ferrarit dominoi koko kisaa taktisesti. Kun muit laittoivat ekalla stopilla softit alle niin ferrarit laittoivat mediumit ja pystyivät ajamaan niillä kisan loppuun. Itse olin kolmas, koska hamiltonin autoon tuli jotain häikkää, joten olin suorilla selkeästi nopeampi.

Millä vaikeustasolla pelaat, ihan noin mielenkiinnosta? :)
 
Ylös Bottom