Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2017

Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Millä vaikeustasolla pelaat, ihan noin mielenkiinnosta? :)
Oliskohan ollut asteikkona 85. En nyt muista mikä se on tekstinä. Maksimi on kuitenkin 110. Ja ohjaimella kun pelaan niin ei olisi mitään jakoa vaikeimmalla.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Jotenkin ei ole itselle noussut mitään hypeä tästä, vaikka joka vuosi CM:n mukaan tulon jälkeen olen F1:n ostanut. Eikä kyllä tämä arvio muuttanut mielipidettä. Tänävuonna jää ostamatta kokonaan, en edes alennuksesta ostane, koska lisenssi on vanha sit jo.

Respawn.fi
F1 2017 -arvostelu – Päivitetty painos vuodentakaisesta – uudet asiat vähissä
http://respawn.fi/f1-2017-arvostelu-paivitetty-painos-vuodentakaisesta-uudet-asiat-vahissa/
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Respawn.fi
F1 2017 -arvostelu – Päivitetty painos vuodentakaisesta – uudet asiat vähissä
http://respawn.fi/f1-2017-arvostelu-paivitetty-painos-vuodentakaisesta-uudet-asiat-vahissa/

Olipahan harvinaisen huono arvostelu. "Ferrari MP4/4" aiheutti jo melkein huutonaurua ja simuihin vertaaminen on täysin turhaa koska tästä ei edes yritetä tehdä simua. Jo pelkästään autoja koskevat uudet säännöt muuttavat tätä peliä huomattavasti erilaiseksi kuin F1 2016, siihen päälle vielä klassikot ja pelilliset parannukset niin ei todellakaan ole vain pieni päivitys.

Perjantaina saa muuten tulla katsomaan striimiä ja samalla katsoa gameplayta ja kysellä pelistä mitä tahtoo. Linkki kanavalle allekirjoituksessa
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Klassikot on juuri se mihin en F1 _2017_ halua vietävän. Käyttäis senkin ajan parantamaan peliä. Ja ei, simua en itse cm:ltä odota koskaan, enkä varsinkaan lisenssipelistä. Mutta tuossa ei ole mitään niin kummallista, että pystyisin perustelemaan uuden version oston. Toki uraa hieman paranneltu, mutta se on dlc arvoinen parannus.
Historiikki autot taas on ne, jonka vuoksi cm:n pitäisi maksaa jotta ostaisin.

Eri juttu, jos rinnalla julkaisisivat kokonaan omana pelinään uuden GP Legendsin.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Klassikot on juuri se mihin en F1 _2017_ halua vietävän. Käyttäis senkin ajan parantamaan peliä. Ja ei, simua en itse cm:ltä odota koskaan, enkä varsinkaan lisenssipelistä. Mutta tuossa ei ole mitään niin kummallista, että pystyisin perustelemaan uuden version oston. Toki uraa hieman paranneltu, mutta se on dlc arvoinen parannus.
Historiikki autot taas on ne, jonka vuoksi cm:n pitäisi maksaa jotta ostaisin.

Eri juttu, jos rinnalla julkaisisivat kokonaan omana pelinään uuden GP Legendsin.


Onhan tää helvetin hyvä peli jos tykkää formulasta , ura on paljon parempi ja ohjaustuntuma parempi forcet parempi ym.
Ja onhan noilla vanhoilla autoilla kivaa ajaa [emoji2]

Täs on mun ajo Spasta Kimin mestaruus autolla [emoji16]

https://youtu.be/K2f3R2rSADg
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Onhan tää helvetin hyvä peli jos tykkää formulasta , ura on paljon parempi ja ohjaustuntuma parempi forcet parempi ym.
Ja onhan noilla vanhoilla autoilla kivaa ajaa [emoji2]

Täs on mun ajo Spasta Kimin mestaruus autolla [emoji16]

https://youtu.be/K2f3R2rSADg

Aika herkästi menee sekä youtube- että pleikkaritili sulkuun jos jäät kiinni ennen julkaisua striimaamisesta tai videoiden lataamisesta. Isoilla tubettajilla on tähän joku erityisoikeus.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Aika herkästi menee sekä youtube- että pleikkaritili sulkuun jos jäät kiinni ennen julkaisua striimaamisesta tai videoiden lataamisesta. Isoilla tubettajilla on tähän joku erityisoikeus.

Kiitti tiedosta [emoji106] en mä tienny ettei saa ladata kun youtube oli täynnä videoo
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Cooppia ei ilmeisesti ole?


Kai tässä nyt viime kauden malliin on online champ mikä käytännössä vastaa cooppia. Pystyykö joku vahvistaan?

Itse en oikeastaa muuta kaipaa kuin online champ sekä onlinen puolelle replayn tallennusmahdollisuutta. Mikä on kun noin tärkeätä ominaisuutta ei meinata saada ollenkaan?
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Joo toinen mikä voi vaikuttaa niin musiikki..ei saa käyttää tekijänoikeudetta..Netistä toki löytyy myös ilmaista ääntä käytettäväksi paljon esim. Creative Commons lisenssillä jolloin tietyin ehdoin voi käyttää ja sitten on myös ihan vapaata musaa tai klippejä


Jää ittellä ajelut ja mahdollinen pelin hankinta myöhempään kun ei oo vieläkään rattia, eikä enään kerran ratilla ajettua takas pädiohjaamoon ole paluuta..
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

ISR:n mietteitä:

[video=youtube;JvVB1Tscelk]https://www.youtube.com/watch?v=JvVB1Tscelk[/video]
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Onkos porukka laittamassa jotain sarjaa pystyyn? Voisin ite ainakin osallistua :)
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

ISR:n mietteitä:

[video=youtube;JvVB1Tscelk]https://www.youtube.com/watch?v=JvVB1Tscelk[/video]



Hyvältä vaikuttaa, siihen nähden että itse saanut vaikutelman että nää ISR:n miehet on aika kriittisiä.
Tänään pääsee toivottavasti itse kokeilemaan, VPD lähetti pelin keskiviikkona.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Onkos porukka laittamassa jotain sarjaa pystyyn? Voisin ite ainakin osallistua :)

Eiköhän tuolla perinteisesti oo noi KFIN-liigat pystyssä kunhan peliin ehditään tutustua ja todetaan että multiplayer toimii. Siellä vaa kärppänä paikalla ilmoittautumisissa, perinteisesti uuden pelin julkaisussa "osallistujia" on enemmän kuin mukaan mahtuu, mutta lopulta monesti ajetaan sit sillä samalla vakiporukalla.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Tuli tuosta ISR videosta vähän fiilistä, että pitäisikö tämä läpällä ostaa.. Mutta F1 2016 jaksoin varmaan 20 kierrosta pelata input lagin takia ja ISR mukaan se on edelleen läsnä tässä 2017 versiossa. Liittyy varmaan CM käyttämään pelimoottoriin. Toinen ongelma on, että pelimoottori on liian raskas, että sille olisi oikeastaan edes hatarissa unelmissa, että tulisi VR-pätsi tulevaisuudessa. Ehkä pakko vain skipata tämä tekele kun Pcars ja GTsport tulossa
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Onkos porukka laittamassa jotain sarjaa pystyyn? Voisin ite ainakin osallistua :)
On se kfin sarja ainakin pleikkarille tuloillaan niinkö viime vuonnakin. Siellä oli kyllä äärimmäisen mukava pelailla ja gridit oli monesti täynnä. Osallistun kyllä tänäkin vuonna kunhan alkaa vain
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Kokeilin yöllä pari tuntia peliä ja hyvät fiilikset jäi. Viime vuodesta sutiminen ja yliohjaus on mielestäni vähäisempää joten helpompi ajaa ainakin omasta mielestä. Jäi semmonen fiilis myös, että toisen perässä ajaessa ainakin jarrutuksissa downforce olisi pienempi, ajoin tosin vaan yhen 25% kisan.

Itseäni kiinnostaisi ajaa myös kfin sarjaa, kunhan vaan saan vaan järkättyä aikaa.
 
Vastaus: F1 2017 (25.8.2017)

Käykö tähän uuteen formulaan samat auton säädöt kuin 2016 peliin?
 
Ylös Bottom