Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F355 challenge

kani

Jäsen
Ohhoh, vetäisipä Sega yllärin päätettyään julkaista F355 Challengen PS2:lle. Lienee mainio peli yhdistettynä force rattiin :). Toivottavasti DC versiota vaivannut vauhdintunnun puute saadaan korjattua PS2 versioon.

Tätä sopii odottaa :).
 
Lueskelin DC-version arvostelua (DCFin), jossa valiteltiin, että kaikkea on liian vähän. Todellakin, jos vauhdintuntua saadaan lisää (itse olen pelannut vain 3 monitorilla varustettua kolikkoversiota) ja lisää ominaisuuksia niin voipi olla aika mukava peli. Ainakin haastava varmasti... :)
 
Mitä olen kokeillut Dreamcast-peliä (vähän, tosin) niin vaikuttaa aivan loistavalta autosimulaatiolta. Toki siinä on vain yksi auto eikä sekään romuunnu, mutta kyllä Ferrarin ajaminen ja virittäminen mielenkiintoisilla radoilla maistuisi kaltaiselleni moottoriurheilun ystävälle! Tuo tuskin kilpailee Gran Turismon kanssa mitä kuluttajamassoihin tulee, mutta varmasti viihtyy omassa PlayStation 2:ssani aivan yhtä hyvin. Toivotaan vain, ettei tuo ollut Yu Suzukin käsitys väärin ajoitetusta aprillipilasta. ;)

Alkuperäisversion radat ovat muuten Japanin Motegi, Suzuka (lyhyt rata ja Grand Prix -versio) ja Sugo, Italian Monza ja Fiorano, Yhdysvaltain Long Beach, Atlanta ja Laguna Seca sekä Malesian Sepang ja Saksan Nürburgring. Etenkin Fiorano on kiinnostava, onhan se Ferrarin kotirata.
 
Voisihan tuonkin ostaa. Tosin on outoa, että tuo (peli) on edelleen F355 Challenge, nykyäänhän on olemassa 360 Challenge, jossa siis ajetaan 360 Modenan rata-versiolla.
Luulisi olevan varsin helppoa vaihtaa pelin autot uudemmiksi, eihän se paljoa peliä muuta ja tietenkin nuo F355 Challenge mallit voisi myös säilyttää siinä.

No eihän tuo paljoa häiritse, ja toivottavasti se FF-ratti tukikin löytyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Voisihan tuonkin ostaa. Tosin on outoa, että tuo (peli) on edelleen F355 Challenge, nykyäänhän on olemassa 360 Challenge, jossa siis ajetaan 360 Modenan rata-versiolla.

Luultavasti kyseessä on suht suora käännös Dreamcast-versiosta, joten itse en uusia autoja odottelisi. Toivottavasti käännöstyöhön kuitenkin panostetaan, etenkin kun olen itse viime aikoina saanut kärsiä alunperin DC:lle julkaistujen Space Channel 5:n ja Grandia II:n jokseenkin laiskoista PS2-versioista.

Muistaako joku muuten Acclaimin 360-pelin, joka ei sitten kauppojen hyllyille ehtinytkään...?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert


Luultavasti kyseessä on suht suora käännös Dreamcast-versiosta, joten itse en uusia autoja odottelisi. Toivottavasti käännöstyöhön kuitenkin panostetaan, etenkin kun olen itse viime aikoina saanut kärsiä alunperin DC:lle julkaistujen Space Channel 5:n ja Grandia II:n jokseenkin laiskoista PS2-versioista.

Muistaako joku muuten Acclaimin 360-pelin, joka ei sitten kauppojen hyllyille ehtinytkään...?

F360 kaatui Acclaimin saneerauksiin.
Koko tiimi potkittiin pihalle ja licenssi myytiin eteenpäin.

Käännöksen laadukkuus riippuu vain suuresti siitä tekeekö Sega itse sen vai ei. Näyttää kuitenkin varmaan paskemmalta kuin DC:llä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert


Luultavasti kyseessä on suht suora käännös Dreamcast-versiosta, joten itse en uusia autoja odottelisi. Toivottavasti käännöstyöhön kuitenkin panostetaan, etenkin kun olen itse viime aikoina saanut kärsiä alunperin DC:lle julkaistujen Space Channel 5:n ja Grandia II:n jokseenkin laiskoista PS2-versioista.

Muistaako joku muuten Acclaimin 360-pelin, joka ei sitten kauppojen hyllyille ehtinytkään...?

Totta, no toivottavasti edes Force Feedback tuen siihen laittavat, vähän kyllä epäilen käännöksen laatua.
 
Onko tossa vain yksi kuvakulma? kuvattu nokasta niin että autoa ei nää yhtään, itse olen tottunut ajamaan niin että koko auto näkyy..

Kyllähän tuo hankkia pitää
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
:). Toivottavasti DC versiota vaivannut vauhdintunnun puute saadaan korjattua PS2 versioon.

Tätä sopii odottaa :).
Ei DC versiossa mitään vauhdintunnun puutetta ollut?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Onko tossa vain yksi kuvakulma? kuvattu nokasta niin että autoa ei nää yhtään, itse olen tottunut ajamaan niin että koko auto näkyy..

DC-pelin ainoasta kuvakulmasta näkyy muistaakseni konepeltiä sentään jonkin verran. ;) Pyrin aina valitsemaan realistisimman näkymän, joten minua useamman kamerakulman puuttuminen ei haittaisi PS2-versiossakaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert


DC-pelin ainoasta kuvakulmasta näkyy muistaakseni konepeltiä sentään jonkin verran. ;) Pyrin aina valitsemaan realistisimman näkymän, joten minua useamman kamerakulman puuttuminen ei haittaisi PS2-versiossakaan.
Ei autoa oikeastikkaan auton takaa ajeta...
 
No jos uutinen pitää paikkansa että Segan AM2 tiimi tekee pelin PS2:lle on se varmaan melko asiallinen ;). Hauskaa olisi jos kolme PS2:a linkittämällä saisi aikaiseksi alkuperäisen F355:n mahdollisuuden pelata kolmella ruudulla peliä.
 
Onko Euroopan tai Usan julkaisua vahvistettu? Toivottavasti peli ei jää Japanilaisten herkuksi..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Onko Euroopan tai Usan julkaisua vahvistettu? Toivottavasti peli ei jää Japanilaisten herkuksi..

Kuulemma juuri eurooppalaisten Ferrariin kohdistuvan mielenkiinnon johdosta ollaan peliä tuomassa uudelle alustalle.
 
Ylös Bottom