Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable Anniversary [Hype]

Cobretti

New Member
Peli: Fable Anniversary
Kehittäjä: Lionhead Studios
Julkaisija: Microsoft
Perustuu: Ensimmäiseen Fable-peliin vuodelta 2004 ja samaisen pelin "Fable: The Lost Chapters" -versioon vuodelta 2005.
Alusta: Xbox 360

Ilmestyy: Q3/Q4 2013 ("myöhemmin tänä vuonna")
Muuta: Peli on remake tyyliin "Halo: Anniversary", ei suora HD-porttaus. Kinectiä ei tueta, mutta SmartGlass on tuettu. Pelin on ilmoitettu olevan 360 exclusive, eli PC-versiota ei ole näköpiirissä tässä vaiheessa.

Virallinen FAQ: Fable Anniversary FAQ - Fable - Lionhead Studios
Alkuperäisen pelin wiki: Fable (video game) - Wikipedia, the free encyclopedia

Tärkeimmät muutokset:

•An entirely new lighting system, powered by Unreal.
•All new models, textures and materials - leather now actually looks and feels like leather!
•All new particle fx, to make Fireballs hotter than ever!
•All new facial and cutscene animation technology to bring even more life to our story sequences!
•Widescreen support! A 4:3 TV is sooooo 2004, so you can enjoy Fable Anniversary with 16:9 beauty!
•Also, not forgetting sound! All our audio has been fully remastered for surround sound!

** **

Itse olen tunnetusti innoissani pelien uusista HD/remake-versioista ja nyt ekasta Fablestä on tulossa remake myöhemmin tänä vuonna. Minulla on koko sarja pelaamatta (vaikka 2 ja 3 hyllyssä odottaakin), joten mukavaa aloittaa ekasta pelistä. Pelin on tosiaan luvattu olevan ehta remake ekan Halon tyyliin (on näköjään MS:n tyyli) ja kaikki materiaali The Lost Chapters -versiosta on mukana.

Itse en tunne pelisarjaa lopulta kovin hyvin, joten mitä jos veteraanit hieman kertovat millaisesta pelistä varsinkin ekassa Fablessä on kysymys ja miten se vertautuu muihin toiminnallisiin rpg-peleihin? Ilmeisesti valitaan dialogeja jne?

Ps. Tässä vielä pelin alkuperäinen ketju ekalta Boksilta:
http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-xbox-peleista/13688-fable.html
 
Vastaus: Fable Anniversary [Hype]

Tämä on itselle must-have -hankinta. Fable2 ja 3 pelattuna ja pidin kovin. Tämäkin löytyy orkkisboksiversiona mutta ei ole tullut pelattua jostain syystä. Odotan kovin :cool:
 
Ylös Bottom