Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable II -peliapu

Vastaus: Fable 2

Voisi jotkut auttavat mua questissa, en älyy oikein.
------------------------------------------
The Cuills gate (QUEST)
-Wait for theresa to call you to te guild
------------------------------------------

Mitä pitää tehdä? Olisi kivaa, jos joku vastaa. :eek:
 
Vastaus: Fable 2

Huoh pitiki mennä uhrautuu tossa ''yhessä'' kohassa

Pidin sen dark sealin itelläni ja nyt ukosta tuli tommonen vanha :I
 
Vastaus: Fable 2

Voisi jotkut auttavat mua questissa, en älyy oikein.
------------------------------------------
The Cuills gate (QUEST)
-Wait for theresa to call you to te guild
------------------------------------------

Mitä pitää tehdä? Olisi kivaa, jos joku vastaa. :eek:
Voisi joku sanoa, tahdon tänään pelata. :E
Muuten, tarvitsen myös rahaa, yritin pub gamesissa, voitin 2000, mutta katsoin minun stat on 0 gold, en ymmärrä. :E Siis ei fable 2:ssa vaan pubgamesissa hahmo. (Huono suomenkieli, mutta silti olen kuuro).
 
Vastaus: Fable 2

Voisi joku sanoa, tahdon tänään pelata. :E
Muuten, tarvitsen myös rahaa, yritin pub gamesissa, voitin 2000, mutta katsoin minun stat on 0 gold, en ymmärrä. :E Siis ei fable 2:ssa vaan pubgamesissa hahmo. (Huono suomenkieli, mutta silti olen kuuro).

Ai se olet sinä :D Matkusta siihen yhtee isoon kaupunkiin sitten pitäs tulla viesti että voit mennä tonne guildiin ja kaupungista saat möys töitä
 
Vastaus: Fable 2

Miten sille hautausmaan Demon Doorille saa annettua lihaa?
 
Vastaus: Fable 2

Miten noista vanhoista vaimoista pääsee eroon? Voiko pelissä erota vai pitääkö vaimoa ärsyttää niin paljon että hän itse ottaa eron? :D
 
Vastaus: Fable 2

Miten noista vanhoista vaimoista pääsee eroon? Voiko pelissä erota vai pitääkö vaimoa ärsyttää niin paljon että hän itse ottaa eron? :D

Vaimo taitaa jättää jos kohtelet kaltoin, mutta jos pelaat pahiksena niin:
Eräs kilta voi auttaa asiassa, ellet halua omin käsin tappaa. ;)
 
Vastaus: Fable 2

Olen tahkonnut peliä tunti kausia ja olen todennut että olen rakastunut :D mutta heräsi yksi kysymys, pystyykö tossa pelissä pelaajan vaimojaan pukea pelaajan mieleisiinsä vaateisiin kun nähkääs tällä yksilöllä ei ole mitenkään erikoisen kauniit vaatteet? :D
 
Vastaus: Fable 2

Olen tahkonnut peliä tunti kausia ja olen todennut että olen rakastunut :D mutta heräsi yksi kysymys, pystyykö tossa pelissä pelaajan vaimojaan pukea pelaajan mieleisiinsä vaateisiin kun nähkääs tällä yksilöllä ei ole mitenkään erikoisen kauniit vaatteet? :D

En tiedä onnistuuko, jos lahjoitat niille parempia vaatteita eli käyt ostamassa räätäliltä kunnon hepenet ja käytät Gift-toimintoa ilmaisuvalikosta.
 
Vastaus: Fable 2

En tiedä onnistuuko, jos lahjoitat niille parempia vaatteita eli käyt ostamassa räätäliltä kunnon hepenet ja käytät Gift-toimintoa ilmaisuvalikosta.
Olen antanut niille vaatteita mutta se ei pue niitä päälle, mutta ehkä se kertoo sen että niitä ei voi pukea mieleisikseen. sääli :D
 
Vastaus: Fable 2

Sit viel yks juttu jos minä ja mun kamu ollaan päästy se nii sanottu lapsi aika ohi siin fable2ses ja kummatkii ollaa saatu will taikoi kehitettyy vähä kehataankos kokeilla co-op moodii ku kuulin et se saattaa nollata jossai tietys vaihees ku alottaa co-op moodin ni rahat ja kokemus pisteet?. :confused:
 
Vastaus: Fable 2

Sit viel yks juttu jos minä ja mun kamu ollaan päästy se nii sanottu lapsi aika ohi siin fable2ses ja kummatkii ollaa saatu will taikoi kehitettyy vähä kehataankos kokeilla co-op moodii ku kuulin et se saattaa nollata jossai tietys vaihees ku alottaa co-op moodin ni rahat ja kokemus pisteet?. :confused:

Kannattaisi ehkä odottaa ensin korjaavaa päivitystä.
 
Vastaus: Fable 2

Sit viel yks juttu jos minä ja mun kamu ollaan päästy se nii sanottu lapsi aika ohi siin fable2ses ja kummatkii ollaa saatu will taikoi kehitettyy vähä kehataankos kokeilla co-op moodii ku kuulin et se saattaa nollata jossai tietys vaihees ku alottaa co-op moodin ni rahat ja kokemus pisteet?. :confused:

Bugihan koskee vain, jos aloitatte co-oppina sieltä lapsuudesta. Eli nuoruus-iällä tai aikuis-iällä aloitettu co-op on turvallista.
 
Ylös Bottom