Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable, Jack of Blades

Blaxor

New Member
Jees, eli alkaa menemään hermot vähitellen tohon, sen ekan melee roundin kyllä voitan helposti mutta seuraava tuottaa jo ongelmia. Lightingistä tai muista ei oo helppiä kun en oo pahemmin niitä kehittänyt. Tolla ebony bowilla oon koittanut ja sillä onnistuukin mutta en tajuu miten ne kivet muka suojaa niiltä hommilta mitä se ampuu? enivei ja sitte ne minionit tuottaa ongelmaa kun ne blokkaa ja sit se "super" isku menee välillä ohi.

Neuvoja?
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Blaxor sanoi:
Jees, eli alkaa menemään hermot vähitellen tohon, sen ekan melee roundin kyllä voitan helposti mutta seuraava tuottaa jo ongelmia. Lightingistä tai muista ei oo helppiä kun en oo pahemmin niitä kehittänyt. Tolla ebony bowilla oon koittanut ja sillä onnistuukin mutta en tajuu miten ne kivet muka suojaa niiltä hommilta mitä se ampuu? enivei ja sitte ne minionit tuottaa ongelmaa kun ne blokkaa ja sit se "super" isku menee välillä ohi.

Neuvoja?

Lukitse, pyöri ympärillä, väistele ja ammu. Minioneista ei kannata niin hirmuisesti välittää, sillä ne tuskin pääsevät yllättämään, jos pysyt liikkeessä.
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Jees, ongelmana on sellattine et sehän perkeles castaa koko ajan niitä hommeleita niin ei tahdo keritä ampumaan siinä välissä. Ja sekin on aikas paskamainen mistä lähtee hitosti helaa ja kuuluu sellasia nyrkkeilyn ääniä. :rolleyes:

Miten muuten niiden kivien olis tarkotus suojata? Ja jos esim. tapan ne minionit, sitte castaan sihen lightingin vaikka ei ookkaan kun lvl 2 muistaakseni niin sehän ei pysty tekeen mitään, niin se ei siis summonaa niitä minioneita tai tee muutakaan? Onnistusko sellattine et castaisin lightingiä ja sitte ampusin bowilla? Vai hyökkääkö se heti kun oon lopettanut lightingin?

Vois testata varmaan tota savea sitten joka on 20 min enne niin on mahollisuus expottaakin.
Ja pystyykö side questeja tekeen sen jälkeen kun on kattonu ne loppu tekstit?
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Blaxor sanoi:
Jees, ongelmana on sellattine et sehän perkeles castaa koko ajan niitä hommeleita niin ei tahdo keritä ampumaan siinä välissä. Ja sekin on aikas paskamainen mistä lähtee hitosti helaa ja kuuluu sellasia nyrkkeilyn ääniä. :rolleyes:

Miten muuten niiden kivien olis tarkotus suojata? Ja jos esim. tapan ne minionit, sitte castaan sihen lightingin vaikka ei ookkaan kun lvl 2 muistaakseni niin sehän ei pysty tekeen mitään, niin se ei siis summonaa niitä minioneita tai tee muutakaan? Onnistusko sellattine et castaisin lightingiä ja sitte ampusin bowilla? Vai hyökkääkö se heti kun oon lopettanut lightingin?

Vois testata varmaan tota savea sitten joka on 20 min enne niin on mahollisuus expottaakin.
Ja pystyykö side questeja tekeen sen jälkeen kun on kattonu ne loppu tekstit?

En kyllä tajuu yhtään mitään mistä puhut. Imo Jack oli helppo, taisi mennä ekalla kokeilulla, ja juuri tuolla väistele-ammu-taktiikalla. Mulla tosin oli aika tehokas ja nopea tuo crossbow. Sopivalla etäisyydellä kuperkeikoin pystyy kuitenkin väistelee niitä hyökkäyksiä ja pitäs jäädä aikaa nippasta vähän energiaa nuolella.

Joitain questeja voi muistaakseni tehdä pelin loputtuakin, mutta ei kaikkia.
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Helppohan se oli kuin mikä, kyllä sillä lightningillakin sen varmaan saisi hengiltä, ainakin jos on potioneja, itsellä oli ruokaa, potioneja ja mitä ne nyt olikaan jotka palauttavat enegiat vaikka ne putoaa nolliin tuossa vaiheessa peliä jo niin paljon, että olisi vaatinut jo taitoa olla pääsemättä ekalla läpi.
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Paras tekniikka on käyttää jousta ja multi arrowia, tippuu helposti kun muistaa mennä kivien taakse piiloon aina kuin iso isku on tulossa. Minioneista en kannata niin suuresti välittää, muutaman tappaa silloin tällöin, mutta enimmäkseen vaan juoksee pakoon, näin pääsin itse toisella kerralla. Miekalla yrittäminen vaatiikin jo hieman enemmän "skilliä".
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Mä kyllä oon kans sitä mieltä, että miten ihmeessä sen kans voi edes olla ongelmia? Sehän oli ihan uskomattoman helppo. Sehän ei tarjonnut tasan mitään vastusta.

Puuh :/ Emminä tiedä, turpiin vaan niin et tukka taipuu.

Ja oli muuten hyvää kinkkua kun tänään syötiin jo. Näin jos asiasta ohi poikkeais :p
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Varmaan sen takia ongelmia kun oon pääasiassa meleetä kehittänyt. Täytyy mennä sinne cliffside pathille expottaan.

Menihä se, oli vaa kaikki statit päi pyllyä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Minunkin ukko oli ihan Conan, ettei oikeastaan taikoja eikä jousipyssyjä tullut käytettyä, turpaan vaan.

edit: Hyvää joulua!.
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Juu helppohan se oli kuin mikä. Jousella ampui ja aina välillä kierähti sivuun niitä taikoja. Peli oli muutenkin liian helppo ja lyhyt..
RIP DD
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Tämähän on pelin helpoin loppari.

Ps:Olisi kannattanut parantaa sähkö taikaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Flagg sanoi:
Tämähän on pelin helpoin loppari.

Ps:Olisi kannattanut parantaa sähkö taikaa.

Flagg voisi hiukan silmäillä noita päivämääriä ennen kuin sankarillisesti rientää jokaisen peliapua kaipaavan pelastajaksi.
 
Vastaus: Fable, Jack of Blades

Wile sanoi:
Flagg voisi hiukan silmäillä noita päivämääriä ennen kuin sankarillisesti rientää jokaisen peliapua kaipaavan pelastajaksi.
Näinpä - eikös muuten kauppa-alueiden vanhojen viestien poiston pitänyt eliminoida koko ongelma?
 
Ylös Bottom