Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable - Maze, Lady Greyn sisko ja demon door

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beowulf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Beowulf

New Member
Elikkä hyviä vinkkejä Mazen päihittämiseen kun olen sitä jo tahkonut huonolla menestyksellä...
Sitten se Lady Grey sisko - (Vai mikä sukulainen se nyt olikaan?) kun löysin sen ruumin ja kirjotukset sieltä talon kellarista harhailessani ympäriinsä, pitäiskö niitä juttuja näyttää siellä jollekkin , vai? Ja onkos kukaan mennyt sen akan kanssa naimisiin?
Sitten se eräs demon door joka sanoo että: "ei päästä ensi tapamisella sisään vaan päästä vain sen joka rakastaa häntä todella" - tjsp. ?

Vastaus: Fable - Maze, Lady Greyn sisko ja demon door

Beowulf sanoi:
Elikkä hyviä vinkkejä Mazen päihittämiseen kun olen sitä jo tahkonut huonolla menestyksellä...

Itse löin majakan oven mäsäksi ja menin taistelemaan portaisiin. ( Käytä hyödyksi kaikkia sankarisi taitoja!)

Beowulf sanoi:
Sitten se Lady Grey sisko - (Vai mikä sukulainen se nyt olikaan?) kun löysin sen ruumin ja kirjotukset sieltä talon kellarista harhailessani ympäriinsä, pitäiskö niitä juttuja näyttää siellä jollekkin , vai? Ja onkos kukaan mennyt sen akan kanssa naimisiin?

Naimisiin olen mennyt, mutta en itsekkään tiedä mitä niillä "todisteilla" tekisi.

Beowulf sanoi:
Sitten se eräs demon door joka sanoo että: "ei päästä ensi tapamisella sisään vaan päästä vain sen joka rakastaa häntä todella" - tjsp. ?

Anna hänelle vaikka ruusu?

Beowulf sanoi:

Hmmm. No ainakin tuon Demon Door hommelin voin kertoa, anna sille suklaata niin silloin se ainakin aukenee. Todsiteet löysin itsekin, mutta vasta sen jälkeen kun olin mennyt pelin läpi, joten en nyt ole aivan varma... Koita antaa ne esimerkiksi neidolle North Bowerstonessa(Siis se neito joka auttaa sinua "miellyttämään" Lady Grayta).

No niin menin pelin eilen yöllä läpi, viiteen meni mutta olihan se sen arvosta. Tapoin siskon olinhan pahis.. Nyt alotin pelin uudestaan ja päätin pelata hyvänä ja säästää sen siskon..
Jack meni ekalla yrityksellä läpi on helpoin loppupahis jonka tiedän.

Ylös Bottom