Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable vai Morrowind Goty?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fable vai Morrowind Goty?

Locku sanoi:
No Fable on kyllä interaktiivinen, mutta entä sen maailman historia yms. Tuollaista juuri löytyy jonkun surkean Conan-sarjakuvan sivuilta. En minä tiedä. Mutta Morrowind lukuisine kirjoineen ja historioineen onnistuu nousemaan Fablen ohi.

Minun mielestäni Fablen maailma jäi vaille sitä syvyyttä. Ja se kliseisyys...
Historian puutteesta olet kyllä asian ytimessä, niin vähän puhutaan Old Kingdomista että oikein paheksuttaa, odotin Fablen kirjoilta kyllä hieman enemmän, mutta kaikkea ei voi saada.

Ei kannata puhua kliseidyystä Salvatore fanille ;)
 
Vastaus: Fable vai Morrowind Goty?

Minulle Morrowind oli kuin huumetta kun siihen pääsi sisälle - jos oli mahdollista, peliputkista
venyi helposti kymmentuntisia. Morrowindiin verrattuna Fablen korea mutta lattea ja pahasti rajoittunut pelimaailma oli kyllä paha pettymys, vaikka olikin ihan viihdyttävä kokemus.
Pelit ovat niin erilaisia, että niiden suora vertailu on epäoikeudenmukaista kummallekin pelille.
Eli pelaajan mausta lopulta riippuu kumpi sopii paremmin, kunhan vain tietää etukäteen mitä
haluaa ja mitä pelit tarjoavat.
 
Vastaus: Fable vai Morrowind Goty?

Sarine sanoi:
Historian puutteesta olet kyllä asian ytimessä, niin vähän puhutaan Old Kingdomista että oikein paheksuttaa, odotin Fablen kirjoilta kyllä hieman enemmän, mutta kaikkea ei voi saada.
Sarine sanoi:
Minä sen verran ropeltaja olen. Ettei kaunis grafiikka peliä pelasta, jollei maailma ole sellainen, johon jäisi koukkuun. Vaikka kanojen potkiminen, onkin addiktoivaa, kuten myös oman vaimon uhraaminen :p


Azathoth sanoi:
Minulle Morrowind oli kuin huumetta kun siihen pääsi sisälle - jos oli mahdollista, peliputkista
venyi helposti kymmentuntisia. Morrowindiin verrattuna Fablen korea mutta lattea ja pahasti rajoittunut pelimaailma oli kyllä paha pettymys, vaikka olikin ihan viihdyttävä kokemus.
Pelit ovat niin erilaisia, että niiden suora vertailu on epäoikeudenmukaista kummallekin pelille.
Eli pelaajan mausta lopulta riippuu kumpi sopii paremmin, kunhan vain tietää etukäteen mitä
haluaa ja mitä pelit tarjoavat.

Aivan. Allekirjoittaneelta löytyvät molemmat pelit ja tykkäsi kummastakin.
 
Vastaus: Fable vai Morrowind Goty?

Sarine sanoi:
Tästä voi olla kahta mieltä, Morrowindin maailma on kyllä iso, mutta tylsä kuin mikä, kun taas Fablessa melkein toisinpäin.
Jep samaa mieltä.
 
Ylös Bottom