Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiips 360
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Wiips 360 sanoi:
Kolme eri seuraavan sukupolven konsolia laatikoissaan.
Ei kyllä näkynyt missään PS4:n, Xbox 3:n tai Nintendo 6:n laatikoita. Siellä oli vain kolmen nykyisen sukupolven pelikonsolin laatikot.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Tuohon alkuperäiseen vertailuun voisi editoida sen, että Xbox 360:n Premiumissahan ON tätä nykyä HDMI-liitäntä, uusimmissa versioissa. Tuollainen HDMI-liitännän omaava boxi kun löytyy tästä taloudesta, niin osaan varmasti sen sanoa.

Lisäksi voisi tuohon käyttäjien huomaamiin asioihin lisätä PlayStation 3:n kohdalla sen, että mitä ainakin olen monesta paikasta lukenut, on tämä ilmainen netti hieman epävakaa ja katkoksia/huoltoja on usein. Joku Playstation 3:n omistaja voisi vielä varmistaa asian, mutta näin olen minä tämän ymmärtänyt. Sitten taas Wiin kohdalla olisi ehkä hyvä mainita hieman vaikeahkosta kaverilistasta (friend codet) ja puhekeskustelun (onko tätä Playstation 3:llakaan?) puuttumisesta.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Arcane sanoi:
Tuohon alkuperäiseen vertailuun voisi editoida sen, että Xbox 360:n Premiumissahan ON tätä nykyä HDMI-liitäntä, uusimmissa versioissa. Tuollainen HDMI-liitännän omaava boxi kun löytyy tästä taloudesta, niin osaan varmasti sen sanoa.

Lisäksi voisi tuohon käyttäjien huomaamiin asioihin lisätä PlayStation 3:n kohdalla sen, että mitä ainakin olen monesta paikasta lukenut, on tämä ilmainen netti hieman epävakaa ja katkoksia/huoltoja on usein. Joku Playstation 3:n omistaja voisi vielä varmistaa asian, mutta näin olen minä tämän ymmärtänyt. Sitten taas Wiin kohdalla olisi ehkä hyvä mainita hieman vaikeahkosta kaverilistasta (friend codet) ja puhekeskustelun (onko tätä Playstation 3:llakaan?) puuttumisesta.

Turhaa hommaa. Ei mene jakeluun tuollaiset. Tarkoituksena ei missään nimessä ole pitää konsolin nykyistä versiota listattuna vaan ilmeisesti ketjun ylläpitäjän mieltymyksiin parhaiten natsaava.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Arcane sanoi:
Tuohon alkuperäiseen vertailuun voisi editoida sen, että Xbox 360:n Premiumissahan ON tätä nykyä HDMI-liitäntä, uusimmissa versioissa. Tuollainen HDMI-liitännän omaava boxi kun löytyy tästä taloudesta, niin osaan varmasti sen sanoa.

Lisäksi voisi tuohon käyttäjien huomaamiin asioihin lisätä PlayStation 3:n kohdalla sen, että mitä ainakin olen monesta paikasta lukenut, on tämä ilmainen netti hieman epävakaa ja katkoksia/huoltoja on usein. Joku Playstation 3:n omistaja voisi vielä varmistaa asian, mutta näin olen minä tämän ymmärtänyt. Sitten taas Wiin kohdalla olisi ehkä hyvä mainita hieman vaikeahkosta kaverilistasta (friend codet) ja puhekeskustelun (onko tätä Playstation 3:llakaan?) puuttumisesta.
Juu se HDMI lukee ihan siin viestin ekas spoileris, jossa mm selvitellään noi PS3:n aloituspaketti jutut yms. Juu ja toi PS3:n netti on todellakin välillä epävakaa ja monesti tulee jottain päivityshommaa, niin Storeen, kun käyttöjärjestlmäänkin. Myös noi Wii:n kaverijutut totta. Päivitän noi tohon ekaan viestiin noi tiedot, kunhan tän viestin ekan lähetän.

nothing sanoi:
Turhaa hommaa. Ei mene jakeluun tuollaiset. Tarkoituksena ei missään nimessä ole pitää konsolin nykyistä versiota listattuna vaan ilmeisesti ketjun ylläpitäjän mieltymyksiin parhaiten natsaava.
Viimeisistä kymmenestä viestistäsi tässä ketjussa suurin osa ovat ollaat jokseenkin turhia aivan aiheen ulkona. Eiköhän se olla jo tajuttu, että olet päättänyt, että ketju on paha paha Sonylle puolueellinen PS fanipalsta. Kaikki jotka kuitenkin tarkkaan tota ekan sivun vertailuu kattoo, niin siel on myös kohtii, jossa PS3 häviää. Ja tais olla just sun pyynnöst, kun lisäilin käyttäjien mielipiteisiin, että Sixaxisen liipasimet on huonot... Silti vaan väität, että Sony puolueellinen? No jos et mielipidettäs voi muuttaa, niin tee edes sen verran, että et täyttäis koko keskusteluu noil turhil viesteil.

Hakkiz sanoi:
Jos vertailun ylläpitäjä haluaa vähän ennakoida, Xbox 360 Core System on teoriassa poistunut markkinoilta. Sitä saanee joistain kaupoista vielä tovin, mutta Microsoftin mukaan tuotteen paikan Xbox-perheessä otti perjantaina Xbox 360 Arcade.

http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=3089
Joo kattelin tota juttuu, mutta saas nähä vaivaudunks koko halpismallien listaa päivittää, kun siinä ain aikas paljon työtä. Voin kuitenkin linkittää sen tohon ekan sivun osto linkkeihin, konsolinetiin, kunhan se ekana niitten myyntilistoille tulee.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

En voi ymmärtää miten Xbox360:n ohjaimen hinnaksi on arvottu 50 euroa ja vielä halpaversioon on laitettu sama hinta vaikka langaton ohjain maksaa suunnilleen 40 euroa ja langallinen vielä kympin vähemmän.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Wiips 360 sanoi:
Juu ja toi PS3:n netti on todellakin välillä epävakaa ja monesti tulee jottain päivityshommaa, niin Storeen, kun käyttöjärjestlmäänkin.
Meinasin jo aiemmin udella mitä tällä epävakaalla tarkoitetaan ja nyt kun löytyi joku joka osaa ehkä kertoa niin valaise minuakin.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

MrPako sanoi:
Meinasin jo aiemmin udella mitä tällä epävakaalla tarkoitetaan ja nyt kun löytyi joku joka osaa ehkä kertoa niin valaise minuakin.

Kenties olisi ollut parempi siteerata minua tätä kysyttäessä.

Siis itsehän tarkoitin juuri tuota runsasta määrää huoltoja/katkoksia, joita ymmärtääkseni on esiintynyt runsaasti PS3:n netissä. Mutta kuten sanoin, asiasta en ole varma, näin olen vaan lukenut, joten sekin on yhtä hyvin voinut tulla muiden konsolien fanipoikien suusta. Ja onko Playstation 3:n netissä vielä tämä sama ominaisuus, joka kakkosessa, että pelijulkaisijat saattavat vaan yhtäkkiä lopettaa omien pelipalvelimiensa ylläpitämisen? Xbox 360:n Livessähän ongelma on enemmänkin se "luonnollinen", eli kun pelaajat häviää, loppuu nettipelaaminenkin. Erillisiä palvelimia ei ole, joten nettipelaamista ei vaan voi hävittää yhtiön toimesta.

Minusta on sitten turha alkaa fanipoikaa leimaamaan, minun esittämät näkökulmani ja huhuina kuulemat juttuni saa ihan hyvin kieltää, jos on esittää riittävästi omaa näkökantaa tai järkeviä faktoja. Itse en ehtinyt aihetta lukea sen enempää kuin ensimmäisen viestin, johon sitten omalla viestilläni kommentoin asiaa. Vaikka omistankin kotonani vain Xbox 360:n, on Playstation 3 ja Wii minulle aivan samoilla linjoilla, joskin subjektiivisia mielipiteitä joka konsolista löytyy aina.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Nyt jotain ihan ekan viestin perustekstejä muunneltu. Testiin laitettiin vihdoin myös noi eri näyttötilat. Myös ton halpismallivertailun rakennetta ollaan muokattu jonkin verran johtuen siitä, että muuten ei oltais saatu kaikkii PS3:n resoi näkyviin.

Tost Xbox 360:n 1080p resost en ollu ihan varma. Monet pelit ei sitä tuo ja se tarvii muutenkin jotain ohjelmistopäivityksii. Laitoin sen tonne ekal sivul nyt kuitenkin...
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Arcane sanoi:
Siis itsehän tarkoitin juuri tuota runsasta määrää huoltoja/katkoksia, joita ymmärtääkseni on esiintynyt runsaasti PS3:n netissä. Mutta kuten sanoin, asiasta en ole varma...

...Minusta on sitten turha alkaa fanipoikaa leimaamaan, minun esittämät näkökulmani ja huhuina kuulemat juttuni saa ihan hyvin kieltää, jos on esittää riittävästi omaa näkökantaa tai järkeviä faktoja.
Ai täältä vaaditaan faktoja kun taas sinä voit viskellä tänne mitä tahansa sontaa :confused:

Minkä PS2 pelin pelipalvelimet ovat lopettaneet missä on yhä ollut satoja/tuhansia pelaajia?....ei niitä palvelimia pidetä kai missään pelissä päällä paria innostunutta pelaajaa varten.
Jaahas....meni hiukan ohi taas aiheen...poistun takavasemmalle :o
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Eikö muka XO pysty 480i ja 480p resoihin?
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

T4iZuuni sanoi:
Eikö muka XO pysty 480i ja 480p resoihin?

Pystyy ja niiden lisäksi tietysti myös moniin muihin resoluutioihin VGA-kaapelin avulla. Eli 640×480, 848×480, 1024×768, 1280×720, 1280×768, 1280×1024, 1360×768, ja 1920×1080.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Koko vertailujuttu romahti jotenkin. Ainakaan omalla koneella tota ekaa viestiä kattoessa kaikki on kadonnu... En tiiä mist johtuu. Omal koneel pitäis olla noi tiedot kyl talles, tosin aikas monen mutkan takan. Katotaa, miten käy. En tiiä onko toi vertailun katoaminen ekalt sivult kone kohtane ongelma, vai joku yleisempi. Joka tapauksessa muutan varmaan tota järjestelmää joil noit vertailuu teen johonkin toiseen. Ilmoittelin sit taas, kun ongelmat kunnos.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Wiips 360 sanoi:
Koko vertailujuttu romahti jotenkin. Ainakaan omalla koneella tota ekaa viestiä kattoessa kaikki on kadonnu... En tiiä mist johtuu. Omal koneel pitäis olla noi tiedot kyl talles, tosin aikas monen mutkan takan. Katotaa, miten käy. En tiiä onko toi vertailun katoaminen ekalt sivult kone kohtane ongelma, vai joku yleisempi. Joka tapauksessa muutan varmaan tota järjestelmää joil noit vertailuu teen johonkin toiseen. Ilmoittelin sit taas, kun ongelmat kunnos.

Juu ei täälläkään näy. Toivottavasti saat kuntoon.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

T4iZuuni sanoi:
Juu ei täälläkään näy. Toivottavasti saat kuntoon.

Juu mitä lie tapahtunu. Siirryn nyt tässä kokonaan uuteen systeemiin, jossa vertailu on kuvan muodossa ja se käydään lukemassa toiselta sivulta. Huonona puolena on ongelmat linkkien kanssa, hyvänä taas paljon selkeämpi ulkoasu. Pientä makua tulevasta voi käydä kattelemassa ensimmäiseltä sivulta.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Nonnii! Uusi entistä parempi vertailu tullut (eka sivu, eka viesti). Linkit näkyy vähän heikosti, mutta muuten mielestäni ulkoasu entistä ehompi. Toi viimeisin vertailu myös aikas ajantasalla. Antakaas tulla kommenttii... Huonompi/parempi, mitä lisättävää yms. :)
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Wiips 360 sanoi:
Nonnii! Uusi entistä parempi vertailu tullut (eka sivu, eka viesti). Linkit näkyy vähän heikosti, mutta muuten mielestäni ulkoasu entistä ehompi. Toi viimeisin vertailu myös aikas ajantasalla. Antakaas tulla kommenttii... Huonompi/parempi, mitä lisättävää yms. :)

Juu tuo näyttää jo paljon siistimmältä ja helpommin ymmärtävältä. Viellä kun saisi tuohon ensimmäiseen viestiin ettei tarvisi linkin kanssa leikkiä.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Mä en enää jaksa alkaa purnaamaan, mutta jos ton fontin sais vähän selkeämmäksi. Linkeistä ei ainakaan omalla wanhalla CRT:llä saa mitään selvää.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Josp sanoi:
Wii on netissä myös valmiustilassa ollessaan.

Ok, se vähän selittääkin asiaa :) Vaan mitä siitä sitten käytännössä hyötyy?
 
Ylös Bottom