Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 - trailer...

Onjoo

New Member
Miksei tälle pelille ole omaa viestiketjua?

NEW FALLOUT TEASER SITE
Weve updated the Fallout site with a countdown to the release of the Fallout 3 teaser trailer. On the site youll find concept art we created in conjunction with noted concept artist Craig Mullins, as well as a streaming version of the Fallout 3 title track. Well be updating the site weekly with new art as we approach the release of the teaser.

http://fallout.bethsoft.com/
 
Vastaus: Fallout 3 - trailer...

Onjoo sanoi:
Miksei tälle pelille ole omaa viestiketjua?

Ku toi on niin p*ska pelisarja ettei ketään kiinnosta. ;)

Kyl noita topikkeja alkaa aukeemaan kunhan tiedetään että minkä pelikoneen alle....
 
Vastaus: Fallout 3 - trailer...

Pc-pelejä hehkutellaan yleensä enemmän jossain muualla kuin konsolifoorumilla ;)

Mutta joo... aivan uskomattoman legendaarinen ja mahtava pelisarja. Hatunnosto urheille jatko-osan kehittäjille. Ja sormet ristiin PS3-version puolesta!
 
Vastaus: Fallout 3 - trailer...

Ketä kehtaa edes lausua fallout nimen samassa lauseessa kuin paskan ei varmasti ole pelisarjaan koskenutkaan tai muuten vain on "hyvä peli" puntari rikki pahan kerran.

Molemmat on tultu pelattua tietokoneella vaikkakin läpipeluu oppailla toisella kertaa (Vaikea peli tuolloin!) ja itse ainakin tykkäsin ja vielä suht paljonkin. Teema ja tyyli oli jotain aivan uudenlaista itselleni ja kaikki hahmonluonnista taisteluun oli loistavaa. Tactics oli suht laiha kokemus itselleni, mutta Fallout1 ja 2 ovat edelleen PC:llä parhaitten pelien mitä olen koskaan pelannut joukossa.

Jos Nextgen koneet tuon saavat (tästä ei ole varmistusta vielä tietääkseni?) ja Bethesda saa aikaan loistavan uudelleen tulemisen pelille niin ehdottomasti hankin. Pientä Oblivion fallout pelkoa silti elättelen, mutta oblivionin ollessa mahtava ei pieni samankaltaisuus minua haittaa, varsinkin laajuuden puolesta, sekä quest systeemin!
 
Vastaus: Fallout 3 - trailer...

Tätä onkin odotettu varmaan enemmän kuin Jeesuksen uutta tulemista. Oli miten oli, niin kyseessä on kylläkin yksi parhaimmista pelisarjoista koskaan. Itselleni tosin paras.

Itse luotan Bethesdaan sen verran, että ovat uskollisia alkuperäiselle tyylille. Traileri sen myös osoitti, tosin Louie Armstrongin sävelet Fallout 2:ssa olivat tyylikkäimmät ikinä. Nyt pitää viimeistään alkaa säästämään joko "high-end" puuceehen tai "next-gen" konsoliin.

Odotus on sietämätön.

:eek:
 
Vastaus: Fallout 3 - trailer...

Jos Fallout 3:sta tulee Oblvionin kaltainen first person -peli, moni suuttuu - minä mukaanlukien. Myös Oblivionin tusinaluolasto-systeemi oli kerrassaan hirveä. Sisältöä ajatuksella, ei random generaattorilla, kiitos.


Fallouteissa oli hirveä määrä sisältöä, ilman mitään käsittämätöntä määrää uudelleenkierrätystä. Oblivionin suuri maailma oli silkkaa silmänlumetta minulle. Pitää toivoa, että Falloutia ei seuraa sama kohtalo.
 
Vastaus: Fallout 3 - trailer...

Oli pieni pettymys tuo teaseri. Odotin innolla ingame kuvaa/grafiikkaa, ellei tuo ollut sitä...?

Teaseri sisälsi tuttua Falukka kamaa, hyvässä kuin pahassa.
 
Ylös Bottom