Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itse pelasin ennen joulua kolmeen päivään hieman alle 50h eikä 40" LCD:llä ilmennyt mitään. Tuskin moisiin oireisiin mitään yleistä sääntöä löytyy.

Lisäosia odotetan erittäin kiinnostuneena, mutta uusi kierros käynnistyy kyllä vasta kun kaikki kolme ovat jo pihalla.

Tulihan tätä ps3 vedettyä joku 40h ja kyllähän siellä tutkiessa ajan saa aika nopeasti kulumaan.

Nyt ostan tämän uudestaan xo:lle jotta saan kunnolla vedettyä läpi ja lisäosat houkuttaa sen verran. Mistä muuten tietää etten sitten tee vahingossa liian pitkälle pääjuonta etten mene vahingossa läpi niinkuin jotkut ovat varotelleet? Ja jos tekee pääjuonta jonkun verran niin kärsiikö sivujuonet kun olisi mukava ne tehdä ensimmäiseksi.

Luin jostain myös jonkunmoisesta alien gunista, sitä en koskaan nähnyt/saanut joten pitää se jostain yrittää metskaa ja myös rail gun vai mikä olikaan niin panoksia tuli vaikka miten mutta sitäkään asetta en koskaan saanut :/

No nyt toisella kerralla varmaan osaa vähän paremmin tehdä asiat, DAMN! pitää pari päivää vielä jaksaa odottaa itse peliä ja lisäosakin jo polttelee tuloaan.

Rail gun tulee peliin vasta nyt lisärin tullessa ilmoille. Löysit varmaan panoksia sihen alien blasteriin koska rail gun käyttää 2mm ec ammuksia jos muistan oikein ja niitä en koskaan normi pelistä löytänyt.

anywhoo, ei ollu viel lisäriä markettipaikalla. tulee varmaan joskus iltamyöhään meidän aikaa, tai vast huomenna

Nyt saa ladata lisärin, operation: Anchorage hintaan 800 pistettä. kokoa filulla on 369 megaa

Minulla ainakin jo 20" lcd-monitorilta pelin grafiikka ottaa jostain syystä liikkeessä kamalasti silmiin, jos istun hiemankin lähempänä. Yleensä hivuttaudun metrin pari taaksepäin sängylle istumaan, jolloin efekti ei enää tunnu. En tiedä mistä tuo tulee, onko motion blur vai mikä ongelmana.

surkuhupaisaa lukea falloutin foorumeilta mien sinne on tullu jo noin 15 erillistä topiccia siitä miten bethesda ja m$ on maailman p*skimpia firmoja ikinä ku nämä nohevat pc käyttäjät eivät itse osaa ladata lisäriä ja asentaa sitä...

tottakai se on bethesdan syy vai mitä eh ? :rolleyes:

sit tulee se vakio vaihe kun he saakin se toimimaan, niin alkaa se jumalaton ylistyslaulujen kuoro samoilta ihmisiltä jotka aiemmin manasivat kaikki suohon ja vannoutuivat että eivät osta yhtään mikkisoftan tai bethesdan tuotetta :P

Miten tätä lisäosaa pääsee pelaan? Käynnistetäänkö se jostain valikoista vai onko se joku uusi alue pelissä?

Heti lataukseen kun kotiin pääsee :)

se käy niin että kun oot ladannu sen. niin menet peliin ihan normaalisti ja hetken kuluttua saat viestin että olet löytänyt uuden radio signaalin. avaat sen radioon ja kuulet viestin ja samalla karttaan aukeaa uusi mesta. menet sinne ja siitä se lähtee eteenpäin :)

älä hätäänny vaikka se viesti radioasemasta ei ihan sillä sekunnilla ilmesty, kyllä se tulee muutaman minuutin pelailun jälkeen :)

Kannattaako lisäriin aloittaa uusi ukko?
Olisiko liian helppoa nykyisellä 20 lvl sällillä vai nollautuuko kaikki skillit sen alettua?
Ihan näin etukäteen olisi mukava tietää ennen latausta.

No kertokaas joku vähän että mimmonen ollut tuo ja onko paljon lisää juttuja?

Ja kun huomenna saan falloutin niin kannattaako se ostaa heti jos ei kärsivällisyys kestä vai kannattaakohan eka pelata alku juttuja enemmän?

Ekan questin olen vetänyt O:A:sta eikä mielestäni siinä ole mitää hammasirveilypelattavaa.
Minun mielestäni on hyvä, seuraavat lisärit, oli sitten hyviä tai pahoja ostan ne silti.

nyt alkoi ekan kerran suoraan sanottuna vituttamaan.

olen paradise fallsissa ja haluaisin siltä orjuuttajien pomolta sen avaimen jolla orjien häkin saa auki.
vaikka sneak olisi 100 niin sitä avainta ei voi varastaa koska äijä muka huomaa.
no ei se mitään, tapetaan se sitten vaivihkaa, ei onnistu sekään perkele.
vaikka menisin taloon sisään stealt aktivoituna ja ammun vaimennetulla aseella sen äijän täysin eri huoneessa kuin missä ne naiset on nukkumassa niin kummasti ne akat siihen silti herää.

jos sitten menet vaan nurkkaan kyhjöttämään niin ei ne akat sinua löydäkkään, mutta odotas kun menet pihalle niin heti on kaikki ampumassa.
mistä vitusta ne muka tietää että minä olen sen johtajan tappanut kun stealthin kanssa menen sisään ja stealthin kanssa tulen ulos.

on sitten vissiin ainoa tapa vetää ramboiluna läpi tuokin kohta.
on se kivaa että muka voi hiiviskellä mutta jos yhdenkin tyypin tuolla tapat niin kaikki tietää heti että se olit sinä vaikka olisit ollut kirjaimellisesti näkymätön.

edit: huh. sainpas mentyä ilman että tuli gore fest meiniki.
sandman perk auttoi.

eihän tuota sitten tahkottu kuin likemmäs kolme tuntia.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom