Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Ite kävin tosiaan tänää pelin hakemassa Gamestopista Jumbosta. Vein siinä samalla pari pelii vaihtoon.
Yhteensä hintaa tuli vain 42,85 :D Hyvään hintaan sain mielestäni jos ottaa huomioon että hintaan sisältyy se niin sanottu Season pass, itse peli ja 2 vuoden takuu. Tässä nyt päivän oon tätä hakannu niin on ollu kyllä huippu peli. Tuli vaan mieleen että mitähän kaikkea oon menettänyt kun en oo aikasemmin pelisarjaan tutustunu. Mitänyt kattonut kun veli on sitä pelannut.
 
Siis jääkö tässä jotkut tehtävät väkisin kesken? Mistä tietää mikä on päätehtävä? Alussa tuntuu että en saa päätettyä yhtä tehtävää. Eikä edes näy minne pitäisi mennä.
 
Vastaus: Fallout 4

Siis jääkö tässä jotkut tehtävät väkisin kesken? Mistä tietää mikä on päätehtävä? Alussa tuntuu että en saa päätettyä yhtä tehtävää. Eikä edes näy minne pitäisi mennä.
Laita vaikka spoileriin, että mikä tehtävä ja minkälainen tilanne, niin on mahdollista jeesiä.
 
Nyt on aika ahkerasti parit vapaat tuhottu tän kanssa ja aika kivalta vaikuttaa. Ps4 pyörii ihan tarpeeksi hyvin eikä ole valittamista mistään (en tajua miten jollekin on tää grafiikka ja mukanas nykiminen niin ylitsepääsemätöntä)

Koska se nykiminen on todella kovaa, varsinkin kun väkee on paljon. Ei sillä grafiikalla olekaan merkitystä, vaan se että kuinka näin keskinkertaisen näköinen peli voi pyöriä näin huonosti se on se pointti. Esim Destiny, huomattavasti nätimpi ja ei ikinä ole tökkinyt tai ollut droppeja mitkä olis haitannut.

Edit: Ei peli siis huono ole, mutta viilausta tarvii reilusti. Niin on vuoden parhaita pelejä sen jälkeen kun bugit on korjattu.
 
Vastaus: Fallout 4

Mulla on tökkinyt ainoastaan autosavejen jälkeen pari sekkaa ja siinäpä se. Muita en oo huomannut.
 
Vastaus: Fallout 4

Prkl Power Armorista levis hihat pitkin erämaata. Mistähän löytäis uudet räpylät?
 
Vastaus: Fallout 4

En ymmärrä, miksi tämä peli saa niin paljon paskaa grafiikoiden suhteen. Joo, ei ne markkinoiden kärkitasoa ole, mutta sanoa että ne on 2009-vuoden tasoa, voi jeesusvita. Alla ihan perus Xboxin screenshotit, jotka otin. Minulle ei ole kertaakaan tullut mitään hirmuisia fps-droppeja. Ihan pelattavalla, kelpo-tasolla on pysynyt koko ajan.


XMp5010.png


BqLDqBp.png


I2syuQN.png
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 4

Vaikea päättää millä vaikeustasolla pelailis.. Vetääkkö ensin normaalilla vai rykästä heti vaikeimmalla. Mites muut,ehdotuksia?[emoji2]
 
Vastaus: Fallout 4

Noniin ***** tänään pääsee sit vihdoin aloittamaan pelaamisen. Kaksi päivää tässä pähkäilly miksi peli ei toimi, toisinsanoen se ei tallentanut mitään, ei grafiika asetuksia ei peli asetuksia eikä pelissä etenemistä. No vihdoin tajusin 2 uudelleen installoinnin jälkeen että palomuuri oli blockannut sen jostain syystä kysymättä meikäläiseltä mitään. Nyt kun annoin sille oikeudet niin johan alko pelittää. Onneksi pelinälkä on vaan kasvanut tutkiessa ongelmaa. [emoji16]
 
Vastaus: Fallout 4

Alussa olen jumissa sellaisessa kohdassa kun.
Kaupungin nimeäkään en näin aamutuimaan muista. Kun saa ensimmäisen power armorin sieltä museon katolta, niin en tiedä mitä pitäisi tehdä. Lahtasin omasta mielestäni kaikki kaupungin asukkaat. Ymmärin että ne porukat sieltä museon yläkerrasta pitäisi päästää jotenkin vapaaksi? Joko joku bugi tai sitten joku naurettava juttu jäänyt tajuamatta. Veikkaan jälkimmäistä. :D
 
Vastaus: Fallout 4

En ymmärrä, miksi tämä peli saa niin paljon paskaa grafiikoiden suhteen. Joo, ei ne markkinoiden kärkitasoa ole, mutta sanoa että ne on 2009-vuoden tasoa, voi jeesusvita. Alla ihan perus Xboxin screenshotit, jotka otin. Minulle ei ole kertaakaan tullut mitään hirmuisia fps-droppeja. Ihan pelattavalla, kelpo-tasolla on pysynyt

Oiskohan sen takia että vuosi 2009 ei ole yhtäkuin nextgen. Jos se peli toimii 20-30fps niin kyllä se nykii, riippumatta siitä huomaatko sinä tai joku muu sitä.
 
Vastaus: Fallout 4

Alussa olen jumissa sellaisessa kohdassa kun.
Kaupungin nimeäkään en näin aamutuimaan muista. Kun saa ensimmäisen power armorin sieltä museon katolta, niin en tiedä mitä pitäisi tehdä. Lahtasin omasta mielestäni kaikki kaupungin asukkaat. Ymmärin että ne porukat sieltä museon yläkerrasta pitäisi päästää jotenkin vapaaksi? Joko joku bugi tai sitten joku naurettava juttu jäänyt tajuamatta. Veikkaan jälkimmäistä. :D

Sun pitää sillä sun powerarmorilla tuhota ne kaduilla olevat raiderit, jonka jälkeen maasta kömpii esiin Deathclaw, toi on sun eka pomomatsi. Tapat sen Deathclawin ja meet takas sisälle museoon ja juttelet Prestonille. Sen jälkeen ne lähtee vaeltamaan kohti sitä sun ekaa tukikohtaa (Sanctuary). Tässä kohdin niitä ei tarvi enää suojella vaan ne laahustaa sinne pikuhiljaa, sieltä saa sitten lisää tehtäviä liittyen rakenteluun ja muuhun.

Kannattaa vähän seurata sitä Pip-Boyssa olevaa tehtävälistaa sieltä datavälilehdeltä, sen avulla pysyy aika hyvin kärryillä missä mennään jos on sellainen olo että on hukassa. Sieltä voi myös laittaa tehtävän aktiiviseks jolloinka esim kompassilla näkee mihin suuntaan pitää mennä.

Prkl Power Armorista levis hihat pitkin erämaata. Mistähän löytäis uudet räpylät?

Luulis että pystyis korjaamaan, voi viedä vaan aika paljo terästä mutta sitä tuntuu löytyvän.

Eilen maalasin mun powerarmorin punamustaks, ihan siistin näkönen, maalin nimi on Hotrod :) Viikonloppuna täytyy muutenkin perehtyy enemmän tuohon rakenteluun, täytyy yrittää tehdä parempi koti kuin metallineliö ja sänky nurkassa. Oonko itsekäs jos käytän mun tukikohdan kaikki sähkövarat siihen että kytken generaattorit lightbokseista tehtyyn Suomen lippuun :D Syö ihan tolkuttomasti sähköä tollaset.
 
Vastaus: Fallout 4

Sun pitää sillä sun powerarmorilla tuhota ne kaduilla olevat raiderit, jonka jälkeen maasta kömpii esiin Deathclaw, toi on sun eka pomomatsi. Tapat sen Deathclawin ja meet takas sisälle museoon ja juttelet Prestonille. Sen jälkeen ne lähtee vaeltamaan kohti sitä sun ekaa tukikohtaa (Sanctuary). Tässä kohdin niitä ei tarvi enää suojella vaan ne laahustaa sinne pikuhiljaa, sieltä saa sitten lisää tehtäviä liittyen rakenteluun ja muuhun.

Kannattaa vähän seurata sitä Pip-Boyssa olevaa tehtävälistaa sieltä datavälilehdeltä, sen avulla pysyy aika hyvin kärryillä missä mennään jos on sellainen olo että on hukassa. Sieltä voi myös laittaa tehtävän aktiiviseks jolloinka esim kompassilla näkee mihin suuntaan pitää mennä.



Luulis että pystyis korjaamaan, voi viedä vaan aika paljo terästä mutta sitä tuntuu löytyvän.

Eilen maalasin mun powerarmorin punamustaks, ihan siistin näkönen, maalin nimi on Hotrod :) Viikonloppuna täytyy muutenkin perehtyy enemmän tuohon rakenteluun, täytyy yrittää tehdä parempi koti kuin metallineliö ja sänky nurkassa. Oonko itsekäs jos käytän mun tukikohdan kaikki sähkövarat siihen että kytken generaattorit lightbokseista tehtyyn Suomen lippuun :D Syö ihan tolkuttomasti sähköä tollaset.

En itse ihan täysin sisäistänyt miten asuntoon sisälle vedetään sähköt. Tällä hetkellä likaisessa linnakkeessani ainoa asia joka jostain syystä saa sähköä on diskopallo sängyn päällä.

Tänään törmäsin muuten FB:n mainoksissa tietoon että Dogmeatille voi pukea vaatteita päälle.
 
Vastaus: Fallout 4

Oonko itsekäs jos käytän mun tukikohdan kaikki sähkövarat siihen että kytken generaattorit lightbokseista tehtyyn Suomen lippuun :D Syö ihan tolkuttomasti sähköä tollaset.
Et suinkaan, mutta sillä ehdolla että kuva näytille :)

Tossa edellä valiteltiin että miten ne sähköt vedetään. Sama homma. Eli jos laitan hehkulampun roikkumaan kattoon ja rakennan generaattorin. Sen jälkeen generaattorin päälle ilmestyy teksti connect wire tai jotain. Miten toi johto vedetään, kun yritin sen laittaa kiinni suoraan lamppuun ja johtoon, niin johto ei muuttunut vihreäksi eli yhdistäminen ei onnistunut. Pitääkö siihen väliin lisätä connector tai jotain? Toinen kysymys generaattoreista: jostain olin lukevinaan, että ne tuottaa virtaa vieressä oleville sähkölaitteille ilman kytkemistä? Rakensin jopa tuulivoimalan, mutta miten saan sen tuottamaan virtaa?
 
Vastaus: Fallout 4

Dogmeatille voi pukea vaatteita päälle.

Varoiksi ohjeet koiran vaatetukseen spoilerissa:

Joo, alkuun löytyy bandanaa, light dog armour ja mm hitsaajanlasit saa dogen päähän. Katso koiraa päin, paina "trade" siirrä kuteet koiralle ja tämän siirtoikkunassa Y:llä 'apply'. Kaikkea koiran niskaan ei voi pukea
Samalla tavalla voi vaatettaa ja varustaa oman kylänsä asukkaita

Mutta miten muut on käyttänyt companionia (apulaista)?:
Olen bongannut Dogmeatin joka on ihan ok
Se eka mr.handy joka pyörii sanctuaryssa saa myös mukaansa, kauaa en käyttänyt. Juttelee mukavia ja ammuskelee heikolla liekinheittimellä
Piper, Diamond cityn lehtitoimittaja, en vielä ehtinyt kokeilemaan. Onko millainen kaveri?
 
Vastaus: Fallout 4

Et suinkaan, mutta sillä ehdolla että kuva näytille :)

Tossa edellä valiteltiin että miten ne sähköt vedetään. Sama homma. Eli jos laitan hehkulampun roikkumaan kattoon ja rakennan generaattorin. Sen jälkeen generaattorin päälle ilmestyy teksti connect wire tai jotain. Miten toi johto vedetään, kun yritin sen laittaa kiinni suoraan lamppuun ja johtoon, niin johto ei muuttunut vihreäksi eli yhdistäminen ei onnistunut. Pitääkö siihen väliin lisätä connector tai jotain? Toinen kysymys generaattoreista: jostain olin lukevinaan, että ne tuottaa virtaa vieressä oleville sähkölaitteille ilman kytkemistä? Rakensin jopa tuulivoimalan, mutta miten saan sen tuottamaan virtaa?
Talon seinään sellainen pieni connector (en muista mikä niistä, mutta taitaa vain yksi sopia seinään) ja siihen johto virtalähteestä, niin sisällä olevat sähkölaitteet alkaa toimimaan. Isompaan kämppään joutuu vissiin laittaan useamman, että saa koko talon valaistua.
 
Vastaus: Fallout 4

Vaikea päättää millä vaikeustasolla pelailis.. Vetääkkö ensin normaalilla vai rykästä heti vaikeimmalla. Mites muut,ehdotuksia?[emoji2]

Ite rykäsin heti Survivol tason päälle. Tosin oon vasta ihan pelin alussa että aika näyttää joutuuko laskemaan alemmas. Fallout 3:sessa kävi ainakin itelle niin että Normal tasolla kun pelasin niin jossain vaiheessa olis se 400 stimpackia ja panoksia niin paljon että homma kävi vähän turhan helpoksi jolloin vaihdoin Very Hardiin niin johan rupes tulemaan haastetta.

Mistä muuten näkee mikä on Rads tilanne? Peli vaan ilmoitti että Rads on kasvanut ota radaway mutta en löytänyt pip-boysta mittaria mistä näkee kuinka paljon on radioaktiivisuutta saanut...
 
Vastaus: Fallout 4

Toissapäivänä paikallisessa Prismassa kun katsoin niin peliä myytiin hintaan 64,95€. Onko ne nyt tiputtaneet sen 59.90€ jos kerta -15% alennuksella on tuo 50€?

Ainakin Oulussa Limingantullin Prismassa oli sekä 59,90, että 64,90 hinnoilla Falloutteja. Otettiin työkaverin kanssa tietenkin ne halvemmat ja pelin hinnaksi tuli juurikin 51€.
Jos "omassa" Prismassa peli on 64,90, niin suosittelen käymään jossain toisessa Prismassa katsomassa.
 
Vastaus: Fallout 4

Rad mittari on healtbarissa,punainen viiva joka kasvaa oikealta vasemmalle säteilyä saadessa. On koira ollut hukassa,ilmaantui paikalle kun pyöri alueella missä viimeksi näkyi.
 
Ylös Bottom