Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jirza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 4

Ite kaipaisin konsoleille lisää aseita, kun suurin osa noista alkuperäisistä aseista on niin saakelin ruman näkösiä...

Onko tuo uusi survival mode tullut jo?

Ei oo tullut konsoleille. PC:lle on betaversio ollut jo ulkona muutaman viikon, voi olla et tekevat jotain muutoksia lopulliseen versioon palautteen perusteella. Jotain huhua kuullut et toukokuun aikan tulisi kaikille alustoille.

Korvaako toi tuleva Survival nykyisen Survival -vaikeustason vai muuttuuko jomman kumman nimi sitten?
Itse oon pelannut survivalilla ja harmittaa jos toi tuleva korvaa nykyisen survivalin koska tossa uudessa ei pysty fast travellaamaan ja savetuskin taitaa muuttua tuossa uudessa niin, että onnistuu vain nukkuessa.

Korvaako toi tuleva Survival nykyisen Survival -vaikeustason vai muuttuuko jomman kumman nimi sitten?
Itse oon pelannut survivalilla ja harmittaa jos toi tuleva korvaa nykyisen survivalin koska tossa uudessa ei pysty fast travellaamaan ja savetuskin taitaa muuttua tuossa uudessa niin, että onnistuu vain nukkuessa.

En usko et korvaa. Pitais olla ihan oma erillinen vaikeustaso.

Ilmeisesti uusi Survival-moodi sitten kuitenkin korvaa tuon tämän hetkisen survival-moodin. Bethesdan foorumilla moni on näreissään juuri tästä. Näyttää myös että valtavasta palautteesta huolimatta tuohon uuteen survival-tilaan ei ole tehty juurikaan muutoksia vaan kaikkia ominaisuudet Betasta säilyvät. mm. että voi savettaa vaan nukkuessa ja ei ole fast travelia jne. Itseä tuo ei haittaa, odotinkin että pääsee pelaamaan peliä ilman fast travelia, kiva kun joutuu pelamaan ihan eri tavalla. En jaksaiskaan pelata toista kiekkaa samanlailla vaikka eri hahmolla pelaiskin.

Samoin jengi valittaa tuosta savettamisesta mutta peli on oikeasti täynnä sänkyjä missä nukkua ja joutuu vaan vähän suunnittelemaan etukäteen minne uskaltaa mennä ja mikä reitti kannattaa ottaa.

Ilmeisesti uusi Survival-moodi sitten kuitenkin korvaa tuon tämän hetkisen survival-moodin.

Joo tätä vähän pelkäsinkin. Ottaa päähän toi fast travellauksen poisto. Muutenkin peli imee hirveän määrän tunteja jos kunnolla upottautuu ja koluaaa paikkoja, niin en vaan jaksa rampata sitä eri paikkojen ja Sanctuaryn väliä, kun käy viemässä kerättyä tavaraa säilöön yms. Muuten toi uusi survival vaikuttaa kyllä hyvältä, kun tuo autenttisuutta, mutta aikaisemmin mainitut fast travellaus ja save-mahdollisuuksien karsiminen on mulle liikaa joten joutuu varmaan sitten laskemaan vaikeustasoa yhden pykälän. Prkl :)

Joo tätä vähän pelkäsinkin. Ottaa päähän toi fast travellauksen poisto. Muutenkin peli imee hirveän määrän tunteja jos kunnolla upottautuu ja koluaaa paikkoja, niin en vaan jaksa rampata sitä eri paikkojen ja Sanctuaryn väliä, kun käy viemässä kerättyä tavaraa säilöön yms. Muuten toi uusi survival vaikuttaa kyllä hyvältä, kun tuo autenttisuutta, mutta aikaisemmin mainitut fast travellaus ja save-mahdollisuuksien karsiminen on mulle liikaa joten joutuu varmaan sitten laskemaan vaikeustasoa yhden pykälän. Prkl :)
Hot tip tohon junkin / muun kaman siirtelyyn:
http://fallout.wikia.com/wiki/Local_Leader

Tiedoksi että tuolla nykyisellä Survival-tasolla ja Very Hard-tasolla ei ole muuta ero kuin se että Survival-tasolla HP palautuu hitaammin jos otat esim. stimpackin tai syöt ruokaa. Muuten ne on täysin identtiset.

Joo siis eihän peliä voi pelata mitenkään samalla lailla jos ei pysty käyttämään fast travelia. Eli ei voi keskittää mihinkään yhteen paikkaan mitään päämajaa mihin tuo kaiken kaman koska eihän kukaan jaksa juosta karttaa edestakas. Siksi kannattaa ottaa heti Local Leader perkki niinkuin ylhäällä mainittiin jolloin pystyt ketjuttamaan workshoppeja niin että niissä on kaikissa samat kamat. Nyt noilla settelementeillä on oikeasti joku merkitys kun ei voi vaan aina fast travelia Sanctuaryyn viemään kaiken roskan. Eli pysyttelee Settlementtien läheisyydessä ja ottaa ne haltuun alueittain.

Itse ajattelin aloittaa uuden pelin ja pelata sellaisen lyhyemmän kierroksen uudella survival-tasolla. Tekee vain sellaiset sivutehtävät mitkä on järkevän välimatkan päässä eikä tarvi hirveesti juosta edestakas. Sit vaan pääjuoni läpi. Ekalla kierroksella tulee kuitenkin kartta koluttua niin totaalisesti että ei sitä edes jaksais toista kertaa. Mutta hauska päästä pelamaan tuolleen kunnon survival-meiningillä eikä tarvi stressata et tarvii koluta joka nurkka jne.

Tiedoksi että tuolla nykyisellä Survival-tasolla ja Very Hard-tasolla ei ole muuta ero kuin se että Survival-tasolla HP palautuu hitaammin jos otat esim. stimpackin tai syöt ruokaa. Muuten ne on täysin identtiset.
Lisäksi, tärkeimpänä asiana, musta tuntuu (ja monessa paikassa ollaan sitä mieltä), että legendaariset viholliset spawnaa useammin survivalilla, kuin very hardilla.

Joo toi charisma on täynnä ja local leader löytyy, supply linet väsätty mutta silti joutuu ramppaamaan Sanctuaryn ja parin muun paikan väliä, koska pitää käydä hakemassa purified water pulloja ja myymässä omille kaupoille ja välillä diamond cityyn jne. Saa hyvin rahnaa.

Tuota oon vähän ihmetellyt kun jengi ramppaa myymässä kamaa kauppiaille. Jonkin verran sitä itsekin teen mutta aika harvoin. Kun en oikein tajua että mihin sitä rahaa tässä pelissä niin hirveästi tarvii. Oon pelannut sen yli 250 tuntia ja mulla on joku ehkä 12 000 capsia ja ainoa mitä oon ostanut on pari asetta ja välillä vähän panoksia. Kaiken mitä tarvii löytää kyllä wastelandista et aika harvoin kyllä rahaa oikeasti mihinkään tarvii.

Tuota oon vähän ihmetellyt kun jengi ramppaa myymässä kamaa kauppiaille. Jonkin verran sitä itsekin teen mutta aika harvoin. Kun en oikein tajua että mihin sitä rahaa tässä pelissä niin hirveästi tarvii. Oon pelannut sen yli 250 tuntia ja mulla on joku ehkä 12 000 capsia ja ainoa mitä oon ostanut on pari asetta ja välillä vähän panoksia. Kaiken mitä tarvii löytää kyllä wastelandista et aika harvoin kyllä rahaa oikeasti mihinkään tarvii.

No rahaa tarttee mm siihen jos haluaa ostella rakennustarvikkeita kauppiailta, että voi rakennella isoja settlementtejä ja aseistaa ne kunnolla. :)

https://www.youtube.com/watch?v=wHreruKty9I

Viimeksi muokannut moderaattori:

No rahaa tarttee mm siihen jos haluaa ostella rakennustarvikkeita kauppiailta, että voi rakennella isoja settlementtejä ja aseistaa ne kunnolla. :)

https://www.youtube.com/watch?v=wHreruKty9I

Niin no joo... ite kun en oo jaksanut rakentaa oikeastaan yhtään mitään niin eipä tullut tuota ajatelleeksi. Jos haluu muuten nopeesti ja helposti tehdä rahaa niin kannattaa myydä Abernathy farmille sille yhdelle tyypille meloneja. Sen kanssa kun tekee diilin niin se maksaa yhdestä melonista oliko 3 tai 5 capsia ja sillä on pohjaton kassa. Eli melonifarmi vaan pystyyn ja roudaa sille meloneja minkä ehtii ja saa äkkiä rahaa.

Far Harbor -DLC:n traileri:

[video=youtube;B0wSCFBJcSs]https://www.youtube.com/watch?v=B0wSCFBJcSs[/video]

Ylös Bottom