Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Saako ne plussat varmasti? En nyt oo ite ihan varma.ja ushankasta kans?
Täytyy sanoa että en ole kyllä aivan 100% varma että armorin alla olevista asuista saa ne plussat. Tietty siinä vaiheessa saa kun hyppää armorista pois. Pitää testailla tänään kunhan saan tänään pelin käyntiin.
 
Vastaus: Fallout 4

Täytyy sanoa että en ole kyllä aivan 100% varma että armorin alla olevista asuista saa ne plussat. Tietty siinä vaiheessa saa kun hyppää armorista pois. Pitää testailla tänään kunhan saan tänään pelin käyntiin.
Kyllä ne saa, toki voit testata mutta päädyt samaan tulokseen kuitenkin.

EDIT: jaa puhuttiin power armorista, siihen en kyllä ole itsekään kiinnittänyt huomiota.
 
Vastaus: Fallout 4

Tuli nyt itsellekin varusteista mieleen, että nuo valmiit outfitit tässä pelissä on kyllä statseiltaan aika huonoja. Mulla on hahmo lvl 40 ja kertynyt ihan hyviä varusteita tuossa seikkaillessa, esim. chest piece on lähes 30 resistancea kaikissa kolmessa luokassa pelkästään ja siihen tietenkin vielä jalat ja kädet päälle. Alla on BOS-outfit tuomassa "tyyliä".

Menin eilen pääjuonta eteenpäin tehtävän verran ja niittasin sen Courserin, joka sitten pudotti Courser outfitin. Se olisi päällä tosi tyylikäs, mutta ihan turha, koska sen päälle ei sitten voi laittaa enää muita armorin palasia. Tuo outfit antaa 30 resistancea kaikkiin kolmeen luokkaan, kun käytännössä jokainen armorin pala antaa tuon saman verran. Eli erillisillä paloilla on melkein 5 x 30. Ihan turhia nuo pomojen pudottamat "erikoisasut", kun niitten statsit on niin huonot!

No ei siinä, sainpa nyt edes rakenneltua huippusniperin itselleni. 50 kaliiberinen parhailla piipuilla, long scopella, vaimentimella ja isolla quick reload magilla. Tyylikäs ja tappava vehje.
 
Vastaus: Fallout 4

Joo kannattaa tosiaan modaa noita armoreita niin saa paljon paremmat statsit kuin noilla valmilla. Combat Armor paras noista, alkupelissä kannattaa satsaa Leather Armoriin mikä on parempi kuin Raider Armor. Jos tekee Railroadille tietyt tehtävät niin saa käyttöön myös Armored Clothing kyvyn eli pystyy modaamaan vaatteita ja tekee niistä kans armoreita oikeiden armoreiden alle. Ite en saanut ekalla pelikerralla tuota, ilmeisesti jokin bugi tuossa että ei aina saa sitä. En tiedä ovatko jo korjanneet. Siltä Railroadin tummalta jäbältä pitäis saada tuo kyky trigattua.

Oon nyt Survivalilla levelillä 19. Jäi muuten ekalla pelikerralla aika paljon sivutehtäviä tekemättä. Tää peli on aivan megalomaaninen, nyt Survivavilla tehnyt tosi paljon sivutehtäviä mitkä jäi ekalla kerralla vaan jotenkin sivuun. Myös kun ei voi käyttää Fast Travelia niin tulee löydettyä ihan uusia paikkoja ja sitä kautta myös uusia tehtäviä. Eli aikas hyvin tän pystyy pelaa toiseenkin kertaan. Ja tuo ympäristö tulee muuten ihan eri tavalla tutuksi kun joutuu kävelee joka paikkaan.
 
Vastaus: Fallout 4

Silver Shroud Armor on kova outfit. Sitä saa vielä pari kertaa päivitettyä paremmaksi, kun hahmon lvl nousee.

Itse en tykkää palasista kasattavista armoreista, hahmo alkaa silloin näyttämään melkein raiderilta. Pelissä on kyllä liian vähän mitään hyvännäköisiä armoreita.
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä heavy metal armor setti on kovan näköinen, raiderilta toki saattaa näyttää. Mutta painaa niin paljon, ettei kannata pitää. Itse oon käyttänyt eniten varmaankin heavy combat armoria. Nyt sitten ihan perus shadowed leather settiä sniikkaamiseen.
 
Vastaus: Fallout 4

Olin väärässä tuosta power armorista: Kaikkien alle jäävien kamojen SPECIAL statseja parantavat ominaisuudet katoavat ja ainostaan Power Armorin ominaisuudet jäävät.
 
Vastaus: Fallout 4

Pitäiskös tuolla uudella Survival modella pelatessa tulla noita Legendary Enemies paljonkin vastaan? Oon nimittäin pelaillut useita tunteja, eikä yhtään vielä tullut vastaan. Sellasetkin kohdat joissa esim Very Hardilla pelatessa lähes aina tulee Legendary Enemy, niin Survivalilla ei yhtäkään! Vai olenko ymmärtänyt jotenkin väärin ja tällä uudella Survivalilla ei tule legendaryja ollenkaan? Tai sitten joku bugi?
 
Vastaus: Fallout 4

Pitäiskös tuolla uudella Survival modella pelatessa tulla noita Legendary Enemies paljonkin vastaan? Oon nimittäin pelaillut useita tunteja, eikä yhtään vielä tullut vastaan. Sellasetkin kohdat joissa esim Very Hardilla pelatessa lähes aina tulee Legendary Enemy, niin Survivalilla ei yhtäkään! Vai olenko ymmärtänyt jotenkin väärin ja tällä uudella Survivalilla ei tule legendaryja ollenkaan? Tai sitten joku bugi?

Kyllä niitä pitäis tulla. Mulla tulee kyllä Legendarya melkein joka toisella kulmalla Survivalilla. Ehkä sulla on vaan käynyt huono tuuri.
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä niitä pitäis tulla. Mulla tulee kyllä Legendarya melkein joka toisella kulmalla Survivalilla. Ehkä sulla on vaan käynyt huono tuuri.

En kyllä usko, että tuurista kiinni. Pari kertaa testattu tehdä uusi hahmo ja ihan alusta pelata. Ja tosiaan jo sen verran pitkälle pelattu ja useita tunteja takana ja lokaatioita koluttu eikä missään yhtäkään Legendarya tullut vastaan.

Jotain häikkää täytyy olla... Toisella hahmolla jolla pelasin vanhaa survivalia ja nyt very hardia, tulee legendaryja vähän väliä vastaan. Outo juttu.
 
Vastaus: Fallout 4

En kyllä usko, että tuurista kiinni. Pari kertaa testattu tehdä uusi hahmo ja ihan alusta pelata. Ja tosiaan jo sen verran pitkälle pelattu ja useita tunteja takana ja lokaatioita koluttu eikä missään yhtäkään Legendarya tullut vastaan.

Jotain häikkää täytyy olla... Toisella hahmolla jolla pelasin vanhaa survivalia ja nyt very hardia, tulee legendaryja vähän väliä vastaan. Outo juttu.

Ok outoa. Ite oon nyt uudella Survival-moodilla 20 levelillä. Kuinka pitkälle oot pelannut? Ei mullakaan kyllä muistaakseni siellä ihan alussa Legendarya hirveesti näkynyt. Nyt täällä lähempänä Diamond Cityä niitä kyllä ilmestyy vähän väliä.
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä noita legendary vihuja pitäisi olla suhteellisen paljon ja usein jos pelailee survival tasolla, toki ne on suurin osa random spawneja joten onhan siinä kai jotain tuurillakin tekemistä. Mutta jos ei yhtään ole nähnyt niin kuulostaa oudolta.
 
Vastaus: Fallout 4

Ok outoa. Ite oon nyt uudella Survival-moodilla 20 levelillä. Kuinka pitkälle oot pelannut? Ei mullakaan kyllä muistaakseni siellä ihan alussa Legendarya hirveesti näkynyt. Nyt täällä lähempänä Diamond Cityä niitä kyllä ilmestyy vähän väliä.

Lv 12 tolla uudella testihahmolla. Diamond cityyn en ole vielä mennyt vaan kolunnut tota kartan pohjoispuolta. Voihan se olla, ettei pohjoisemmassa tule sitten niin helposti (vaikka yleensä esim lexingtonin superduper marketissa tulee vähintään 1kpl legendary ghoul kun sen putsaa) En tiedä... pitää testata lähteä etelään.

Edit: jaha, nyt kun latasi tuon uuden päivityksen ja vähän aikaa pelaili, niin heti tuli vastaan Legendary Vicious Mongrel Wildwood Cemeteryn lähettyvillä. Eli se siitä. En tiedä korjasko toi päivitys jotain, vai ollutko vain huonoa tuuria :confused:
 
Vastaus: Fallout 4

Ei vitja, pakko tulla tänne kysymään et miten toi virtajohto tehdään ja kytketään ku täs alussa on se tehtävä et pitää rakentaa radiomasto yhelle paikalle? :eek: Joku 10h takana ja lvl11 menossa ja ei vaan toimi järki mulla.;) ois ollu kyl kivempi ite oivaltaa mut näillä lahjoilla mennään.
 
Vastaus: Fallout 4

Mä oon pelannu 23,5h ennenku huomasin et täs on taskulamppu, ja senkin kävin lukemassa OGS:n foorumilta. Kuluttaako toi jotain pattereita tms. niinku toi power armor teki alussa tuli se yllätyksenä?:confused::cool:
 
Vastaus: Fallout 4

Mä oon pelannu 23,5h ennenku huomasin et täs on taskulamppu, ja senkin kävin lukemassa OGS:n foorumilta. Kuluttaako toi jotain pattereita tms. niinku toi power armor teki alussa tuli se yllätyksenä?:confused::cool:
Ei kulu "patterit", taitaa toimia jollain fuusioreaktorilla [emoji6] Viholliset kyllä huomaa sit helpommin jos pitää valoja päällä. Kaivoskypärissä ja powerarmorin kypärissä on spottivalo, vink vink.
 
Vastaus: Fallout 4

Ja jos haluut siitä valosta kirkkaamman eikä mitään tummaa vihreetä mikä ei näy mihinkään niinkuin on oletuksena niin muuta pip-boyn väri asetuksista valkoiseksi. Meinaan on aika iso ero.
 
Vastaus: Fallout 4

Hyvin toi nykyinen näkyy, huomaa taas et on niin mukaansa tempaava peli et ei ees huomaa tämmöstä. Aikanaan pelasin Godfather 2 pelin ps3:lla 1,5 kertaa läpi ennenku huomasin et niitten apureiden taitoja voi upgreidaa ja muuttaa niitten aseita sekä muokata ulkonäköä, se on vaan ku pärjää muutenkin ja on kiinnostavaa tekemistä :)
 
Vastaus: Fallout 4

2d peliajan kokemuksella tuntuu että ainoo mihin tarvii tota power armoria tarvii on super mutantit koska ne ampuu singoilla. Mustaako kukaan että mikä toi aika alun mene viemäriin ja etsi lammesta hunting rifle niin mihin se rifle pitäis viedä ku nyt sen mestan päällä on "tyhjä" neliö? Se on joku map updared tehtävä minkä löysin ku luin tietokoneella.
 
Ylös Bottom