Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Elikkäs pieni kysymys tuosta Botherhood of Steelin vallanvaihdosta, kun on tuonut Hardinille todisteet joilla tämä saa McNamaran syrjäytettyä, mitä pitää tehdä että se myös vaihtuu?
Tällä hetkellä molemmat sanovat että minulla ei ole aikaa nyt. Luin jo intternetistä että tässä pitäisi mennä muutama päivä ja täts it. Olen nyt pelannut varmaan 8pv eteenpäin mutta ei muutosta. Pitääkö tässä mennä juonikuvioo eteenpäin tai suorittaa tietty määrä sidequestejä tai jotain? Nimittäin juoni sanoo että pitäisi tuhota koko BoS ja en halua tätä tehdä ennen kun saan power armorin käyttöön.

Vai onko tämä tarkoitettu että jos pelaat House always winssin mukaan lopun niin et voi saada power armoria?

Muillakin on vissiin ollut tota ongelmaa ettei pysty puhumaan.
Itse ainakin sen House zombin kävin listimässä varmaan joku 300-vuotias äijä :D
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Muillakin on vissiin ollut tota ongelmaa ettei pysty puhumaan.
Itse ainakin sen House zombin kävin listimässä varmaan joku 300-vuotias äijä :D

Joo vedin eka läpi peluun tuolla Wildcard lopulla ja nyt olisi tuo House always wins menossa ja haluan sen power armorin kun meinaa legionin kanssa olla vähän vaikeuksia
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Joo vedin eka läpi peluun tuolla Wildcard lopulla ja nyt olisi tuo House always wins menossa ja haluan sen power armorin kun meinaa legionin kanssa olla vähän vaikeuksia

Itte ei osaa päättää.. Jees mies, armeija vai orjuuttaja legioona?
Poweri armori päällä menin stripille (BoS faction armori) niin koko NCR tuli heti päälle niin piti sellanen Fallout 3 power armori ostaa etteivät käy päälle. Legioonan kanssa voisin lähteä, mutta sitten ei voi Boonea ottaa mukaan kaman kantajaksi. Kenen kanssa olisi mielenkiintoista?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Alkuvalikoissa settingseissä heti ongelma. Eli, hardcore moden valintaa ei edes anna valittavaksi, "off" vaan harmaana, muut valikot toimii ja antaa muuttaa niitä. Ja tosiaan, eka kertaa levy edes koneen sisässä. Updaten latasin jota tarjosi.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Alkuvalikoissa settingseissä heti ongelma. Eli, hardcore moden valintaa ei edes anna valittavaksi, "off" vaan harmaana, muut valikot toimii ja antaa muuttaa niitä. Ja tosiaan, eka kertaa levy edes koneen sisässä. Updaten latasin jota tarjosi.

Se hardcoren valinta tulee ihan itsestään eteen hahmon luonnin jälkeen. Olisiko ollut siinä vaiheessa kun lähtee pihalle eka kertaa?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Mikä olisi helpoin tapa voittaa caravanissa? En oikein ymmärrä tuota peliä. Kolmesti olen voittanut tuurilla, mutta 30:n pelin voittaminen tuntuu mahdottomalta ilman jotain hyvää keinoa.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Mikä olisi helpoin tapa voittaa caravanissa? En oikein ymmärrä tuota peliä. Kolmesti olen voittanut tuurilla, mutta 30:n pelin voittaminen tuntuu mahdottomalta ilman jotain hyvää keinoa.

Alkuun en itsekään oikein tajunnut koko peliä, mutta sitten kun hoksasi ja koosti pakan sopivasti ei ole käytännössä tappioita tullut.

Olen pelannut pakalla, jossa on kortit 5-10,J&K kustakin maasta. Ensimmäisellä kierroksella joko mahdollisimman suuri tai pieni kortti alkuun. 9 & 10 oikein hyvä etenkin jos on jo valmiiksi kunkkuja odottamassa. Esm. 9,K,8 on 26, kuten myös 10,K,6. Jos vastustajalla on joku pino yli 21 niin kannattaa rakentaa niistä muista omista valmis. Peli kun päättyy siihen kun on 3 voittajajonoa valmiina, riippumatta siitä kummalla puolen ne on. Tiukan paikan tullen kannattaa vastustajalta ottaa jätkällä isoin kortti jostain pinosta pois.

Parhaimmillaan pelit päättyvät 7 vuorossa.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Caravan on tosiaan helppoa kunhan edes jotenkin ymmärtää idean. Rahaahan tuolla on sen jälkeen turhankin helppoa tehdä. Youtubesta löytyy vinkkejä, tässä ainakin yksi hyvä video.
 
Ylös Bottom