Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout: New Vegas

Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

FAllout 3:sessa jos omistat lisäosat pystyt pelaamaan kun päätarina loppuu. Kyllähän ne sitä vähän korjailevat, mutta ainakin fallout 3 jäi hiukan kaatuilevaksi etenkin konsoleilla. Bugeja ja crashailuja new vegasissakin on varmasti viimeisenkin patchin jälkeen, mutta en usko että niistä kannattaa välittää. Pahimmat kuitenkin korjataan.
ps. Hyvä hintahan tua on
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Eikös Fallout 3 ollut PS3:lla sellanen että läpäsyn jälkeen ei voi pelata/tutkia enään? Onko tämä sama?

Sekä Fallout 3 että New Vegas päättyvät, kun viimeinen tehtävä on suoritettu.

Fallout 3:een tuli myöhemmin lisäsisältöä viiden DLC:n voimin, ja näistä kolmas (Broken Steel) jatkoi perustarinaa antaen samalla mahdollisuuden jatkaa pelin pelaamista vielä niin perustarinan kuin DLC:n tuomien lisäkenttienkin jälkeen.

New Vegasin jo julkaistu DLC, Dead Money, ei tätä mahdollisuutta vielä tuonut New Vegasiin. Koska NV:n pelaajia on ilmeisesti vielä tarkoitus rahastaa peräti 8:n DLC-paketin verran, niin "päättymätön" New Vegas varmasti jonkin lisäsisällön kautta vielä tulee.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Mulla on ollut pelaamatta tämä jo pitkän aikaa, enkä koske ennen kuin uusi korjauspäivitys on tullut. Tämä peli on ihan pelikelvoton tämmöisenä..
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Nyt tämä olisi PLAY.COMissa n. 19e.

Olisko tämä hyvä sellaiselle joka ei ole koskaan Fallottiin koskenut? Eniten pelottaa toi kaatuilu/bugi juttu, mutta sitä ollaan paraikaa korjailemassa niin se kai vähenee.

Eikös Fallot 3 ollut PS3:lla sellanen että läpäsyn jälkeen ei voi pelata/tutkia enään? Onko tämä sama?
Jos Fallout 3 mitään opetti niin tuskinpa koskaan muodostuu peliksi, joka ei kaatuilisi pitkässä juoksussa kuin pieni orava... Jos genre kiinnostaa niin aika todennäköisesti osuu ja uppoaa vikoineen kaikkineen yhden kerran mutta vaikka miten hauskaa olisi, lienee kyllä konsolihistorian bugisin moottori, joka tuota sarjaa pyörittää.

Läpäisyn jälkeen ei perusversiossa jatkoa piisaa mutta kolmosessa yksi DLC-tehtäväpaketti moisen mahdollisti ja New Vegasissa näin käynee myös, jahka moinen julkaistaan (jos ei ole jo julkaistu). Toisaalta jos ennen viimeistä tarinatehtävää tallentaa ja siitä jatkaa niin käytännössä sama asiahan se on.

Eli jos ei Fallout-maailmaa ole tullut vielä koettua ja vähän kuumottaa niin ostoon mars mutta jos ei niin kiirettä ole niin odottelee kaikessa rauhassa jonkin sortin GOTY-versiota, johon ladotaan kaikki ladattava lisäsisältö kyytiin vaikka kokonaisuus silloinkin todennäköisesti kaatuilee ihan yhtä innokkaasti kuin perusversiokin...

(anteeksi :D)
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Muistelisin, että Fallout: New Vegasin kehittäjät olisivat sanoneet etteivät aijo julkaista DLC-pakettia, joka jatkaisi peliä viimeisen tehtävän jälkeen. Joten en löisi kovin suuria toiveita sen suhteen.
 
Hmm, jonkin sortin päivitys oli tullut kun tässä peliä käynnistelin. Kokoa alle 30mb, mitä lie sisältää?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Hmm, jonkin sortin päivitys oli tullut kun tässä peliä käynnistelin. Kokoa alle 30mb, mitä lie sisältää?

Tuon pitäisi ymmärtääkseni olla pitkälti aseita ja niiden tehoja muokkaava pätsi (puhumme ilmeisesti versiosta 1.05). Bethesdan foorumit kertovat seuraavaa:
Guns:

* Automatic Guns - SMGs, the Assault Carbine, and the LMG are more accurate across the board. They're also more durable. 12.7mm SMG mag capacity increased to 21.
* Shotguns - Buckshot has received a x1.2 inherent DAM mod. This slightly incentivizes using buckshot over slugs when enemy armor is not an issue. Magnum buckshot has a x1.3 DAM mod and a small amount of DT bypass. Spread for many shotguns has been lowered.
* Hunting Rifle, Anti-Materiel Rifle - Hunting Rifle and AMR now have the lowest spread of all rifles. Hunting Rifle RoF increased, Crit Chance set to x2. Anti-Materiel Rifle's Crit DAM has been raised from 80 to 110 to make it more viable when compared to the Gobi.
* Sniper Rifle, Gobi Campaign Scout Rifle - Sniper Rifle and Gobi now have a higher RoF and lower AP cost. Both have x2 Crit Chance. Gobi has increased DAM and much higher Crit DAM over the Sniper Rifle.
* That Gun - That Gun is now a slow-firing hand cannon that does huge DAM firing 5.56mm out of a short barrel.
* Hunting Revolver – Rate of Fire increased.
* Service Rifle - DAM slightly lowered, firing animation changed to the one used by Marksman Carbine, RoF dramatically increased. Spread decreased.
* Silenced .22 Pistol, SMG - Crit DAM and Crit Chance significantly increased.
* 5mm Ammo - Base ammo has 10 points of DT bypass. AP variants have 25 points of DT bypass. This affects the Assault Carbine, Minigun, and CZ57 Avenger.
* .308 JSP - DAM mult reduced from x1.5 to x1.3. x2 CND degradation effect added.
* Lever-Action Rifles - Cowboy Repeater, Trail Carbine, Brush Gun - RoF has been slightly reduced, AP costs have been significantly increased, and spread has been slightly increased. Cowboy Repeater Custom Action RoF increase has been reduced. La Longue Carabine spread has been significantly lowered.




Explosives:

* Dynamite - Larger explosion radius.
* Frag and Plasma Grenades – DAM increased.
* 25mm Grenades - Slightly increased DAM on the explosion.
* 40mm Grenades - Significantly higher DAM on the explosion.
* Missile Launcher / Fat Man - Now have much better zoom FoV and good accuracy. Missile and Fat Man projectiles (not the explosion) have a large base DAM. Both are extremely effective on direct hits, but still potent even if a direct hit is not scored. N.B.: Listed DAM on weapons assumes a direct hit!



Energy Weapons:

* Gatling Laser - Base DAM is higher. Against heavily armored targets, this is still a poor weapon. Against lightly armored targets, especially with Over Charge or Max Charge ECPs + Focus Optics + Laser Commander, it has extraordinary DPS.
* Tesla Cannon, Tesla-Beaton Prototype - These now consume far less ammo per shot and can be fired several times before a reload. DAM is beefy with an additional 2 second DoT.
* Pew-Pew - Lower ammo capacity, consumes far fewer ECs per shot. Still a two-shot weapon.



Melee and Unarmed:

* Ripper, Chainsaw, Thermic Lance - DAM lowered, all ignore DR/DT.
* Bladed Gauntlet, Mantis Gauntlet - Ignore DR/DT flags removed (were not supposed to be marked as such). Mantis Gauntlet animation/sound fixed.



Perks:

* Splash Damage – Functions properly.
* The Professional - 10mm Pistol, SMG added to perk list.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Aika hauska juttu, että Bethesda patchaa pyssyt, kun peliä ei voi pelata kuin noin 30 minuuttia.

Kysyn kolmannen kerran; ovatko nämä aasit julkaisemassa patchia tilttauksien ehkäisemiseksi?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Mutta saako Bethesda peliä koskaan sille tasolle, ettei se kaatuisi ikinä? En usko.

En usko minäkään, kerta kusivat sen jo niin hienosti, että ei julkaisupäivänä edes lähtenyt päälle. Mutta voisivat korjata sen niin, ettei se -koko aikaa- tilttaisi.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Mielestäni Bethesda lupaili jo tuon 1.05-asepäivityksen yhteyteen jonkinlaisia stabiiliustwiikkauksia (onkohan tuo edes oikea sana), mutta päivityksen infossa siitä ei kyllä mitään mainita.

1.03-päivityksen jälkeen peli on ainakin omalla kohdalla kaatuillut huomattavasti vähemmän eikä Freesiden mormonimestan tienoilla enää framerate tipahda. Sen sijaan Freesidessa kulkiessa Mormon Fortista kohti Mick and Ralph'sia peli on ruvennut hyytyilemään. Sama pätee Legionin linnakkeen sisäänkäynnin nurkilla. Freeside-hyytyily ei suuremmin häiritse, siellä kun ei paljoa tarvitse liikkua mutta määrättyjä loppuratkaisuja haettaessa tuo Legion Fort -kaatuilu rassaa.

Uskoisin kyllä uusien DLC-pakettien saapuessa Bethesdan huomioineen myös lukemattomat foorumikommentit ja pyrkivät niiden yhteydessä julkaisemaan vakauspäivityksiä.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Mulla toimi fallout 3:nen hyvin eikä tää new vegaskaan tunnu ainakaan huonommalta. 49h peliaikaa takana ja save-tiedosto kasvanut 6.1MB:iin, sinä aikana kaatunu 2 kertaa. Erikoisia bugeja kyl tullu vastaan jokunen. Välillä kans pitemmän pelisession aikana käyny silleen, et ruudunpäivitys on pudonnut diashow:n tasolle, mut korjaantunut ku ladannu uudestaan pelin. Tosin en tiedä miten sit toimii, ku pelannu sen +100h.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Itsellä kaatuu noin kerran tunnissa mutta peliaikakin on jo 88h ja tallennuksen koko 8,1mb. Pieniä ärsyttäviä bugeja löytyy, kuten seuraajat ovat yhtäkkiä toisella puolella mappia. Muuten niin pirun hyvä, ni ei ne bugit haittaa. :D
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Pieniä ärsyttäviä bugeja löytyy, kuten seuraajat ovat yhtäkkiä toisella puolella mappia. Muuten niin pirun hyvä, ni ei ne bugit haittaa. :D

Mul on ollu lähinnä kaikki bugit grafiikkaan liittyviä, mitä on vaikee selittää ilman kuvaa, mut yks bugi oli hauska ku ammuin jotain jannua, ni se ponkas ilmaan ja kuoli ku putos maahan. Noi seuraajatkin välillä jää ihmetteleen varsinkin jos menee vähä hankalempia reittejä tai sit yrittää kiertää jostain ja useimmiten menee suoraan vihollisia päin, mut onneks ne on kuolemattomia:D.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Tosin en tiedä miten sit toimii, ku pelannu sen +100h.

Pelasin Fallout 3 vajaat 100h + lisärit kun GOTY hankin myöhemmin, ja normipelissä kaatui ehkä sen 3-4 kertaa. Lisäreissä nyt vähän tuli harmaita hiuksia muttei mitään lannistuttavaa.
New Vegasia koneella pelannut joku 20h, eikä ole kertaakaan kaatunut. Pari ihme bugia tullut, joihin auttanut uudelleenlataus.
Varmaan eri versioita ollaan pelattu kuin muut?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Varmaan eri versioita ollaan pelattu kuin muut?

Siltä vähä rupee tuntuun. Peliaikaa en kattonu, mut ny on save jo n. 8.5 megaa ja hyvin porskuttaa meneen, kunhan välttelee freeside:a. Tuli kokeiltua vikaakin tehtävää ja ongelmitta sekin meni, riippuu tietysti varmaan siitäkin millanen se vika tehtävä on.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Seuraava New Vegas -lisäri, Old World Blues, julkaistaan 19. heinäkuuta (eli Euroopassa 20. päivä, koska Store päivittyy keskiviikkoisin). Ennen tuota saadaan vielä jonkin sortin korjauspäivityskin itse peliin.

We’ve received plenty of inquiries asking when we’ll be releasing Fallout: New Vegas’s third DLC, Old World Blues. Today I can confirm the content will release on PC, PlayStation 3, and Xbox 360 on Tuesday, July 19th.

Prior to release, we will release a new title update for New Vegas. Along with adding support for Old World Blues, the update will bring improvements to performance and stability in major areas.

Lähde: Bethesda
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Kannattaa varmaan ottaa varman päälle tuosta uudesta "korjauspäivityksestä" että ensin lukee muiden antamia palautteita kun lataa kyseisen päivityksen kun se ilmestyy.
Sanon näin koska Falloutin päivitykset ovat aika monta kertaa monilta rikkoneet pelitallennuksia ja se voi olla aika ikävää jos peliin on paneutunut yli 200 tunnin kera.
 
Ylös Bottom