Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Nonni nyt on peli tahkottu läpi. Täytyy sanoo et peli koko ajan paranee loppuu kohden. Ekat 3h oli aivan perseestä mut sit sen jälkeen peli aukes ja tarjos koukuttavaa pelaamista. Uudelleen peluu arvoa ei kyllä ole. Täytyy nyt katella kauan tota jaksaa naputella netissä. Mut kannattaa kyl kokeilla tosin ei ehkä ihan täyshintaisena.

Fable seuraavaks työn alle...

Ookee... Kerrotko mitä eroa on alun 3h ja loppu pelil. ?
Täähän on samaa alusta loppuun.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Ookee... Kerrotko mitä eroa on alun 3h ja loppu pelil. ?
Täähän on samaa alusta loppuun.

Haha joo totta seki :D No se alku on perjaattees et sut opastetaan siihen pelii (ööö tutorial tai joku). Sit aluks vitutti ku kuoli aina niihin tiesulkuihin ja oli paskat aseet jne. Mut jotenki sit alko pääsee sisään peliin, sai parempii aseit ja tajus kuinka siistii on räjäyttää vihollisen kylät ihan paskaks ja polttaa ne sinne! :D Ei ehkä kumminkaan kaikil tuu ihan samat fiilikset, mut mulla ainaki! :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Huh mitä kaikkea onkaan päivän aikana tapahtunut... esim.

- tilanteessa, jossa itse veneellä kranaatti-kk:n kanssa, on n. 150m päässä vihollisella Carl Gustav. Ampuessani huomaan, että kaverin ohjus lähti myös saman tien ilmaan. Onneksi kranaattini sattui osumaan kohteeseen: Kun vihollinen lensi ilmaan, sekosi ohjausjärjestelmä täysin, ja kaverin ohjus kiersi ympyrää veden päällä muutaman kierroksen ennen kuin putosi järveen.

- onnistuin polttamaan itseni melko pahoin ruohikkopalossa, joka sai alkunsa oman Carl G:ni takaliekistä

- eräs vihollinen murtui, kun huomasi etuvartiomiehen olleen kuollut: "F*ck! They got the new guy!" ---> toinen kuittasi perään vihaisesti: "He had a name, xxxxx!" (en nyt muista sitä nimeä)

- pääsin jälleen todistamaan paria vihollisen liikenneonnettomuutta. Eräässä safe housen valtauksessa toinen vihollisista lähti innoissaan juoksemaan eteenpäin kun oli havainnut jotain epäilyttävää. Harmi vaan ettei katsonut vasemmalle, josta tuli niiden oma jeeppi sata lasissa

- dart rifle unelmavehje yölliseen hiiviskelyyn, varsinkin marksman bandolierin kanssa. Tollaseen toimintaan oli muutama aivan unelmatehtävä, jotka menin tietysti puolessa välissä kämmimään jollakin tavalla
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jotenkin tuntuu että nuo vihollisten ampumat ohjukset oikein hakeutuvat pelaajaa kohti. Olenko väärässä? Samaten mortar-tyypeillä röntgenlasit silmillä kun tietävät tasan tarkkaan missä pelaaja milloinkin tallustaa.

Eipä muuten auttanut tuo aiemmista tallennuksista latailu kun jumituin 88% kohdalla 35h mittarissa. Tuli nyt sitten rynnittyä peli n. seitsemässä tunnissa läpi easyllä. Mukavasti näytti toimivan tekijöiden jossain esittelyvideossa mainostama satunnaisessa järjestyksessä tulevat kaverit. Tuli jopa 1 ennalta näkemäton naishahmo ja taisi kaksi juonihenkilöäkin vaihtaa hiukan paikkaa toisella alueella. Tiedä sitten johtuiko eri tavalla ja järjestyksessä suoritetuista juonitehtävistä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mulla on enemmän tällanen " blow things up " - tapainen pelityyli. Isoimmat aseet kantoon ja ryminällä eteenpäin. Vois jossain vaiheessa kokeilla vähän rauhallisempaa lähestymistapaa. Suurinta hupia on räjäytellä autoja taivaan tuuliin, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Loistava peli. :p
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Niitä tallenuksia ei varmaankaan pysty saamaan suoraan pleikkarille? Minulla kun ei ole muistitikkua, yms.

Voin kertoa että jos otat jonkun toisen saven käyttöön et voi enään kerätä trophyja tän pelin osalta, sen ominaisuuden peli disabloi. Jostain syystä peli tunnistaa että save on tehty toisella profiililla. Itse pelaaminen kyllä onnisituu ja voi jatkaa siitä mihin se toinen pelaaja on savensa tehnyt.
 
Vastaus: Far Cry 2 [multi]

Kopioin kaikki keskustelut alustakohtaisista ketjuista tähän. Laiteriippumatonta keskustelua tai vertailua eri versioiden välillä voi käydä tässä, mutta EI SITTEN TAPELLA!
 
Vastaus: Far Cry 2 [multi]

no kysytään sitten että millaiset kontrollit tässä on?
olen miettinyt ostanko pleselle vai lootalle.
plese olisi hiljaisempi ja sen takia kivempi pelata.

vertauksena sanottakoon että bad companyssa en meinannut plesellä osua mihinkään, boxilla ihan hyvin.
plesen condemned 2:ssa en onnistunut edes kävelemään suoraan, lootalla ei mitään ongelmaa.

mgs4:ssä sitten taas sujui tähtäys kohtuu hyvin.
gamersyden videokaan ei auttanut kun tuntui että pelaaja ei edes tiedä että tatti on analoginen, oli niin nykivää se kääntyily.
 
Vastaus: Far Cry 2 [multi]

no kysytään sitten että millaiset kontrollit tässä on?
olen miettinyt ostanko pleselle vai lootalle.
plese olisi hiljaisempi ja sen takia kivempi pelata.

vertauksena sanottakoon että bad companyssa en meinannut plesellä osua mihinkään, boxilla ihan hyvin.
plesen condemned 2:ssa en onnistunut edes kävelemään suoraan, lootalla ei mitään ongelmaa.

mgs4:ssä sitten taas sujui tähtäys kohtuu hyvin.
gamersyden videokaan ei auttanut kun tuntui että pelaaja ei edes tiedä että tatti on analoginen, oli niin nykivää se kääntyily.

Sanoisin että pelin ohjaus on lähempänä BF:ää kuin mitään muuta mainitsemaasi peliä. Joten itse suosittelen loota versiota. Ja mitä boksin hiljaisuuteen tulee niin tuohan seikka häviää tyystin tuon syyspäivityksen myötä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [multi]

ei häviä minulla.
meteli on melkein sama oli levy koneessa tai ei.
kai se pian hajoaa kun tehty 2006 vuonna ja yli vuoden tuossa jo ollut.
kaksi aiempaa kesti 6kk / kone.

kaipa sitten tulee loota versio pistettyä huomenna tilaukseen limited versiona.
ainakaan tehtävien samantyylisyys ei pitäisi haitata kun pidin assasins creediakin loisto pelinä.
samoin just causen kaikki tehtävät tuli vedettyä läpi vaikka kaikki oli sitä samaa.

hiukan se vaan pelottaa että onko se tekoäly todellakin niin yli-ihminen mitä kaikki antaa ymmärtää.
easylla kuitenkin pelata ajattelin ja kovin ne pelintekijät lupaili että se olisi niin helppo että pelin pääsee yhdellä kädellä läpi niin että vuorotellen kääntelee tatteja.
ei taida kuitenkaan noin helppo olla.
 
Vastaus: Far Cry 2 [multi]

Mitäs niillä ammo upradgeilla tekee? Lisääkö ne damagea vai voiko kantaa enemmän ammuksia mukana? Ja mihin aseisiin mitkäkin upragdet pätevät? :confused:

Onko mahdollista päästä eräästä tehtävästä (peliä mennyt about 45%) ilman, että sen hetkiset Buddyt kuolee? Tuossa tehtävässä pitää mennä ampumaan baarin ympäriltä hörhöt ja mennä auttamaan buddyi baarissa. He kuitenkin kuolevat ja itsekin "kuolee" ja kohta herää aavikolta uudessa mapissa. Ja pääseekö enään takaisin alempaan mappiin, kun on pelannut yli 50% eli on Eteläisemmässä mapissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [multi]

Onko mahdollista päästä eräästä tehtävästä (peliä mennyt about 45%) ilman, että sen hetkiset Buddyt kuolee? Tuossa tehtävässä pitää mennä ampumaan baarin ympäriltä hörhöt ja mennä auttamaan buddyi baarissa. He kuitenkin kuolevat ja itsekin "kuolee" ja kohta herää aavikolta uudessa mapissa. Ja pääseekö enään takaisin alempaan mappiin, kun on pelannut yli 50% eli on Eteläisemmässä mapissa.
Jos valitset mennä buddyjen luokse, niin ei ole mahdollista pelastaa buddyja. Tuossa koitoksessa on tarkoituskin ottaa turpaan. Siinähän saa valita ensin, meneekö baariin vai kirkolle.
 
Vastaus: Far Cry 2 [multi]

Jos valitset mennä buddyjen luokse, niin ei ole mahdollista pelastaa buddyja. Tuossa koitoksessa on tarkoituskin ottaa turpaan. Siinähän saa valita ensin, meneekö baariin vai kirkolle.

Njoo menin kirkolle, mutta se pappi ei päästäny mua sinne takahuoneeseen eikä sitte enää suostunu puhuu mulle...
 
Vastaus: Far Cry 2 [multi]

Mitäs niillä ammo upradgeilla tekee? Lisääkö ne damagea vai voiko kantaa enemmän ammuksia mukana? Ja mihin aseisiin mitkäkin upragdet pätevät? :confused:

Esim. Marksman ammo upgrade lisää snipereiten lipaskokoja(?) tai ainakin ammusten kokonaismäärää esim. ensin on 20panosta ja sitten on 40panosta.
 
Ylös Bottom