Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]
Ei ole. Taidettu aiemminkin sanottu tässä ketjussa.Onko jaetunruudun moninpeliä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei ole. Taidettu aiemminkin sanottu tässä ketjussa.Onko jaetunruudun moninpeliä?
Voi vittu kun karsivat jaetunruudun nelinpelin pois. Mieluummin vaikka se kuin joku kenttäeditori.Ei ole. Taidettu aiemminkin sanottu tässä ketjussa.
Voi vittu kun karsivat jaetunruudun nelinpelin pois. Mieluummin vaikka se kuin joku kenttäeditori.
Jep jep, eritt'in hienon näköistä! Collectors edition tilattu, ja hyvällä tuurilla tänään saan vielä uuden telkkarinkin! Kyllä elämä taas loistaa. Paitti että on koeviikko. ;( Mutta kun FC2 tulee, koeviikkoa ei ole kuukauteen... aah
Voi vittu kun karsivat jaetunruudun nelinpelin pois. Mieluummin vaikka se kuin joku kenttäeditori.
Ootko tosissas?
Niin no käsittääkseni jokaisella kansalaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja eipä toi mun mielipide miksikään muutu. Mulle on tärkeämpi jaetun ruudun nelinpeli, sillä pääasiassa kavereiden kanssa tulee pelailtua yleensäkin moninpelejä ja tässä se olisi ollut kyllä varmasti aivan fantastisen hieno juttu. Mutta ei mahda mitään. Ei siinä, etteikö kenttäeditori ole hieno, mutta ei se minun kohdallani iske niin paljon kuin jaetun ruudun nelinpeli. Mutta varmasti tulee tehtyä niitä omiakin mappeja eikä se ole huono lisä, mutta minun mielipiteeni on se, että jaetun ruudun nelinpeli tulee ennen mappieditoria. En voi minkään jos se ei porukkaa miellytä.Ootko tosissas?
Niin no käsittääkseni jokaisella kansalaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja eipä toi mun mielipide miksikään muutu.