Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 Peliapu (X360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Mistä sieltä tokapaikasta eli "etelästä" saa niitä malaria-lääkkeitä?
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

96% pelistä läpi, ja nyt jäin jumiin. Vankilasta lähin sinne päin mistä ei ole paluuta, ni oon jumissa juuri ennen 2sta savemökkiä. Siinä on joku kaamea kuilu, pohjalla väkeä ja lentokoneen romu. Pohjalta en löydä reittiä ja pari kertaa hypännyt jo kuolemaan, alkaa vit***aa... Antakaas joku vinkkiä mihin mennä

Kiittää ja kumartaa
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Millo kannattaa tallentaa toiseen saveen, jos haluaa jatkaa peliä kun on läpässy.
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Mitä teen väärin kun olen "hukannut" jo kaksi Buddya, eli missing lukee status kohdassa. Voiko näitä enää löytää vai meniko se siinä. Olisi myös kiva tietää että miten tulevaisuudessa nämä Buddyt saa sitten "mukaan" jotta eivät katoa.
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Mitä teen väärin kun olen "hukannut" jo kaksi Buddya, eli missing lukee status kohdassa. Voiko näitä enää löytää vai meniko se siinä. Olisi myös kiva tietää että miten tulevaisuudessa nämä Buddyt saa sitten "mukaan" jotta eivät katoa.

Eli tässä on varmasti käynyt niin et oot joutunu buddyn pelastamaksi, mutta sitten se on haavoittunut kesken taistelun. Tietää siitä kun se heittää sinisen savun maahan ja voivottelee maassa. Eli oot varmaan vaa jättänyt parantamatta sen jonka takia se on nyt missing.

Mul on se tyyli et painan start namiskaa ennenkö poistun taistelu paikalt jos en tiedä varmasti buddyn statusta.
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Joo, kyllä on tullut kaveri pelastamaan. Mutta sen jälkeen putsasin koko paikan vihuista, ei ollut mikään iso paikka. Pyörin siinä kaverin ympärillä vähän että mitenköhän tuon saa seuraamaan minua, ei se oikein lähtenyt seuraamaan. Siinä se sitten taisi sanoa: "Mene edeltä, minä jään" ja minähän otin neuvon vastaan kun vihujakaan ei enää näkynyt. Vähän ajan päästä huomasin että kaveri on Missing.

Mites nämä buddyt saa sitten turvaan?
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Joo, kyllä on tullut kaveri pelastamaan. Mutta sen jälkeen putsasin koko paikan vihuista, ei ollut mikään iso paikka. Pyörin siinä kaverin ympärillä vähän että mitenköhän tuon saa seuraamaan minua, ei se oikein lähtenyt seuraamaan. Siinä se sitten taisi sanoa: "Mene edeltä, minä jään" ja minähän otin neuvon vastaan kun vihujakaan ei enää näkynyt. Vähän ajan päästä huomasin että kaveri on Missing.

Mites nämä buddyt saa sitten turvaan?

Olettaisin, että status muuttuu kunhan kaveri ehtii Miken baariin.
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Olettaisin, että status muuttuu kunhan kaveri ehtii Miken baariin.

Ei se minulla ainakaan Miken baariin tullu kun se pelastaja muija katos..
Mulla se katos ihan kesken tehtävän.. Se tuli pelastaa mut ja sitte lähin siit autol ajelee nii vähä ajan pääst tila missing :(
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Kuuluu "juoneen" tuo kavereiden katoaminen ja kuoleminen. Hapsuissa siksi kun peli on jokaiselle hiukan erilainen riippuen pelaajan toimista.
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Mul ei o hävinny viel yksikään. En jää sen kummemmin oottelemaan. Tarkistan vain ettei ole wounded status ja lähen käppimään. Oon Act2 50% pelattu.
2 on tosin kuollu vaikka pumppasin 3 piikkii molempiin. Ei vaan enää jaksanu ja kuolla kupsahti syliini. Ilmeisesti scriptattu et kun ovat tarpeeksi monta kertaa pelastaneet tai olleet mukanasi pelissä niin kuolevat pois ja uudet rookiet tulee tilalle.
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Pääsen juuri toiselle kartalle. Yritin takaisin ekalle kartalle timantin metsästykseen, mutta enpäs päässyt. Pääseekö sinne takaisin vasta kun on pelin läpäissyt vai miten?
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Näemmä pääsee takaisin vasemmassa yläkulmassa olevaa tietä pitkin. Yritin autiomaan kautta ja sieltä ei ainakaan päässyt kun iski se malaria-mikä-lie väsymys-syndrooma ;)

Löytyykö jostain hyvälaatuista karttaa, josta kävisi timanttien sekä Jackalin äänitteiden sijainnit?
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

Ei se timanttien metsästys nyt niin vaikeaa ole, aikaa siinä tosin kuluu. :)

Tähän mennessä pelistä n.60% läpi ja timantteja etsitty reilu 100kpl. Yleensä timantit ovat aika tasaisin välimatkoin ja suurin osa on liitetty johonkin maamerkkiin( kallio,mökki, vartiointipiste jne). Jatketaan etsimistä. :cool:
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

73% takana ja nyt tuli joku perkeleen bugi. Olen hakemassa missionia, niin sielä talossa se ovi ei ole auki, josta se mission tulisi hakea... >:/ Onko tolle mitään tehtävissä? Netistä koitin kattoa ohjeita, muillakin ollut samaa bugia... Neuvoja?
 
Vastaus: Far Cry 2 Peliapu (X360)

73% takana ja nyt tuli joku perkeleen bugi. Olen hakemassa missionia, niin sielä talossa se ovi ei ole auki, josta se mission tulisi hakea... >:/ Onko tolle mitään tehtävissä? Netistä koitin kattoa ohjeita, muillakin ollut samaa bugia... Neuvoja?

Jos löytyy kaksi Savea niin lataa edellinen, tästä mahdollisesta bugista johtuen pidän itsekkin kahta.
 
Ylös Bottom