Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 -peliseura

Gimble

Well-Known Member
On ollut kaikinpuolin mukava kokemus "löytää" tämä peli uudestaan. Itseasiassa en kerennyt sitä aikoinaan kunnolla pelaamaankaan, mutta muistissa on ne aivan alkuaikojen räpellyspelit joissa ei oikein ollut pointtia? Ehkä vähän liian hepposin perustein en jaksanut aikoinaan tähän kunnolla perehtyä? Mutta ei hätää, peli ei missään tapauksessa ole mitään menneen talven lumia ja nyt on mahdollista korjata tapahtunut vääryys!

Eilen pelasin pari tuntia Player matseja custom mapeissa ja hämmästys oli melkoinen, koska mikä tahansa niistä lukuisista mapeista olisi voinut olla ammattilaisen käsialaa. Ihan maailmanluokan settiä jokanen ja paljon vaihtelua jne. Tuntu olevan vielä aika hyvin tasapainossa, koska joka matsissa oli hirmu väännöt. Jengi on oppinut tekeen tosi hienoa työtä, tämä peli on ilmiselvästi "parantunut" tämän seikan takia kamalasti. Myös peliseura tuntuu olevan paremmin kunnossa kun jäljellä on enää pelisarjan todelliset fanit ja random-kokeilijat on karissut pois sieltä pyörimästä...

Mappien kirjo on tosiaan valtava ja mielenkiintoinen. On siellä toki paskojakin (itseasiassa varmaan suurin osa) mutta näköjään kun valitsee "oikean serverin" niin mapit on katsottu pelisilmällä. Ja kun itse vaan pelaileen, niin omalle kovolle kerääntyy ajan mittaan ne parhaat. Sen jälkeen vaan oma peli päälle ja hyvät mapit kehiin.

Mietin siinä pelatessa, että olishan se ihan jees jos olisi pieni suomalainen iskuryhmä mukana siellä säätämässä niin voisi hallita paremmin ja samalla heittää läpyskää. Pelissä on niin kätevä mutetus systeemikin, eli aina saa puhua rauhassa jos muut meinaa häiriintyä suomesta...laittaa vaan ylimääräset mutelle kätevästi parilla napin painalluksella. Joku 3-4 kaveriakin kun pelais kimpassa, niin sais tehtyä ihmeitä puplalla.

Myöskään lägiongelmat ei peliä tunnu vaivaavan, eli senkin takia ihan hauska pelailtava. Tämä on nyt oikeestaan ainoa räiskintä mitä jaksan pelata Socomin lisäksi, lepposaa rymistelyä spawnit päällä. Hyvää tasapainoa Socomin otsarypistelylle...

En tiedä miksi, mutta esim. Killzone ei vaan loppupeleistä mua nappaa läheskään niin paljon kuin tämä. Syytä en osaa määrittää, mutta osasyy saattaa olla noi mapitkin kyllä? -(Ääretön määrä paratiisi-saaria vs samat tylsät ja ahtaat harmaaseinäiset?)

Semmosta, eli jos kiinnostaa tulla paratiisisaarille vihuja ampuskeleen niin ei muuta kun suojakertoimet pintaan ja meikäläiselle frendi-inviä. Laitatko mukaan jotain Far Cry viittaavaa, niin nään mistä on kyse kiitos. (Mulla on lista aika piukassa ja välillä puskee jotain random frendipyyntöjä)

Edit: Jep, eli jos herjaa että mun frendit on täynnä niin laitatko viestiä niin tiedän tehä tilaa. (sitähän ei mistään itse voi todeta, että on täynnä :()
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom