Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 savegame

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lepi

New Member
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi:

Tarvitsisin ko. peliin toimivan savegame tiedoston.

Onnistuin sohlaamaan oman savegamen (progress 14%) kuralle ja ei hotsita aloittaa täysin alusta kun peli tuntuu olevan aikalailla itsensä toistoa.

Save saisi mieluusti olla about samalta tasolta jotta juonenkerronnasta menettäisi mahdollisimman vähän.

Tiedoston voisi laittaa minulle vaikka YV:n kautta (jos noin iso liite onnistuu) tai sähköpostiin lauri ät fairsoft piste fi

Kiitoksia.

Vastaus: Far Cry 2 savegame

Mulla näyttäis olevan Normal-tason tallennus @ 12%, kelvannee? Seuraava olisi sitten 27%. Oon näköjään onnekseni savennut aika lailla 10 prossan välein aina uuden.

Mulla näyttäis olevan Normal-tason tallennus @ 12%, kelvannee? Seuraava olisi sitten 27%. Oon näköjään onnekseni savennut aika lailla 10 prossan välein aina uuden.

Hei,

tuo normal 12% on todella hyvä! Laitatko mulle sen tiedoston sähköpostiin?

Kiitoksia!

T: Lepi

Hei, toimiiko save gamejen lähetys Ps3:sella? Mulla kävi semmonen juttu, et 70% kohalla peli jäi jumiin enkä koskaan päässyt pelaamaan peliä läpi. Oli ilmeisesti siitä äijjästä kiinni millä pelasin, koska kellään muulla mun kaverilla ei ole ollut vastaavaa ongelmaa. Jonkun asekaupan luona oleva baari tais olla, mihin ei päässyt sisälle.

Eli, jos jollakulla olisi tuosta 70% kohdilta(ei tartte olla just 70% 60:kin käy) joku ylimääräinen save game, niin ottaisin mielelläni sen vastaan. Vaikka s.postilla. Pääsisi pelaamaan pelin läpi. Mikäli se siis on mahdollista? Kiitoksia etukäteen!!

Löysin ongelmaan ulkomaisilta sivuilta vastauksen. Eli, peli on ollut useilla henkilöillä jumissa 88% kohdalla, jossa pitäisi tavata Reuben marinan baarissa. Ongelmana on vain se, että baarin ulkopuolella ei ole ketään, eikä ovea saa auki. Laitan ratkaisun nyt tänne muillekkin esille.

Eli Mortar Clitch. Mene oven eteen (mihin ei tule ikonia) ja tähtää mortarilla oveen päin. Käänny 180 astetta tähdätessäsi ja sinun pitäisu olla sisällä baarissa. Ulos pääsee samaa kikkaa käyttäen.

Vähän OT, mutta toimiiko nämä "saven siirrot" toiselta koneelta toiselle? Itsellä kävi ainakin ekan Uncharted-pelin kanssa niin, että mulla ei toiminutkaan kaverilta otettu save (aloitettiin kaverilla pelaamaan yms). En tiedä sitten voiko se vaikuttaa, että mulla Jenkki PS3 ja kaverilla Euro..

Vähän OT, mutta toimiiko nämä "saven siirrot" toiselta koneelta toiselle? Itsellä kävi ainakin ekan Uncharted-pelin kanssa niin, että mulla ei toiminutkaan kaverilta otettu save (aloitettiin kaverilla pelaamaan yms). En tiedä sitten voiko se vaikuttaa, että mulla Jenkki PS3 ja kaverilla Euro..
Nimenomaan se vaikuttaa. Eri versioiden väliset tallennukset eivät ole keskenään yhteensopivia, mutta samalla versiolla voi toisesta konsolista kopioitua tallennusta käyttää.

Ylös Bottom