P
Poistettu jäsen 17549
Guest
Mulla tämä toimi paremmin Breath of the Wildissa kuin Witcher 3:ssa, koska kuten sanoitkin niin ensin mainitussa se oli ihan kiinteä osa pelimekaniikkaa ja koko pelaamisen rakensikin sen varaan. Witcher 3:ssa en löytänyt alkuun "korjausrytmiä" ja voi **"#"%"#%"# kun olin päässyt jossain luolassa pidemmälle taistelemaan vähän haastavampaa vihollista vastaan vain huomatakseni, että miekkani muuttui teholtaan saunavihdaksi kesken myllytyksen. Oma vika toki & Siperia opettaa, ei siinä.Eihän Witcher 3 nyt ollut pahakaan hajoamisten suhteen. Sinun pitäisi ehkä testata Breath of the Wildia, jonka koko pelimekaniikka tuntuu pohjautuvan sille että aseita vaihdetaan useammin kuin sukkia tai alushousuja.
Oli sen vuoksi ihan pakko käydä hakemassa se master sword (?), joka sekin välillä lopettaa toimintansa vaikka ei kokonaan hajoakaan.