Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hinin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Ei väitteitäsi tarvitse kumota. Kuten itsekin sanoit näin sinä näit pelin. Minä tai joku muu on pelin nähnyt eri tavalla. Itse en tykännyt, suurimpana syinä juurikin jatkuvasti spawnaavat partiot ja vapaan tallennuksen puuttuminen.

Ja eipä ollut juoni ainakaan niin mukaansa tempaava, että olisi jaksanut kantaa kaikkien pelin pelillisten epäkohtien läpi. Niin ja tottakai IMO.

Ihan validi viesti muuten, mutta miten voit tuomita tarinan 10% läpäisyn jälkeen?

Dragonfly sanoi:
Ja eipä ollut juoni ainakaan niin mukaansa tempaava, että olisi jaksanut kantaa kaikkien pelin pelillisten epäkohtien läpi.

Ihan validi viesti muuten, mutta miten voit tuomita tarinan 10% läpäisyn jälkeen?

Mukaansa tempaava tarkoittanee että esim alussa käy jollekkin jotain ja se ei voisi vähempää kiinnostaa miksi sille niin kävi......

Tämä oli kyllä ylihypetetty peli. Aikoinani pelailin tämän läpi, ja olin erittäin pettynyt. Ärsyttävintä ei mielestäni ei ollut edes vihulaisten spawnaus (koska niistä pääsei usein eroon ajamalla vain täysiä tarkistuspisteen läpi) vaan tuo tehtävien yksinkertaisuus. Kaikki päätehtävät menivät samalla kaavalla:
Ota tehtävä, kävele talosta ulos, puhelin soi ja kaveri ehdottaa vaihtoehtoista tapaa hoitaa se. Ratkaise tehtävä vaihtoehtoisella tavalla, puehlin soi ja kaveri kertoo että hän on pulassa, mene auttamaan ja tapa kaikki.
Samoin kaikki sivutehtävät toistivat itseeän, kuten myös kaikki mökkien valtaamiset ja noiden tarkastuspisteiden tyhjentämiset. Ihmettelen kovasti että miten vielä nykyään voidaan tehdä tuollainen peli, varsinkin noin suuren pelifirman toimesta.

Achievementtien toivossa aloitin pelin uudestaan (koska jäi jotakin saamatta) ja sitten vieläpä törmäsin tuohon todellakin ärsyttävään bugiin. Eli kaikki omat buddyt yrittivät tappaa minut. Hankalahko yrittää mennä auttamaan heitä, kun buddy yrittää tappaa. Buddeja en myöskään pystynyt auttamaan "virkoamaan" vaan ainoa vaihtoehto oli tappaa ne tai jättää kuolemaan. Tästä syystä toinen läpipeluukerta jäi melko lyhyeksi...

Ota tehtävä, kävele talosta ulos, puhelin soi ja kaveri ehdottaa vaihtoehtoista tapaa hoitaa se. Ratkaise tehtävä vaihtoehtoisella tavalla, puehlin soi ja kaveri kertoo että hän on pulassa, mene auttamaan ja tapa kaikki.

Pitää kyllä paikkansa, mutta tehtävien päämäärä ja tapahtumat vaihtelevat kyllä.

Komppaan Tonokoa kyllä vahvasti. Rasittava peli. Vaikka tehtävien päämäärät ja tapahtumat vaihtelevat, oli se minulle aivan sama. Pelattuani hiukan reilut puolet pelistä, lopetin kuuntelemasta tehtävänantoja, koska olivat aivan yhdentekeviä. Samaa tehtävää tehdään kerta toisensa perään, tehdään se sitten UFLL:n tai APR:n piikkiin.

Typerää, että tätä peliä haukutaan.
Turhaa kärsimättömien pelaajien whineä. Jos olet hyperaktiivinen pelle etkä jaksa keskittyä peliin kahtakymmentä sekuntia enempää, sitten se COD on ehkä sopivampi sinulle. Eipä tarvitse käyttää ainakaan aivoja vittuakaan, vaan juosta vaan putkeen ja tappaa kaikki mitä näkyy. Happy now?

Far Cry 2 on loistava peli. Koko asetelma toimii alusta asti: Matkustat Afrikkaan lopettamaan sisällissodan tappamalla asekauppiaan. Epäonnistuessasi "Jackalin" etsimisessä alat tehdä töitä sotiville osapuolille, josta toivot saavasi lisätietoa kohteestasi.
Gameplay toimii mainosti; aseita on kolmen terminaattorileffan tarpeiksi, ampuminen on kivaa ja ytimekästä. Grafiikat ovat loistavat, ja usein sitä vain pysähtyy katsomaan upeaa luontoa. Tuli toimii tietysti uskomattoman hyvin.
Ajoneuvojen käyttö on mukavaa, ja päivityksen tultua niitä myös löytyy joka paikasta. Kävelemään ei usein joudu.
Mitä guard posteihin tulee, ne ovat osa peliä. Far Cry 2 on matkan kuvaus. Sinulle annetaan tehtävä ja se pitää hoitaa. Kuinka saatanan tylsää se olisikaan, jos ajaisit paikan päälle, tekisit tehtävän ja aloittaisit saman rumban yhä uudelleen ja uudelleen. Viholliset matkan varrella luovat kehiin muuttujan. Mitkään matka ei toista itseään, kun äksöniä piisaa. Joskus saatat paeta henkesi edestä sinua yllättäneitä vihollispartioita, kun joskus taas pysyt koko ajan niskan päällä. Ei sovi unohtaa, että Far Cry on kuitenkin ihan FPS-shootteri, eikä mikään GTA. Tämä saa myös pelaajan tuntemaan, että tämähän maa on ihan helvetin vaarallinen paikka. Niin kuin pitääkin.
Rikollisen paljon soimattu juoni on pelissä todella hyvä. Kuten Pelit- lehden arvosteluissa todettiin, peli antaa pelaajan juuri ja juuri tottua työhön, kun käsikirjoitus tuo taas mahtavia käänteitä mitkä pitävät otteessaan:
Kuten Gakumban petos, rauhan solmiminen ja epätoivoinen pakoyritys maasta, Jackalin oikean määränpään selviäminen ja liittoutuminen, jo kuolleiksi luulemasi ystävien petos, yms.
Peli maalailee kekseliäitä ja välillä myös hieman ahdistavia skenaarioita, joita ei vain voi jättää pelaamatta. On pakko nähdä, mihin ne johtavat.

Juonen paras kohta oli tosiaan tuo lopetus, joka ei jättänyt ainakaan minua missään nimessä kylmäksi. Se oli myös hyvä siitä syystä, että se oli monitulkintainen, kuten eräässä blogissakin oli huomattu. Älä lue jos et halua spoilata mitään.
Myöskin Far Cry 2:ta on haukuttu liian löyhistä ystävyyssuhteista. Itse voin ainakin henkilökohtaisesti sanoa että kun muutamat yli 15 history-pisteen saanutta kaveria kuolivat, oli oma olo todella ikävä.

Aamen tälle! ^
Ennen pelin julkaisua oli hypetys todella korkealla ja katsottuani kaikki pelistä kertovat videot, haastattelut yms odotin tästä mahtavaa peliä. Maltoin kuitenkin mieleni enkä laittanut tätä ennakkotilaukseen vaan odottelin arvosteluita. Pettymys oli suuri kun luin arvosteluita joissa pahimmilaan arvosana oli luokkaa 6. Jätin siis pelin ostamatta tällöin, mutta pelialen tultua päätin ostaa FC2:n jos siitä kuitenkin olisi johonkin. Alun tutorialjakson jälkeen fiilis oli että pelissä ei ole muuta hyvää kuin grafiikat. Aseetkin oli tällöin onnettomat ja tylsät. Kuitenkin nyt pelin lähes läpi pelanneena on sanottava että peli on juuri sitä mitä siltä odotinkin ennen julkaisua ja arvosteluita; mahtava ja hauska peli.
Paras ja melko harvinainen ominaisuus pelissä on että se paranee koko ajan mitä pidemmälle se etenee. Vastustajien kiusaaminen ja totaalinen nöyryyttäminen monipuolisen asevalikoiman avulla on oikeasti hauskaa. Kaverit on toteutettu todella hyvin ja he voivat oikeasti kuolla eikä niin, että kaverin kuollessa tulee gta-tyylinen mission failed ja load game. Itse pelin alussa kun en tuntenut kavereitani vielä kovin tarkasti ulkonäöltä niin erheessä sniputin erään kavereistani ja tajutessani sen en suinkaan painanut raukkamaisesti load last savea vaan poistuin paikalta häntä koipien välissä lievän nakerruksen kera.:rolleyes:

Far Cry 2 on juuri niin hyvä peli kuin itse sen haluaa olevan, puitteet on annettu.
Monesti olen lukenut, että "tehtävät ovat kaikki ihan samanlaisia", mutta miksi hitossa ne pitää aina tehdä samalla tavalla? Se on ihan itsestä kiinni että onko ne tehtävät samanlaisia vai eivät. Tapahtumapaikan ympäristö on aina erilainen kuin myös toteutus monipuolisen asearsenaalin ansiosta.
Pelissä on siis paljon hyviä puolia, mutta täydellinen se ei ole. Itseäni sapettaa eniten ne perhanan vuoret ympäri maailmaa. Ei niissä mitään jos niille voisi kiivetä mutta kun ei. Lisäksi pienet bugit häiritsevät silloin tällöin.

En tässä mitenkään halua torjua muiden mielipiteitä pelistä. Ylläoleva on vain oma mielipiteeni.
Eiköhän tämä vuodatus jo riitä, painun tästä golffaamaan. Kiitz :)

E: Ainiin, vaikka peli onkin hyvä, ei se kuitenkaan Halolle ja CoDille pärjää ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hyvin alkoi eilen pelit. Ekaa kertaa Miken baariin, niin siihen jäi. Peli sanoo, että kandeis jutella molempien buddyjen kanssa ennen kun lähtee baarista. Ja juteltu on jo sen verran kun mahdollista.

Ja iso pettynys oli että äijät vaativat hemmetisti kuulaa, että lähtee henki.

Itsellänikin jäi peli kesken bugin takia. Muistaakseni jotain n. 70% pelistä läpäisty ja en saanut millään uutta tehtävää. Kartalla oli yksi paikka mistä tehtävä olisi pitänyt hakea, mutta siinä talossa mistä tehtävä olisi pitänyt hakea, oli ovi kiinni eikä se siitä auennut. :(
Graafisesti peli on tietenkin näyttävä ja komea, mutta mielestäni tehtävät toistaa itseään aivan liikaa. Vähän monipuolisempia tehtäviä kun pelissä olisi ollut, niin tätä olisi pelannut mielellään.

Ostin pelin täynnä intoa ja odotuksia kaiken sen hypettämisen jälkeen mitä pelistä oli irronnut - ja petyin pahasti. Far Cry 2:sen potentiaalista ja puutteista voisi tehdä vaikka romaanin. Onhan tämä t-paita kyllä ihan hyvä.

69% pelattu ja pitää kyllä sanoa että aikamoinen pettymys tämäkin peli, tarina on aiva kökkö ja tehtävät on toistaa itteään.. Mene tonne ja tapa tämä tyyliin. Graafisesti peli on ainakin ihan kunnossa, jos totta puhutaan nii en kyllä tästä maksais 15e enempää.

Tulipa taas pitkästä aikaa palattua pelin pariin. Eikä syyttä, olin jo unohtanut miten hauska ja miellyttävä pelikokemus FC2 onkaan. Nautin taas jokaisesta hetkestä niiden VIHOVIIMEISTEN autopartioiden kanssa. Ohjain meinasi taas lentää seinään myös vihollisten röntgenkatseen edessä. Voi sitä tunnetta kun jostain puskien takaa tulee luotia päin näköä ja itse arpoo että mistäköhän ilmansuunnasta sitä taas tulitetaan. En edes aloita tuttua rutinaa teiden tarkastuspisteistä, kyynel silmässä olen jo hiljaa hyväksynyt niiden älyttömyyden.

Aina uudelle tehtävälle lähdettäessä otan mukaan mitä tarvitsen, taivaalta tähden... Eikun siis Dart Riflen ja jotain muutan pientä. Aina sitä kuvittelee hoitavansa tappotehtävät leffatyyliin yhdellä laukauksella. Dart Rifle tuntuu lähtiessä kuin kirurgin työkalulta!
Todellisuus on toinen. Kun on käyttänyt ~15min kaikkien autopartioiden ja teiden tarkistuspisteiden tuhoamiseen / kiertämiseen, käynyt tallentamassa pelin ja pahimmassa tapauksessa hakemassa lisää ammuksia, ehkä KERRAN pelin aikana kohteen nitistäminen on onnistunut yhdellä laukauksella. Muissa tilanteissa miekkonen on vihollisia kuhisevan kylän perällä sisällä MÖKISSÄ. Kyllä, onhan se realistista ettei kaveri seiso 10x10m hopevadilla, mutta tsiisus kun rupeaa korpeamaan koko kylän lahtaus yhden herran takia. Takakautta ei tietenkään voi kiertää, koska Afrikassa ei ilmeisesti myydä vuorikiipeilyvarusteita jotta (oletettavasti) Mount Everestin kokoiset, kylää ympäröivät kalliot voisi ylittää.
Sniikkaus voisi myös onnistua, mutta jos x-ray viholliset saavat pelaajasta kerrankin havainnon, niin on piru merrassa. Yhtäkkiä koko leiri tietää sijaintisi ja katoilta sataa mortaria niskaan vaikka olisit jo luikkinut taloon piiloon. Tsiisus! Asiaa ei tietenkään helpota se tosiasia että vartijat on yllättävän hankala erottaa ympäristöstä.

Tämmöinen turhautumisen innoittama hajoilu tänään. Haluaisin niin kovasti tykätä Far Cry 2:sta, mutta perhana kun peli tekee sen vaikeaksi.

Tähän meni kyllä tosiaan hermo aluksi aivan täysin kaikista edellä jo mainituista syistä. Sitten laitoin vaikeustason helpoimmalle niin on ihan mukava vaan juosta ympäriinsä ja ampua kaikki. Eipä voi paljon hiipimisestä tai minkäänlaisesta taktiikasta puhua, mutta eipähän kuole koko ajan. Ainoan kerran olen tällä helpolla tasolla kuollut kun jeeppi ajoi yli:D Ei varmaan ollu ubisoftin konsepti kuitenkaan ihan tällainen...

Tulipa taas pitkästä aikaa palattua pelin pariin. Eikä syyttä, olin jo unohtanut miten hauska ja miellyttävä pelikokemus FC2 onkaan. Nautin taas jokaisesta hetkestä niiden VIHOVIIMEISTEN autopartioiden kanssa. Ohjain meinasi taas lentää seinään myös vihollisten röntgenkatseen edessä. Voi sitä tunnetta kun jostain puskien takaa tulee luotia päin näköä ja itse arpoo että mistäköhän ilmansuunnasta sitä taas tulitetaan. En edes aloita tuttua rutinaa teiden tarkastuspisteistä, kyynel silmässä olen jo hiljaa hyväksynyt niiden älyttömyyden.

Aina uudelle tehtävälle lähdettäessä otan mukaan mitä tarvitsen, taivaalta tähden... Eikun siis Dart Riflen ja jotain muutan pientä. Aina sitä kuvittelee hoitavansa tappotehtävät leffatyyliin yhdellä laukauksella. Dart Rifle tuntuu lähtiessä kuin kirurgin työkalulta!
Todellisuus on toinen. Kun on käyttänyt ~15min kaikkien autopartioiden ja teiden tarkistuspisteiden tuhoamiseen / kiertämiseen, käynyt tallentamassa pelin ja pahimmassa tapauksessa hakemassa lisää ammuksia, ehkä KERRAN pelin aikana kohteen nitistäminen on onnistunut yhdellä laukauksella. Muissa tilanteissa miekkonen on vihollisia kuhisevan kylän perällä sisällä MÖKISSÄ. Kyllä, onhan se realistista ettei kaveri seiso 10x10m hopevadilla, mutta tsiisus kun rupeaa korpeamaan koko kylän lahtaus yhden herran takia. Takakautta ei tietenkään voi kiertää, koska Afrikassa ei ilmeisesti myydä vuorikiipeilyvarusteita jotta (oletettavasti) Mount Everestin kokoiset, kylää ympäröivät kalliot voisi ylittää.
Sniikkaus voisi myös onnistua, mutta jos x-ray viholliset saavat pelaajasta kerrankin havainnon, niin on piru merrassa. Yhtäkkiä koko leiri tietää sijaintisi ja katoilta sataa mortaria niskaan vaikka olisit jo luikkinut taloon piiloon. Tsiisus! Asiaa ei tietenkään helpota se tosiasia että vartijat on yllättävän hankala erottaa ympäristöstä.

Tämmöinen turhautumisen innoittama hajoilu tänään. Haluaisin niin kovasti tykätä Far Cry 2:sta, mutta perhana kun peli tekee sen vaikeaksi.

Ymmärrän yskän. Tuo kaikki ärsytti aluksi myös minua, mutta kyseessä on mielestäni sopeutumiskysymys. Far Cry 2 ei potuta, kun sitä pelaa...oikein.
Esimerkkinä hiippailu. Se on pirun vaikeaa, myönnetään, mutta eikö sitten muka oikeasti olisi? Homma on myös hyvin hankalaa, jos ei ole oikeanlaisia laitteita, kuten 5.1-äänijärjestelmää ja hyvää näyttöä, sillä havainnointi on pääasia. Itse kun olen harjoitellut nyt jo jonkin aikaa tuota, niin omalla BenQ G2411HD-näytöllä ja 5.1-X-Tatic Digitaleilla saan 96% tehtävistä läpi ilman minkäänlaisia hälytyksiä sun muita. Yleensä minun ei edes tarvitse tappaa ketään. (paitsi tietysti mahd. kohteen)

Ajomatkat ovat eri asia. Siellähän sitä tulee tietysti nahisteltua vaikka millä mitalla, mutta allekirjoittanutta se ei ainakaan haittaa. Kyseessä on kuitenkin räiskintäpeli, ja siinä pitää nimensä mukaan räiskiä. Itse nautin suuresti Guard Post-kohtaamisien energisistä yhteenotoista. Ja jos ei kiinnosta tappeleminen, Guard Postit voi myös välttää/ajaa ohi ihan ilman kipua, eikä ne takaa-ajajatkaan perässä pysy jos vähänkin pois tieltä rupeat koukkimaan.

eikä ne takaa-ajajatkaan perässä pysy jos vähänkin pois tieltä rupeat koukkimaan.

Muu tossa sun viestissä meni ihan nappiin, paitsi toi ylläoleva kohta.. Noita on he*vetin vaikee karistaa kannoilta.. Sillä nopealla autolla mitä jstn busstopeilta jne. saa voi ehkä karistaa, mutta perus jeepillä se on vaikeaa.. Muutaman kerran olen tässä onnistunut, mutta sekin niin, että vastustaja on tippunut kielekkeeltä. Joskus katsoo taaksepäin ja takana ajava auto on jäänyt puuhun kiinni ja hymyilee makeasti, kun luulee karistaneensa sen, mutta hetken päästä se töräyttää autosi perään...

Ajomatkat ovat eri asia. Siellähän sitä tulee tietysti nahisteltua vaikka millä mitalla, mutta allekirjoittanutta se ei ainakaan haittaa. Kyseessä on kuitenkin räiskintäpeli, ja siinä pitää nimensä mukaan räiskiä. Itse nautin suuresti Guard Post-kohtaamisien energisistä yhteenotoista. Ja jos ei kiinnosta tappeleminen, Guard Postit voi myös välttää/ajaa ohi ihan ilman kipua, eikä ne takaa-ajajatkaan perässä pysy jos vähänkin pois tieltä rupeat koukkimaan.

Ei Guard Posteissa olisi sinänsä mitään vikaa, mutta se että juuri olet tyhjentänyt yhden ja sitten tyhjästä spawnaa lisää vihuja on todella pahaa immersion tappamista. Esimerkki viime kerrasta kun pelasin peliä. Guardpost on "kylän" yhteydessä, menen kylään sisään sen ainoasta ovesta:

1)tapan kaikki viholliset jokaisesta talosta ja varmistan sen vielä
2)Kuulen ääntä ja menen kylän ainoalle ovelle joka on sen ympärillä olevassa aidassa ja ammun tyhjästä ilmestynyttä jeeppiä oviaukolta
3)Yht. äkkiä kylän sisältä tuleekin väkeä ja alkaa ampumaan minua selkään
4)Totean etten jaksa enää yhtään peliä jossa vihollisia spawnaillaan miten sattuu ja koitetaan peli-ikää pidentää spawnailulla.

Pelissä olisi paljon potentiaalia, mutta se on munittu tuohon itsensä toistamiseen ja spawnailuun. Viholliset ovat suhteellisen fiksuja ajoittain ja monella tavalla olisi voinut peliä tehdä tarpeeksi vaikeaksi, haastavaksi ja pitkäikäiseksi, ilman että se olisi koitettu tehdä helpoimmalla tavalla, joka raivostuttaa, spawnailulla.

Teh Hege sanoi:
Muu tossa sun viestissä meni ihan nappiin, paitsi toi ylläoleva kohta.. Noita on he*vetin vaikee karistaa kannoilta.. Sillä nopealla autolla mitä jstn busstopeilta jne. saa voi ehkä karistaa, mutta perus jeepillä se on vaikeaa.. Muutaman kerran olen tässä onnistunut, mutta sekin niin, että vastustaja on tippunut kielekkeeltä. Joskus katsoo taaksepäin ja takana ajava auto on jäänyt puuhun kiinni ja hymyilee makeasti, kun luulee karistaneensa sen, mutta hetken päästä se töräyttää autosi perään...
No joo, liioittelin hieman. Kyllä nuo mokomat jahtaajat ovat melko sitkeitä, mutta ainakin omalla kohdallani kyllä jäävät kivasti jälkeen jos ajat puisen alueen läpi yms... ja voihan ne aina töräyttää hengiltä tuolla konekiväärillä.

Jormaaa sanoi:
Ei Guard Posteissa olisi sinänsä mitään vikaa, mutta se että juuri olet tyhjentänyt yhden ja sitten tyhjästä spawnaa lisää vihuja on todella pahaa immersion tappamista. Esimerkki viime kerrasta kun pelasin peliä. Guardpost on "kylän" yhteydessä, menen kylään sisään sen ainoasta ovesta:
Saattaa olla kyllä rasittavaa, mutta en ole tuollaista kyllä kohdannut. Kyllä tulitaistelun jälkeen saa ihan rauhassa olla, vasta kun poistut kyseiseltä neliökilometriltä spawnaavat vihutkin takaisin, näin olen itse sen huomannut. Kyseessä saattaa olla joku bugi, sillä Far Cry:ssa näitä välillä tulee vastaan.

Onhan pelissä lukuisia ärsykkeitä, jotka hieman haittaavat pelaamista, varsinkin se että ammuskelukohtauksissa vihollinen näkee pelaajan melkein aina mutta pelaaja ei.

Mutta peli on kyllä todella hyvä, vaikka tehtävät saisivat olla monipuolisempia.
Ne tehtävät joissa tiettyä reittiä ajava rekka piti posauttaa, olivat aika hauskoja jos käytti eri mahdollisuuksia, kuten esim. miinan asettaminen tielle tai auton parkkeeraaminen rekan reitille(jolloin se pysähtyi tai useammin kiersi sen, jolloin se oli helpompi räjäyttää). ja räjähdyksethän ovat pelissä todella komeita.

Semmoinen ongelma kävi ensimmäisellä läpipeluukerralla, että kun olin päässyt pelistä yli 50 %,
tallensin pelin juuri kun eräs tehtävä oli suoritettu, ja kun myöhemmin yritin jatkaa siitä kohdasta, peli pysähtyi aina latausvaiheessa. joka kerralla. en ollut tallentanut peliä muihin slotteihin, omapa oli vikani. mutta v***tti silti. :(:mad: Alotin pelin parin viikon päästä uudestaan alusta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vieläkös tätä moni pelailee tuolla netissä?

Kiinnostaa tietää, kun pelin ensiviikoksi saan.

Onpa vaan yllättävän hyvä peli! Hulluilta päiviltä ostin kahdella kympillä, ajatuksena että kokeilee vähän ja sit vie gamestoppiin vaihtoon.

Ei vissiin tartte viedä vaihtoon ihan hetkeen tai liekkö ollenkaan?

Alku oli vähän hankala mutta sitten nappas.
Ympäristö aivan sairaan upea. Autoilla ajelu on oikeesti mukavaa ja viholliskeskittymiin hyökkäily mukavaa, varsinkin kun siihen vähän käyttää aikaa suunnitteluun ennen kun menee suin päin räiskimään.
FPS peleistä en ikinä ole juurikaan pitänyt, mutta tästä pidän. Äänenvaimennetut aseet tosin on vähän turhankin tärkeitä... ainakin omalle pelityylille.
Kunhan sit saa enemmän auki noita järeempiä mörssäreitä niin sittenhän sitä vois vaan mennä ja räimiä.

Väittäisin että kyseessä eräs tämän sukupolven parhaimmista peliELÄMYKSISTÄ tarjoavavista peleistä. Ainoastaan Mass Effect on saanut uppoutumaan pelimaailmaan näin tiiviisti.

Ylös Bottom