Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 4

Vastaus: Far Cry 4

Eiköhän ne jotain uutta keksi. Tosin sellainen tunne, että seuraavaksi viedään kaikkia pelejä vielä enemmän siihen sosiaaliseen suuntaan josta en tykkää ollenkaan.

Selventäisitkö hieman tuota "sosiaalista suuntaa", näyttää luettunakin vastenmieliseltä.
 
Vastaus: Far Cry 4

Siis tätä, että integroidaan kaikki facebookit ja puhelimen/tablettien softat peleihin ja muut pelaajat pääsevät sun peliin koska haluavat jne. Jotkut tuota rakasti esim watch dogsissa, mutta jos minä olen menossa tekemään seuraavaa tarina tehtävää niin en silloin halua alkaa jahtaamaan jotain random tyyppiä joka on tullut mun peliin hakkeroimaan minua. Onneksi nuo on vielä voinut kytkeä pois päältä, mutta kuinka kauan menee, että nuo on "luonnollinen" osa pelikokemusta.
 
Vastaus: Far Cry 4

4 ekaa tehtävää tehtynä ja aivan mahtava fiilis. Miljöö on aivan uskomattoman hieno ja maisemia tulee tuijoteltua huolella vaikka harvoin itse tälläisestä välitän. Vie FC3:n trooppisen saariston kyllä 6-1. 30 fps ei ole vielä häirinnyt, koska on tasainen kokoajan (yleensä kiinnitän FPS:ään huomiota tavallista enemmän, mutta jostain syystä tässä se ei ole haitannut).
 
Vastaus: Far Cry 4

Siis tätä, että integroidaan kaikki facebookit ja puhelimen/tablettien softat peleihin ja muut pelaajat pääsevät sun peliin koska haluavat jne. Jotkut tuota rakasti esim watch dogsissa, mutta jos minä olen menossa tekemään seuraavaa tarina tehtävää niin en silloin halua alkaa jahtaamaan jotain random tyyppiä joka on tullut mun peliin hakkeroimaan minua. Onneksi nuo on vielä voinut kytkeä pois päältä, mutta kuinka kauan menee, että nuo on "luonnollinen" osa pelikokemusta.

Onko tässä pelissä noita elementtejä?

Itse en ainakaan omaan pelaamiseeni tuollaisia kaipaa.
 
Vastaus: Far Cry 4

Itse ainakin kolmosessa tein ja keräsin kaiken koska tykkäsin siitä ja olisin tehnyt sen ilman mitään pystejäkin. Ei sitä kaikkea ole pakko tehdä jos ei tykkää. En vieläkään kaikkien näiden vuosien jälkeen tajua ihmisiä jotka valittaa kuinka täynnä joku peli on kaikkea tylsää/turhaa täytettä ja silti ne tekee sen jotta saa sen virtuaalisen pokaalin. Minä kun olen luullut, että pelaamisen pitäisi olla hauskaa ja mukavaa ajanvietettä eikä mitään väkisin suorittamista.

Piti tähän vielä sanoa että ei jää väärää käsitystä, minä en siis itse välitä paskaakaan mistään tropheista ja achievementeistä mutta joillekin se on ilmeisesti se porkkana kahlata peli 100% läpi. Far Cry 3:sessa en jaksanut tehdä lähellekään puolia sivutehtävistä, niistä olis hyvin voinut ottaa puolet pois ja silti niitä olis ollut enemmän kuin tarpeeksi. Mun kritiikki koski sitä että noiden turhien sivutehtävien olemassaoloa sitten yritetään perustella sillä että tee ne kaikki niin saat jonkun kämäsen trophyn tai erikoisaseen mitä ilmankin pärjäis ihan hyvin.
 
Vastaus: Far Cry 4

Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta kun pelaa tota kampanja, niin mikä ero on sillä että jos valitsee online tai offline moden sille?
 
Vastaus: Far Cry 4

Siis tätä, että integroidaan kaikki facebookit ja puhelimen/tablettien softat peleihin ja muut pelaajat pääsevät sun peliin koska haluavat jne. Jotkut tuota rakasti esim watch dogsissa, mutta jos minä olen menossa tekemään seuraavaa tarina tehtävää niin en silloin halua alkaa jahtaamaan jotain random tyyppiä joka on tullut mun peliin hakkeroimaan minua. Onneksi nuo on vielä voinut kytkeä pois päältä, mutta kuinka kauan menee, että nuo on "luonnollinen" osa pelikokemusta.

Kuivailit hyvin fiiliksiäni. Pakko tunnustaa, että aluksi pelotti hieman, kun olin lukenu foorumeilta erilaisia juttuja, mutta kun itse on päässy monta tuntia pelaamaan ni on tää kyllä hyvää kamaa.
 
Vastaus: Far Cry 4

Onkos kukaan päässyt tuota cooppia pelaamaan ps4:lla? Kaverin kanssa ollaan eilen ja tänään saatu aikaa kulutettua yrittämiseen suht kauan. Peliä on pelattu siihen asti molemmilla että peli ilmoittaa coopin olevan käytettävissä ja Hurkille käyty juttelemassa, mutta silti ei pääse pelaamaan porukassa.
 
Vastaus: Far Cry 4

Kiinnostaa minuakin miten tuo key of kyrat toimii. Peli on tuossa pöydällä ja sen mukana tulleella koodilla saisin noita 10kpl, mutta tuossa paperissa puhutaan vaan co-op moodista kavereiden kanssa eikä minulla ole mitään suunnitelmia tuota cooppina kenenkään kanssa pelata.
 
Vastaus: Far Cry 4

Otti moinen toi,intq päähän niin paljon, että itsekin kun latasin demo nimellä olevan tuotteen joka ei toimi, niin vaikka koodin nyt saisin niin pitäkööt tunkkinsa.
 
Vastaus: Far Cry 4

Ei ole tarkoitus moittia ketään, mutta kannattaa lukea ne Storen tuotekuvaukset. Monesti ne lukemalla säästyy ihmetyksiltä tai harmistuksilta.
 
Ylös Bottom