Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry: Instincts

Vastaus: Far Cry: Instincts

Dr Evil sanoi:
Mielestäni ihan mukava uudistus, ja teknisesti tuo peli näyttäisi olevan aika kovaa kamaa.

Totta. Tekninen puoli näyttää olevan kunnossa. Nopeasti kun vilkaisin, niin näytti Next-Gen peliltä.
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

tietääkö kukaan että voiko tätä pelata samalla boksilla kahdestaan
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

Täältä löytyy video ja kuvia pelin kenttäeditorista. Ja minä kun olin jo päättänyt, etten ostaisi enää pelejä nyky-Xboxille, mutta pakko kai tämä on hankkia..
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

koskas tämä ilmestyy
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

Sain juuri käsiini pressikitin kyseisestä pelistä ja tarkoitus olisi lähipäivien aikana kirjoittaa sen perusteella pieni ennakko Pelaajan verkkosivuille. Stay tuned.
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

feldon sanoi:
Sain juuri käsiini pressikitin kyseisestä pelistä ja tarkoitus olisi lähipäivien aikana kirjoittaa sen perusteella pieni ennakko Pelaajan verkkosivuille. Stay tuned.

Ja jos ei ole huomenna valmis niin.. :mad:
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

pystytkö itse ottamaan siitä screenshotteja?
nuo kuvat on niitä vanhoja jotka on joka paikassa enkä jaksa uskoa että peli muka näyttää tuolta boxilla.
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

pelle sanoi:
pystytkö itse ottamaan siitä screenshotteja?
nuo kuvat on niitä vanhoja jotka on joka paikassa enkä jaksa uskoa että peli muka näyttää tuolta boxilla.
Eikä näytäkään. Kuvien resoluutiosta päätellen ne ovat peräisin PC-pohjaisesta devausversiosta.

Paitsi alin kuvasarja!!!
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

Paolo sanoi:
Eikä näytäkään. Kuvien resoluutiosta päätellen ne ovat peräisin PC-pohjaisesta devausversiosta.

Paitsi alin kuvasarja!!!
...jossa kamera on niin kaukana, että luonnollisesti detailskaalaus hoitaa homman kotiin.
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

onko kenelläkään tietoa kuinka laajoja kenttiä voi itse laatia, entäpä mitä kaikkia ajoneuvoja pelissä on?
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

redwolf sanoi:
onko kenelläkään tietoa kuinka laajoja kenttiä voi itse laatia, entäpä mitä kaikkia ajoneuvoja pelissä on?

Ajoneuvoista löytyy ainakin ATV, ilmatyynyalus, vesiskootteri ja tankki. Tämä tieto peräisin trailerista, jossa esitellään omien kenttien tekemistä...
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

Noihin vanhoihin - ja miksei uusiinkin - kysymyksiin on kommentoitava sen verran, että tällä alalla on aika tiukat vaitiolosopimukset. Ihan kaikkea ei saa siis kertoa tai näyttää ennen kuin peli on virallisesti ulkona. Ihan hyvältä Far Cry Instints muutaman tunnin pelailun perusteella kuitenkin tuntuu. Ollakseen Xbox-peli.
 
Vastaus: Far Cry: Instincts

feldon sanoi:
Noihin vanhoihin - ja miksei uusiinkin - kysymyksiin on kommentoitava sen verran, että tällä alalla on aika tiukat vaitiolosopimukset. Ihan kaikkea ei saa siis kertoa tai näyttää ennen kuin peli on virallisesti ulkona. Ihan hyvältä Far Cry Instints muutaman tunnin pelailun perusteella kuitenkin tuntuu. Ollakseen Xbox-peli.

Psst.. jotain pientä voisit kuitenkin kertoa :rolleyes:
 
Ylös Bottom