Vastaus: Farpoint (PS VR + Aim Controller)
Mulla on videolla tallessa oma suoritus, voisin illalla laittaa sen jakoon, jos se vaikka antaa jotain vinkkiä.
Onneksi se faittiminen on lopulta kuitenkin aika hauskaa ja luvut kohtuullisen lyhyitä, joten siinähän tuo meni.
Ei siinä sen kummempaa kuin että liiku ja väistele isoja räkäpalleroita, tapa pienet viholliset aina heti kun niitä näkyy ja ajoita raketit niin, että ne osuvat ison mölliäisen suuhun kun kitarisat näkyvät.Onko tuohon onsimmäiseen isoon hämäkkkiin jotain erikois taktiikkaa. Sama hämppy esiintyy arvostelu videolla. Olen taistellu & juossut eesen taasen mutta kyllä vaan pirun hämpyt aina kuitenkin tappaa. Aika turhauttavaa alkaa olla kun ei sille pärjää.
Mulla on videolla tallessa oma suoritus, voisin illalla laittaa sen jakoon, jos se vaikka antaa jotain vinkkiä.
Ei saa tallennettua, tuosta valitin arvostelussakin. Itse jätän aina konsolin rest-moodiin, joten tuo ei ollut maailman isoin ongelma, mutta esimerkiksi ekaa kertaa sitä isoa hämppiä kaataessa ei skillsit riittäneet, joten vaihdoin hetkeksi peliä. Ja sitten jouduin aloittamaan luvun alusta, mikä hiukan kismitti.Saako mitenkään talletettua pelitilannetta siihen pisteeseen, josta sen voisi seuraavan kerran jatkaa. Aika ärsyttävää kun joutuu monta kertaa pelaamaan jo pelatut kohdat uudestaan kun pelin käynnistää ja alkaa peleta.
Onneksi se faittiminen on lopulta kuitenkin aika hauskaa ja luvut kohtuullisen lyhyitä, joten siinähän tuo meni.