Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fast & Furious Crossroads

Kai tuosta oli tarkoitus tulla ihan ison luokan menestyspeli. Codemastersille tulee oikein kunnolla kuraa räpylään tästä, jos peli floppaa myös myynneissä. Sitähän ei koskaan tiedä, peliä ei ole ehkä suunnattu peliarvostelujen lukijoille.
 
Kai tuosta oli tarkoitus tulla ihan ison luokan menestyspeli. Codemastersille tulee oikein kunnolla kuraa räpylään tästä, jos peli floppaa myös myynneissä. Sitähän ei koskaan tiedä, peliä ei ole ehkä suunnattu peliarvostelujen lukijoille.
Tai ylipäätään lukutaitoisille?
 
Ei aina tarvitse mitään oscar ehdokkuutta että elokuva voi olla hyvä, joskus vaan aivot narikkaan ja nautitaan menosta.
Tämä on ihan totta ja itsekin katselen paljon kaikenlaisia roskaleffoja.

Mutta ei kai se että leffa on "hyvä", ja toimii jonain lauantai-illan kertakatseluviihteenä riitä siihen että on fani? Minulle tuosta ainakin tulee kuva että rankkaa nämä ihan sinne parhaiden toimintaleffojen joukkoon.

Ei siis ollut tarkoitus sanoa että nämä olisivat mitään äärimmäisen paskoja tai mitään, minusta vaan niin kovin keskinkertaisia.

Mutta turha tästä on mitään action-leffaväittelyä tehdä, jokainen saa tykätä mistä haluaa, ja pelistähän tässä on tarkoitus keskustella.

Pelin arviot on kyllä kohtalaisen murskaavia, metascore PS4-versiolla 37 ja PC:llä 31. :D
 
Tämä on ihan totta ja itsekin katselen paljon kaikenlaisia roskaleffoja.

Mutta ei kai se että leffa on "hyvä", ja toimii jonain lauantai-illan kertakatseluviihteenä riitä siihen että on fani? Minulle tuosta ainakin tulee kuva että rankkaa nämä ihan sinne parhaiden toimintaleffojen joukkoon.

Ei siis ollut tarkoitus sanoa että nämä olisivat mitään äärimmäisen paskoja tai mitään, minusta vaan niin kovin keskinkertaisia.

Mutta turha tästä on mitään action-leffaväittelyä tehdä, jokainen saa tykätä mistä haluaa, ja pelistähän tässä on tarkoitus keskustella.

Pelin arviot on kyllä kohtalaisen murskaavia, metascore PS4-versiolla 37 ja PC:llä 31. :D

Näyttää lähinnä PS1 tai PS2 ajan peliltä, missä 10 vuotta vanhat graffat, vanha kunnon pelipökäle :D
 
Älkää nyt viitsikö, kyllä peli varmaan on hintansa arvoinen. Voi ostaa vaikka Deluxe version, siinä on season pass mukana hei. :D

 
Kyllä tuo mun mielestä kuitenkin paremmalta näyttää mitä edellinen, mikä nyt ei kuitenkaan mikään kovin suuri kehu ole.
Mulla on tuo wiiu versio hyllyssä ja aikoinaan taisin 20e siitä maksaa ja senkin parissa viihtyi hyvin yhden iltapäivän.

 


pelin parasta antia onki ollut nämä Rewikat :D, ja ihmisten rantit peliä kohtaan huikeaa tykitystä taas Joelta
 
Viimeksi muokattu:
Tämä kertonee oleellisimman :D
” Tällaisenaan ala-arvoista räpellystä ei voi suositella kenellekään – ei edes niille, jotka suunnittelevat kyseisen nimikkeen hankkimista sen huumoriarvon vuoksi. Tämä kun ei juuri naurata.”

En vaan mitenkään käsitä mikä tästä on pitänyt tulla. Koska ei tää oo edes mobiilipelistandardit täyttävä räpellys.

Miksi kukaan on suostunut julkaisemaan tän ja mitä kehittäjät miettii tätä tehdessään? Siis kun jokainen on huomannut miten kamala ja vanhanaikainen tää on, niin miten tätä on edes alettu kehittämään?

Hulluinta tässä on juuri tuo studio mikä on tän takana. Kuitenkin isoja hyviä pelejä taustalla.
 
Yhdellä istumalla läpi. Kaverilta lainattuna.. Noin 5 tuntia kesti. Ajotuntuma oli kamala alussa, mutta kun tottui niin meni just ja just. Ei tämä Ps2 peliltä näyttänyt, kuten arvostelut väittää..ihan nykygeniä oli.. Tosin genin alkuaikojen kamaa.. 5/10
 
Yhdellä istumalla läpi. Kaverilta lainattuna.. Noin 5 tuntia kesti. Ajotuntuma oli kamala alussa, mutta kun tottui niin meni just ja just. Ei tämä Ps2 peliltä näyttänyt, kuten arvostelut väittää..ihan nykygeniä oli.. Tosin genin alkuaikojen kamaa.. 5/10
Tuo nyt on se ainainen vähän lapsellinen hyperbole, joka mielellään heitetään jos peli on kaiken kaikkiaan tosi huono, eikä oikein silmääkään miellytä. Ei tuo peli tosiaan nyt niin huonolta kuitenkaan näytä. Vaikkei toki mitenkään hienoltakaan. Aika huono tekele varmasti kaiken kaikkiaan joka tapauksessa. En varmaan pelaisi tuota, paitsi jos juuri ilmaiseksi sen jostain saisi. Vaikka lainapelinä. Saattaisi kesken jäädä silloinkin.
 
Onhan tuo PS2-vertailu vähän väsynyttä, myönnetään. :D
Mutta sanottakoon vertailupohjana vaikkapa sen verran, että jälkikasvu vääntää yhä Need For Speed: Rivalsia, joka oli tämän sukupolven julkaisupeli (ja saatavilla myös PS3/X360). F&F Crossroads on kaikin puolin aneemisempi.
Silti pelin isoin ongelma ei ole edes ulkoasu, vaan nimenomaan pelattavuus. Eli suosittelen pitämään turvaväliä.
 
Sen perusteella mitä pelin alkua tuli nähtyä, niin sanoisin, että nuo grafiikat ovat varmaankin se paras puoli itse pelistä. Autojen käyttäytyminen ja fysiikat muistuttivat juurikin sitä PS2-aikakautta. Kauaksi ei jääty PS2-aikakaudesta välivideojenkaan puolesta jonka luulisi olevan tämän pelin vetonaula kerta varsin nimekkäitä näyttelijöitäkin saatu mukaan, mutta ainakin Vin Dieselin ääninäyttelyn perusteella on vedetty otokset ykkösellä purkkiin ja sen jälkeen menty nauraen pankkiin.

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla mikä pelin budjetti oli. Ei varmaan halvalla tuo lisenssi, näyttelijät ja mainostus pelille irronnut. Tuohan oli kumminkin The Game Awardseissa "pääpeli" joka julkistettiin juuri ennen "Vuoden Peliä".
 
Mun silmissä toi näyttää nykyajan mobiilipeliltä. Edelleen ihmettelen silti, että miten kukaan kehittää tälläisen? Kun ymmärtävät itsekin tekevänsä roskaa, niin miksi edes jatkaa kehityksen siihen suuntaan?
 
Mun silmissä toi näyttää nykyajan mobiilipeliltä. Edelleen ihmettelen silti, että miten kukaan kehittää tälläisen? Kun ymmärtävät itsekin tekevänsä roskaa, niin miksi edes jatkaa kehityksen siihen suuntaan?
Tai paremminkin niin päin että miten joku julkaisija on voinut tällaista ilmeisen huonoa peliä rahoittaa?

Julkaisija nää pelit oikeasti maksaa.
 
Tai paremminkin niin päin että miten joku julkaisija on voinut tällaista ilmeisen huonoa peliä rahoittaa?

Julkaisija nää pelit oikeasti maksaa.
Totta sekin, mutta ei mun kaaliin mene tuollainen moraali tekijälläkään. Jos mä tekisin ite peliä, näen et tää on huono. Miksi jatkaisin, tai miksi olisin edes aloittanut sitä alunperin tuohon suuntaan. Puhutaan kuitenkin studiosta jolla olisi ollut pohja valmiina mitä muokkaamalla olis tehnyt.

Vai onko tän oikeasti tarkoitus ollut olla mobiilipeli, sit saatu lisenssi ja aikataulu ollut nolla, jonka jälkeen vain äkkiä rahan perässä muutettu edes sinnepäin konsolipeliksi.
 
Totta sekin, mutta ei mun kaaliin mene tuollainen moraali tekijälläkään. Jos mä tekisin ite peliä, näen et tää on huono. Miksi jatkaisin, tai miksi olisin edes aloittanut sitä alunperin tuohon suuntaan. Puhutaan kuitenkin studiosta jolla olisi ollut pohja valmiina mitä muokkaamalla olis tehnyt.

Vai onko tän oikeasti tarkoitus ollut olla mobiilipeli, sit saatu lisenssi ja aikataulu ollut nolla, jonka jälkeen vain äkkiä rahan perässä muutettu edes sinnepäin konsolipeliksi.

En tiedä mitä sieniä se kehittäjän pääjehu on napsinut, mutta siltä on voinut odotta ihme vetoja viimeaikoina. Oli tulossa konsolia, kaupat Codemastersin kanssa, PC3:ssa todella ihmeellinen suunnan vaihdos ja nyt tämä. kertoo jotain näiden takana hääräävän jehun sekaisin menosta, jotain siellä on tapahtunut :D
 
Ylös Bottom