Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fat Princess [PSN]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fat Princess [PSN Hype]

Itsellä ei ainakaan nettipeliin joinaaminen onnistu ei sitten kirveelläkään.
Puolen elämän odottelun jälkeen peli heittää takaisin päävalikkoon.
Onkohan ruuhkaa vai mistä on kyse?

Laittakaas jo pelinsä pelanneet kommenttia voicen toimivuudesta?

Hyvin toimii chatti tässä pelissä. Aikamoista sähläämistä on aluksi. Ihan hauskalta vaikuttaa, ei vaan taida olla pelaajia vielä paljon kun ei oikein pääse peleihin muuten kuin itse tekemällä. Kannattaa kyllä päivittää niitä eri rakennuksia niin on paljon paremmat mahdollisuudet voittaa

Ainakin tuo prinsessan pelastaminen kestää kauan, pari mappia pelattu ja helposti menee yhessä kentässä yli puoli tuntia ennen kuin jompikumpi saa pelastettua.

Hih, mielessäni ajattelin tuossa päivällä, että pitäisikö lyödä vetoa verkkopelin toimivuuden (tai oikeastaan toimimattomuuden) puolesta. Osa ongelmista varmasti menee ihan ihmisten verkkolaitteiden piikkiin (vinkki: lue verkko-FAQ) ja toinen puoli alkuryysiksen aiheuttamaan palvelimien kyykkäämiseen.

Jos koette, että oman verkon puolelta ongelmia ei pitäisi olla, silloin paras lääke on lyödä jäitä hattuun ja odotella ruuhkapiikin taittumista.

"I`m gone cut you to peaces like The Ice Truck Killer!" * :D

Tämän kommentin kuultuani olin aivan myytyä poikaa. Jos jotain niin huumorin ja pop-kulttuuri viittaukset FP kyllä hallitsee! Ja se onkin muutaman tunnin pelaamisen jälkeen ehdottomasti pelin vahvin ase; räävitön ulkoasu ja huumori. Siinä on vain jotain niin kaunista kun orava-kurkkuiset kääpiöt pistetään paloiksi ja pinoon verisateen saattelemana.

Mutta ulkoasun ei missään nimessä kannata antaa jymäyttää; kiven alla piilee varsin kovan luokan, tiimipohjainen moninpeli. Botteja vastaan tätä on vasta tullut harjoiteltua mutta jo siinä pystyy havaitsemaan miten peli on luotu nettipeliä varten. Hahmoluokat ja rakennukset suorastaan huokuvat tiimipeliä! Pelissä on myös nopealla seikkailulla ilmeisesti mahdollisuus saada jonkinlaiset privapelit aikaan; Create Game-valikosta voi matsiinsa säätää Priva Slotit täydelle pelaaja porukalle.

Nyt vielä se nettipuoli rullamaan!! ;)

PS: Tsekatkaa pelin lopputekstit, tälläista ette varmasti ole nähneet vielä videopeleissä!

* D-padia runnomalla saa smurffinsa laukkomaan hulvattomia kommentteja, neuvoja ja herjauksia.

PS: Tsekatkaa pelin lopputekstit, tälläista ette varmasti ole nähneet vielä videopeleissä!

* D-padia runnomalla saa smurffinsa laukkomaan hulvattomia kommentteja, neuvoja ja herjauksia.
Eih toi lopputeksti :D

Ja onko ostamisen arvone`?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fat Princess [PSN]

Tuli kans peli ostettua ja oikein hauskaa mättöä on:) Nettipeli ihan kultaa. Näytti suht hyvin oppivankin kun näin parin tunnin pelaamisella rank 25. Tosin ei vielä taida ihan kauheesti pelaajiakaan olla tai kukaan muukaan enempää ehtinyt reenailemaan:)

Juu Huumori on kohdallaan varsinkin noi lopputekstit oli aika yllätys kun katsoin että mikäs tää on.

Minun mielestäni mage on kaikista heikoin tai sitten sillä on vaikeinta pelata. Warrior vaatii opettelua kun taas päivitetty workeri pieksee rangerin kanssa muut leikiten jos vaan pakittaa ja ampuu, rangerin haulikolla en nähnyt mitään hyötyä jonka vuoksi sen upgrademinen on ihan turhaa joten se kannattaa jättää viimeiseksi.

Parhaasta pelaajasta tulee reaper mies joka listii kaikki törkeen nopeasti. Hävijäjän puolella taas parhaasta pelaajasta saattaa tulla jätti kana joka on törkeen tehokas. Kana trophy on kyllä vaikee, pitää odottaa että muut vähän pehmittää vastustajaa ja vasta sitten hyökätä. Kun on tarpeeksi kauan paikallaan äijä parannee itsestään.

"Boom! Headshot!"

On kyllä tosi napakka peli. Kyllähän tuo toimi ihan lupaavasti, mutta ikävästi mikin kanssa oli pientä ongelmaa (ei varmaan peli tykänny, kun liitin sen koneeseen kiinni kesken pelin, enkä XMB:ssä ennen pelin käynnistämistä) kun oma puheeni ei välittynyt muille. Lopuksi peli ei enää päästänyt minua samaan huoneeseen Foemanin kanssa, niin päätin lopetella pelit tältä illalta. Huomenna kuitenkin lisää, siihen mallin hubaisa meno oli. :D

On kyllä tosi napakka peli. Kyllähän tuo toimi ihan lupaavasti, mutta ikävästi mikin kanssa oli pientä ongelmaa (ei varmaan peli tykänny, kun liitin sen koneeseen kiinni kesken pelin, enkä XMB:ssä ennen pelin käynnistämistä) kun oma puheeni ei välittynyt muille.
Nuo mikit ei pelittänyt kenelläkään ainakaan siinä matsissa missä meikäläiset meni. Meikälläkin käytössä ihan tuliterä Sonyn Bluetooth-mikki eikä tuolla ainakaan kukaan kuullut minua. Itse kyllä kuulin satunnaisesti jenkkien ahdistunutta winettämistä, yhtään suomalaista en tosin rekistöröinnyt. Ikävää tälläinen, saisi se Sony jo laskeutua tornistaan ja heittää sen Party Chat tuen tuonne XMB:hn. Pistää oikeasti vihaksi että niinkin oleellinen kuin kavereiden kanssa kommunikointi on vielä niin ahdistavan alhaisella tasolla tällä mustalla tornilla... Väännä siinä sitten kesken pelin XMB:n Chätin kautta tovereille ohjeita minne tulla ja miten :D

Huomenna uudestaan! Josko ne mikitkin tuosta resetoituisivat notta saisi miehet kuulumaan!

Hahahaa, repesin itse myöäs tuolle "Boom! Headshot!"-repliikille <- Klassikko :)

Kyllähän tuo toimi ihan lupaavasti, mutta ikävästi mikin kanssa oli pientä ongelmaa (ei varmaan peli tykänny, kun liitin sen koneeseen kiinni kesken pelin, enkä XMB:ssä ennen pelin käynnistämistä) kun oma puheeni ei välittynyt muille.

Tyhmä kysymys, mutta kai muistat painaa R2 kun puhut?:) Meinaan itsellä toimi mikki loistavasti kun pelasin, ei minkäänlaisia ongelmia ollut.

Nuo mikit ei pelittänyt kenelläkään ainakaan siinä matsissa missä meikäläiset meni. Meikälläkin käytössä ihan tuliterä Sonyn Bluetooth-mikki eikä tuolla ainakaan kukaan kuullut minua. Itse kyllä kuulin satunnaisesti jenkkien ahdistunutta winettämistä, yhtään suomalaista en tosin rekistöröinnyt.

Mulla hölötti kokoajan jotkut kaks ranksalaista toisilleen, kämppivät koko pelin ajan siellä meidän joukkueen linnassa, eivätkä tehneet mitään muuta kuin puhuneet pjaskaa keskenään. :rolleyes:

Mutta olet kyllä oikeassa sen suhteen, että ei PS3:lla hirveästi tee mieli pelailla pelejä, joissa kommunikointi on aika suuressa osassa, kun tuon chatin toimivuus on aina vähän mitä sattuu. Todellakin olisi hyvä aika saada Party-systeemi myös Pleikkarille. Fat Princessia sentään voi jotenkuten pelailla ilman kommunikointiakin.

Tyhmä kysymys, mutta kai painat R2 kun puhut?:) Meinaan itsellä toimi mikki loistavasti kun pelasin, ei minkäänlaisia ongelmia ollut.
Ahaah, tämä on siis taas näitä radiopuhelin simulaattoreita, onhan se tämäkin ihan hyvä tietää. :)

Miten pelit ovat nyt yhtäkkiä tätä alkaneet harrastamaan että pitää nappi tapissa meluta? Noh, ihan kätevä systeemi joka tapauksessa, estääpähän turhan niiskuttelun ja viheltelyn. Saisivat vain ilmoitella näistä eriskummallisuuksista vähän näkyvämmin kun on täysin uusi nimike kyseessä.

Tyhmä kysymys, mutta kai muistat painaa R2 kun puhut?:) Meinaan itsellä toimi mikki loistavasti kun pelasin, ei minkäänlaisia ongelmia ollut.

No enpä tietenkään painanut. Ei oo mulle vielä tullut tällaista peliä aikaisemmin vastaan, vaikka kuullut olen tämäntyyppisistä asetuksista joissain muissa peleissä olevan... x_x

Pitääpä ensikerralla muistaa tuo. Helpottanee kummasti pelaamista. :)

Ahaah, tämä on siis taas näitä radiopuhelin simulaattoreita, onhan se tämäkin ihan hyvä tietää. :)

Miten pelit ovat nyt yhtäkkiä tätä alkaneet harrastamaan että pitää nappi tapissa meluta? Noh, ihan kätevä systeemi joka tapauksessa, estääpähän turhan niiskuttelun ja viheltelyn. Saisivat vain ilmoitella näistä eriskummallisuuksista vähän näkyvämmin kun on täysin uusi nimike kyseessä.

Omasta mielestäni aika huono systeemi, eihän sitä ikinä muista painaa. Eka pälpätät 5min jotain juttua ja sitten vasta muistat et nappia olisi pitänyt painaa prkl. Eipä tässä pelissä olisi haitannut jos olisivat normaalisti tehneet kun kerran saa pelaajia mutelle niin ei haittaa vaikka kaikki puhuisivatkin samaan aikaan.

Ahahah, aloin nauraan jo kun "paina startia"-ruutu tuli näkyviin, kiitos söpön pikku prinsessan :D
Huumoria kyllä tekijöillä piisaa, "Why I'm Awesome" yms, ja tuo credits oli varsin huvittava =D
Jos sitä naurulta pääsis itse peliä pelaan, vois alkuun testailla botteja vastaan.

Yrittäkääs päästä yhteisymmärrykseen mikrofonien toimivuudesta? Aika ratkaisevaa kuitenkin varmasti useamman kohdalla hankintapäätöstä tehdessä. Myös muuten verkkopelin toimivuus kiinnostaisi.

Mulla hölötti kokoajan jotkut kaks ranksalaista toisilleen, kämppivät koko pelin ajan siellä meidän joukkueen linnassa, eivätkä tehneet mitään muuta kuin puhuneet pjaskaa keskenään. :rolleyes:

Mistähän ihmeestä johtuu että ranskisten pitää koko ajan olla aina äänessä? :confused:

Yrittäkääs päästä yhteisymmärrykseen mikrofonien toimivuudesta? Aika ratkaisevaa kuitenkin varmasti useamman kohdalla hankintapäätöstä tehdessä. Myös muuten verkkopelin toimivuus kiinnostaisi.

Sovitaan nyt sitten eilisten pelisessioiden perusteella siten, että kuuluvuudessa ei ainakaan ole mitään vikaa. Kyllä toisten puheesta hyvin saa selvää. Vielä, kun pelaajat (lue: minä) tajuavat pitää sitä R2:sta pohjassa puhuessaan, niin välittyy ääni muillekin pelaajille. :D

Pienenpientä lagia tuntui olevan päällä silloin tällöin, ja peli tykkäsi nytkähdellä n. sekunniksi aika sattumanvaraisesti (harvemmin tosin), mutta mitään kohtalokasta tuo ei pelille aiheuta. Lagia tai ei, niin toisiin pelaajiin osuu, kun muistaa käyttää automaatitähtäystä, eikä sohi aseilla miten sattuu.

Ylös Bottom