Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
Tulipa kokeiltua peliä ja ei kyllä kummoista kuvaa antanut. Grafiikka ei mitään ihmeellistä ole ja vauhdintuntu on sama kuin ajaisi GT3:ssa minillä testirataa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Niinhän se pyörii, vaan minusta jotakin on vialla kun normiautolla 180 lasissa tuntuu nopeammalta kun F355:lla talla pohjassa...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Ja sinähän olet ajanut oikeasti f355:llä 300km/h? ... Nojoo mutultahan ton heitit, mutta kokemuksesta voin sanoa, että tavallisella perhekiikkustuolilla 180km/h tuntuu samalta kuin "urheiluautolla" 250km/h... kumma juttu toi, koska periaatteessa vauhti on helppo toteuttaa realistisesti, jos tiedetään radan pituus, auton koko jne. koska sekunnissa pitää 300km/h kulkea se 83,3m... ei luulis olevan vaikeata... tosin monissa (arcade) autopeleissä sekunnit juoksevat liian nopsasti tai sitten auto kiihtyy 0-100 1.5s kuten CMR2.0:ssa... soralla
EDIT: Lisäsin heittomerkit urheiluauton ympärille
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ruusperi
Itse simulaatio puoli vaikuttaa olevan hyvin hanskassa, auto tuntuu käyttäytyvän kivasti ja pelissä pitää todellakin tuntea rata ja ajaa oikea oppisesti. Mutkiin ei todellakaan tulla tuhatta ja sataa ja vain väännetä rattia. Vauhdin tunnusta en valita, olen muutenkin kurkkua myödän täynnä näitä ajopeliä missä jokainen mosse menee ruudulla 600km/h kaikki mutkat talla tiskissä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spacedeep
Auton käytös default-arvoilla oli heikkoa, melko aliohjaava mutkissa. Keulan madaltaminen (130mm->90mm) ja takapään jousituksen muuttaminen asentoon "HARD" antoi jo hieman paremmin tuntumaa miten tuontyyppinen auto voisi käyttäytyä noin niinkuin oikeasti. Eli mutkat voi ajaa reilummalla vauhdilla perä sopivasti luistossa, tosin luiston lopetus vaati kivasti harjoittelua jottei auto riistäydy käsistä suoran alkaessa. Parhaat kicksit saa kun alkaa olla tuntumaa miten äkäinen peräluisto oikaistaan sopivalla vastaheitolla ja hetkellisen reippaalla kaasun käytöllä ja pelastetaan spinnaus radalta ulos
Suoralla ajaessa auto on turhan herkkä kaasun ja ohjauksen yhtäaikaiselle käytölle noilla em. säädöillä, joten vähensin takaa aurauskulmia hieman maltillisemmaksi. Camber-kulmista ei ole käytännön kokemusta, joten menee testailuksi niiden vaikutus hallittavuuden parantamiseksi. Kiinnostaisi tietää minkälaisilla säädöillä muut on saaneet auton parhaiten hallittavaksi?
[B] front rear[/B]
[B]ride height[/B] 80 120
[B]spring[/B] hard medium
[B]stabilizer[/B] hard medium
[B]camber[/B] -3.00 -3.00
[B]toe[/B] 5.00 2.50
[B]lsd lock rate[/B] --- 35
[B]wing[/B] --- 15.00
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rez o
Monelle nuo säädöt ovat varmasti liian aliohjaavat, mutta minä itse tykkään ajaa siististi ja noillakin säädöillä perän saa irti jos haluaa. Minä olen huomannut että vähän löysemmillä säädöillä saatan ajaa nopeampia kierrosaikoja, mutta sitten ennemmin tai myöhemmin luistelen kisassa jossain mutkassa hiekalle ja muut autot menevät viheltämällä ohi. Better safe than sorry.