Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FFX / Animan saanti---jelppiä tarvitaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalle98
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tarkenukseksi vielä, Dark Sphereä ei saa jättää sille paikalleen mistä sen löytää
vaan se pitää viedä siinä temppelissä omalle paikalleen joka avaa salapaikan temppelissä ja josta löytyy aarre.
En ole varma pystyykö sitä dark sphereä edes enää ottamaan mukaansa kun sen on kerran käyttänyt :confused:

Ne dark spheret voi käydä hoitamassa myöhemminkin pelin loppupuolella, mutta silloin ainakin Besaidissa vartioi Dark Valefor joka on pelin vaikeimpia vastustajia.

tää ei kyllä kuulu tähän mut viittiskö joku kertoo mistä saa ne crestit mulla on jo sun,moon ja venus crest ja eks siinä oo jotain sun sigilejä sun muita

Sun Crest - Yevon Dome (Siellä missä taisteltiin Yunalescaa vastaan)

Sun Sigil - Calm Lands (Aja kilpaa ja voita ajalla, joka on VÄHEMMÄN kuin 0:0,0)

===============

Moon Crest - Besaid (Uit sitä vettä pitkin sellaiseen pieneen syventymään kalliossa)

Moon Sigil (Voita Belgeminen dueli Aeoneillasi Remiem Temppelissä)

===============

Saturn Crest - Luca Stadium (Besaid Aurochsien lokerohuone)

Saturn Sigil - Blitzball (Palkintona Blitzball-liigassa saatuasi Wakkalle ensin kaikki Overdrivet)

===============

Venus Crest - Baaj Temple (Mene vedenpohjaan ja haravoi sieltä)

Venus Sigil - Thunder Plains (Väistä 200 salamaa)

===============

Saturn Crest - Mount Gagazet (Etsi tolppien välistä paikasta, joka on juuri sen jälkeen, kun olet taistellut Seymour Fluxia vastaan)

Saturn Sigil - Macalania Woods (Suorita se aina-niin-hauska perhostenkeräys minipeli)

===============

Mars Crest - Mi'ihen Highroad (Mene aivan siellä allaolevan aukiosta lähtevän tien päätyyn)

Mars Sigil - Monster Arena (Kerää ainakin yksi jokaista hirviötä 10:ltä eri alueelta)

===============

Mercury Crest - Sanubia Desert (Aavikon neljännessä osiossa luoteessa)

Mercury Sigil - Sanubia Desert (Suorita hippaleikki Cactuarien kanssa ja sen jälkeen käy hakemassa se Kaktussyvänteestä, jota suojasi ennen hiekkamyrsky)

===============

Siinä tuolla lailla lyhyesti. Ja ennen kuin kukaan ehtii nälviä mistään mitään niin JOO. Kyllä otin nuo AIVAN SUORAAN Gamefaqsin sivustoilta kun en näin suoralta kädeltä jaksanut muistella. Ja tässä kieltä teille:

:p

Sama täällä, sen kanssa, että meinaa löytyi ainakin ne kaksi Besaidin "sala"-paikkaa, kun vaan haravoin sitä pientä Besaidin saarta jossa olin huomannut ne kaksi valkoista tallennusläiskää. Sillä airshipin search-toiminnolla siis. Oli kyllä aika turhia tavaroita. Hieman kyllä harmittaa se, että ei niitä koordinaatteja oikealla konstilla näy missään.
Niin nyt sitten tulikin mieleen, että miten niitä Calm Landsin kirjoituksia pitää tulkita. Siis niitä jotka lukee siellä sarvessa, kivessä ja siinä ihme täplässä maassa. Liittyyko ne jotenkin jompaan kumpaan Besaid- koordinaatteista?
Harmittaa kun on tullut tuolla tavalla oikaistua :(
Ja mistähän mahtaa saada Wings to Discoveryja? Alkaa olemaan jo yksi äijä siinä pisteessä että HP limit saisi murtua.
Ne 30 olen sieltä chocobo-kisasta saanut mutta kun tullut yksi tuhlattua johonkin.
Vai tappaa Zanmato nuo dark-aeonitkin :) hmm. Pitääkin koittaa. Ainoa temppeli johon olen päässyt uudelleen on ollut Kilikassa. Sieltä silti tottakai olin kaiken jo saanutkin.

Porukka taitaa lukea aika ahkeraan faqeja täällä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Mitäs hyötyä näistä cresteistä ja sigileistä on?

Ne on osia jotka tarvitaan Ultima weponeihin hahmoille (tai celestial weaponeihin...) jotta saat täyden tehon käyttöön aseista. Lisätietoa löydät miten niitä saa ja mistä löydät täältä

Mä oon _muistaakseni_ käyttänyt joka paikassa des. spherejä mutta siellä baaj temppelissä ei tuu valoa alimpaan vasemmalla puolella. Tarkottaako tuo Zanarkanin temppeliä?
Jostakin luin että pitäs mennä Bevillessä käymässä mutta kun en pääse sinne takaisin. Sanovat vaan että portit pysyvän kiinni.
Zanarkanissa niitä "tetris-paloja" voi vieläkin käyttää eli pitääkö siinä vielä ratkasta jokin puzzle? En ainakaan yhtäkkiä tajunnut sitä. Voi tosin johtua myös unen puutteesta :)

Miten siihen cludy mirroriin saa virtaa, kun yritän avata sitä yhtä arkkua sillä, niin se valittaa, että ei oo virtaa tarpeeks, eikä sitä tunnu saavan muuten auki sitä lootaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Miten siihen cludy mirroriin saa virtaa, kun yritän avata sitä yhtä arkkua sillä, niin se valittaa, että ei oo virtaa tarpeeks, eikä sitä tunnu saavan muuten auki sitä lootaa.

Meeppäs kikkailemaan sinne Macalanian metsässä nyt jo varmaan olevalle "skyroadille".

Ylös Bottom