Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FFX:Evrae,miten sen voittaa???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YUNA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

YUNA

New Member
Kyselisin miten final fantasy x:ssä se Evraen oikeen voittaa????
Se on ihan mahdoton,mun frendin velikin on jo kokeillu sitä ku se
on itte vetäny sen läpi mut ei sekään onnistu.....
miten siitä p***a päästä pääsee eroon.....ku olis yuna siinä
ni se olis tosi nössö,mut ku ei oo,
ku se on menossa naimisiin,ellen erehdy......en voi erehtyy!!!!!
mut helpatkaa mä en kestä sitä kurppanaamaa enää
sekunttiakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!! KIITOS !!!!!!!
 
Vastaus: FFX:Evrae,miten sen voittaa???

YUNA sanoi:
Kyselisin miten final fantasy x:ssä se Evraen oikeen voittaa????
Se on ihan mahdoton,mun frendin velikin on jo kokeillu sitä ku se
on itte vetäny sen läpi mut ei sekään onnistu.....
miten siitä p***a päästä pääsee eroon.....ku olis yuna siinä
ni se olis tosi nössö,mut ku ei oo,
ku se on menossa naimisiin,ellen erehdy......en voi erehtyy!!!!!
mut helpatkaa mä en kestä sitä kurppanaamaa enää
sekunttiakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!! KIITOS !!!!!!!
Kerää lisää kokemuspisteitä hahmoillesi taistelemalla vähäpätöisempiä otuksia vastaan. Kyllä se siitä!
 
Vastaus: FFX:Evrae,miten sen voittaa???

Koulutat vaan niin kauan että pääset läpi ja kannattaa myös stradegiaa miettiä. Siitä on niin kauan kuin pelasin viimeksi kyseistä peliä niin en oikein muista onko tuo tavallinen vastus vai joku lisä tehtävä, mutta jos se on tavallinen vastus joka pitää vetää että pääsee eteenpäin niin ne ovat aika helppoja koulutat vaan niin kyllä se otus kaatuu.
 
Vastaus: FFX:Evrae,miten sen voittaa???

GameFAQs on aina hyvä apuväline näihin. Tässä olisi infoa kyseiseen asiaan. Laita vain selaimen hakuun Evrae, niin johan löytyy neuvoja.
 
Vastaus: FFX:Evrae,miten sen voittaa???

Kiitos hyvistä vinkeistä.....englannin taito on vaan vähä
hakusessa....mut kai mä jotain ymmärrän..... =D heh.....
KIITOS!
 
Vastaus: FFX:Evrae,miten sen voittaa???

Toi on aika vaikea ja en osaa sanoa mitään taktiikkaa mutta en minäkään päässyt sitä kun oli huonot ukot.Mutta pelasin sitä siskollani ja kun sain itse saman pelin niin kehitin ukkojani ja sitten voitin sen aika helposti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FFX:Evrae,miten sen voittaa???

Kannattaa olla tiiminä Rikku, Tidus/Auron ja Lulu/ Wakka. Kouluta hahmojasi niin kauan kunnes saat Hastegan. Heti ensimmäisenä mene kauas Evraesta. Lululla/Wakalla hyökkäät siihen ja Auronilla/Tiduksella tee Strenghtiä, Defenceä jne. parantavia iskuja (Special), jos on, kunnes tämä tekee itseensä Hasten. Nyt teet Rikkulla Al Bhed potioneja koko ajan ja muilla hyökkäät. Minä pääsin Evraen tuolla tavalla ja en ollut kouluttanut missään vaiheessa peliä.
 
Vastaus: FFX:Evrae,miten sen voittaa???

Sibali sanoi:
Kannattaa olla tiiminä Rikku, Tidus/Auron ja Lulu/ Wakka. Kouluta hahmojasi niin kauan kunnes saat Hastegan. Heti ensimmäisenä mene kauas Evraesta. Lululla/Wakalla hyökkäät siihen ja Auronilla/Tiduksella tee Strenghtiä, Defenceä jne. parantavia iskuja (Special), jos on, kunnes tämä tekee itseensä Hasten. Nyt teet Rikkulla Al Bhed potioneja koko ajan ja muilla hyökkäät. Minä pääsin Evraen tuolla tavalla ja en ollut kouluttanut missään vaiheessa peliä.
Jos et ole kouluttanut yhtään missään vaiheessa niin sinun ukoilla on vain jotain 500hp ja se on aika mahotonta voittaa sellasella hp määrällä ja kun ei osaa tehä mitää hastea tai hastegaa ja sitten ei ole lulun hyviä taikoja niin Evrae on silloin mahoton.Taisi sinulla olla paljon S.leveleitä kun tappelit sitä vastaan,et varmaan osannut käyttää niitä?
 
Ylös Bottom