Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FFX Monster Hunt Palkinto -Calm Lands-

KONEK

New Member
Kun löytää kaikki möllit Calm Landsillta niin
se äijä antaa sulle palkinnoksi boxin .. Ja jotain.. :)

Mitä boxi aukaistaan ?
Mitä Siellä on ?

Kun yritän avata sitä niin tulee "It Won't open " ... :(


Kiitos jo etukäteen !
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KONEK
Kun löytää kaikki möllit Calm Landsillta niin
se äijä antaa sulle palkinnoksi boxin .. Ja jotain.. :)

Mitä boxi aukaistaan ?
Mitä Siellä on ?

Kun yritän avata sitä niin tulee "It Won't open " ... :(


Kiitos jo etukäteen !
Eikös siellä ole Yunan celestial weapon: Nirvana.
 
Re: Re: FFX Monster Hunt Palkinto -Calm Lands-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Eikös siellä ole Yunan celestial weapon: Nirvana.

Kiitti :) , Miten saa Remiem Great Hallin oven auki .. Lukee että
" The door are sealed by a strange power" .. Oon hakannu kaikki aenonit mitä sillä muijalla on siellä...
 
Laatikko aukaistaan Celestial Mirrorilla .

Oven saa auki kun olet hommannut kaikki Aeonit (Anima , Magus Sisters ...) ja voittanut ne naisen vastaavat . En nyt muista mitä siellä oli ...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Laatikko aukaistaan Celestial Mirrorilla .

Oven saa auki kun olet hommannut kaikki Aeonit (Anima , Magus Sisters ...) ja voittanut ne naisen vastaavat . En nyt muista mitä siellä oli ...

Mulla sanoo laatikon vieressä että esine reagoi mutta siinä ei ole energiaa tai jotain...
 
'Oven takana on magus sisterit joten se on silleet että Animan ja Jojimbon saada pitää...KO?!?!?!?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit


Mulla sanoo laatikon vieressä että esine reagoi mutta siinä ei ole energiaa tai jotain...

Sun pitää muuttaa Smokey Mirror Celestial Mirroriksi auttamalla isänsä kadottanutta perhettä Butterfly Challenge-paikan lähellä.

Taisipa oven takana Magussit olla , eli Anima ja Yojimbo riittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N


Sun pitää muuttaa Smokey Mirror Celestial Mirroriksi auttamalla isänsä kadottanutta perhettä Butterfly Challenge-paikan lähellä.

Taisipa oven takana Magussit olla , eli Anima ja Yojimbo riittää.

Selvä juttu!:p
 
mitä ihmettä muuten sillä esineellä tekee, jonka kohalla luke (en esineen nimee muista), että "someone has put his soul to make this" tai jotain sinne päin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Onko tuo FFX muka NOIN hyvä?

ON SE!! Et oo ees pelannu ff:iä (ainakaan kovin paljoo), niin mistä muka voisit tietää!

Kannattais vain sunki ostaa gc tai ps2, niin saisit pelata ff:iä sääkin...

Josset sitte hommaa jotain vanhempaa pc:lle, joo pistäppä tänään imutukseen vaikkapa FFVII (en oo pelannu, mutta kehuttuhan sitä on)
 
Yhdistin eksyneen perheen ja isän, mutta siitä ei ollu mitään apua koska mulla ei oo smokey mirroria, vaan cloudy mirror. Miten oon voinu kävellä niin pahasti ohi että noin tärkeä kapine on jäänyt saamatta. Muistaako kukaan mistä smokey mirrorin saa tai mitä pitää tehdä jotta cloudy mirror muuttuu smokey mirroriksi.

Hitto oon jo Braska's Final Aeon kohdassa eikä yhtään legendary luokan asetta tämän takii..
 
Mä menin pelin läpi ilman Celestial Weaponeita ali niitä ei välttämättä tarvi. Ja tiedoks vaan et ensin on Cloudy mirror ja sit Celestial mirror eikä mitää smokey mirroria.
 
Huoh :rolleyes:

Osta Calm Landsin ukolta erikois aseet , joissa Capture , ja tapa örkki niillä , niin saat sen vangittua.
 
Ylös Bottom