Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Field Commander [PSP]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
Hei

Tilasin eilen illalla kyseisen pelin VPD:sta. Joten huomenissa varmaan kolahtaa perille ja sitten pitää ruveta harjoittelemaan.

Mutta lähinnä sitä tiedustelen, että onko kyseistä peliä muilla. Niin voisi sitten ottaa matseja verkossa kunhan ensin pääsen jyvälle pelistä ;)

Mutta ilmoitelkaa jos omistatte kyseisen Strategia pelin.

PS: Gorella kyseinen peli on, mutta kun se ei kuitenkaan jaksa leikkiä mun kanssa muutamaa tappiota kauemmin :D

Edit: No eipäs nyt sitten vielä tulekkaan kun oli loppunut. Keskiviikkona saavat lisää, niin menee Torstaille että saan pelin.

Vastaus: Field Commander [PSP]

peli löytyy ja langaton netti yhteys kanssa joten voin otta haasten vastaan.

Hyvä hyvä , palataan tähän kun saan pelin ja vähän harjoitellut. Löytyykö vielä muita ?

Deco, missäs sun nettiyhteys on?

Peli löytyy mut itelläni ei oo tota tukiasemaa mut voin pelaa netis kaveril ku sil on tukiasema.

Mitä ihmettä? Tämä kuulemma on "PSP:n Advance Wars" ja vanha peli kun mikäkin. Näillä foorumeilla ei kuitenkaan ole kukaan_kirjottanut_yhtään järkevää viestiä peliin liittyen...melkein yhtä outoo kun se, että kukaan ei sano PS3 puoella End Warista mitään? Mikä teitä oikein vaivaa täällä PS-puolella? :D

Anyway, mä tälleen pikkasen jälkijunassa bongasin tämän pelin ja sain näinollen perusteltua joulupukille, että kannattas varmaan tuoda mulle PSP 3000 :) Mä sanoin pukille, että jos on pajalla ruhkaa niin UK:n Amazonista saa aika halvalla kun toi punta on nyt niin halpa! Pukki nyökytteli lupaavasti vastaukseksi...

Tosiaan strategia ja varsinkin vuoropohjanen on aina ollut erityisen lähellä sydäntä joten olen melkolailla 100% varma, että tämä on meikäläisen heiniä.

Nyt herääkin kysymys, että onko näillä foorumeilla ketään joka on joskus pelannut tätä tai jopa vielä pelaa? Tai jopa niin hullu kun minä, että nyt_vasta huvittas alkaa pelaan? Kuulemma online peli on rautaa ja tottakai online väännötkin kiinnostaa jos kavereita vaan löytyy. Tietenkin AI työllistää varmasti vähän aikaa, mutta varsinkin strategia pelissä ihmisaivo vastustajat piiskaa AI vastaavat niin sata-nolla kun AI:n logiikka yleensä ajan mittaan aina käy ilmi ja se on muutenkin vähän tylsä kun vastus ei ole "inhimillistä"

Ei kait siinä, nyt vaan odotetaan joulupukkia ja katsotaan sitten onko tästä mihinkään? Voisin sitten sen jälkeen tänne jotain fiilareita nakella. Parempi kai sitten myöhään kuin ei milloinkaan :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Katoskatos, aika hyvä ja tiivis setti. Ja näiden foorumien perusteella ainakin kolmas lause pitää varmasti todella hyvin paikkaansa. Innolla odotan, että päsen puikkoihin mutta ennakkotietojen perusteelta en ole vissiin pettymässä. Tosin se tarvii sanoa, että AI:sta whinetäminenkin on hieman kyseenalaista, koska se on näissä peleissä aina rasite ja sillä sipuli. Olisi hölmöä olettaa, että Field Commander jotenkin eroaisi siitä?

PS. Pikkanen asiavirhe siellä näky olevan, eli "strategianaksulla" tarkoitetaan normaalisti reaaliaika strategiaa ja tämähän ei tosiaan siihen kategoriaan tipahtele...onneksi.

Edit: Tietääkö joku, että tukeeko tätä sitä hommaa että olis toisessa koneessa vaan levy ja pelais MP kahdella PSP:llä WLAN kautta?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom