Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 08 [Ps3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fifa 08

Jooseppi sanoi:
No haa! Olet siis oikea ihminen vastaamaan kysymykseeni: Onko Fifa 08:ssa jonkinlainen Be-a-Pro moodi mukana? On meinaan maddenissa niin hieno pelimuoto että soisi sen yleistyvän muissakin EA:n peleissä. Eli kuis on?

Kyllä on be-a-pro moodi. Myös noissa aiemmin linkittämissäni videopätkissä (olikohan 3. osa) on selostusta ja videokuvaa kyseisestä moodista. =Hienosti kameraa zoomaa kauas, kun olet tilanteen ulkopuolella ja takaisin lähemmäs pelaajaasi, kun olet pallon lähettyvillä.

..Ei voi kun ihastella tuota grafiikkaa! On se vain niin hienon ja aidon näköistä. :D

Jep jep, pari pelii demoo takan ja vähän outo fiilis. Odotin kyl pelilt enemmän... vähän vaisu graafisesti ja pelillisesti en oo viel oikeen tatsii saannu(johtuu kylläkin siitä, että demossa ei ainakaan saa vaihdettua niitä analogisia nuoli-näppäimiä ukon ohjaukseen).

Tyhmää kylläkin kun ei noita nuoli-näppäimiä saa, koska en noilla tikuilla osaa pelata ja juuri pleikkarin hyvien nuolinäppäinten takia tämän pelin olin pleikalle suunnitellu ostavan. Muutenkin nappulat tuntuivat olevan osittain vähän oudoissa paikoissa, eikä niitä näppäinasetuksista saannut vaihdettua. Tuo uusi "kikki tsydeemi" tosin toimi ihan hyvin mielestäni.

Graaffinen toteutus oli mielestäni hieman odotettua heikompi(XO:n Fifoja pelaneena). Pelaajat, joita vähän kattelin, olivat hyvin mallinnettuja ja muutenkin hienon näköisiä läheltä katsottuna, mutta itse peli sillä tele kuvakulmalla oli mielestäni kohtuu ruman näköinen, suurimmaksi osaksi johtuen huonosta kentän pinnan graafisesta toteutuksesta. Muutenkin peli oli hieman epätarkan näköinen. (testasin 26" HD-redy töllöllä, en vielä ole ehtiny 40" Full-HD töllöllä testata ja ainakin XO:lla fifoissa isommalla kuvalla peli näytti tietysti aina paljon paremmalta, voi olla myös että tähän aikaan yöstä silmät näyttää ihan omiaan)

Noh kaipa minä tämän pelin kuitenkin ostan suuren sisällön ja muutenkin ihan kohtuu kivalta tuntuvan pelituntuman takia, tosin jos ei pleikka versiossa saa noita nuolia käyttöön, täytyy testa peliä myös XO:lla. Kaikenkaikkiaan ihan kohtuu hyvän tuntuinen futis peli kuitenkin demon perusteella ja voi olla jopa yllättävän hyvä kun pääse noihin kontrolleihin ja tuohon uuten "kikka tsydeemiin" sisälle.

Zeiri sanoi:
Graaffinen toteutus oli mielestäni hieman odotettua heikompi(XO:n Fifoja pelaneena). Pelaajat, joita vähän kattelin, olivat hyvin mallinnettuja ja muutenkin hienon näköisiä läheltä katsottuna, mutta itse peli sillä tele kuvakulmalla oli mielestäni kohtuu ruman näköinen, suurimmaksi osaksi johtuen huonosta kentän pinnan graafisesta toteutuksesta. Muutenkin peli oli hieman epätarkan näköinen. (testasin 26" HD-redy töllöllä, en vielä ole ehtiny 40" Full-HD töllöllä testata ja ainakin XO:lla fifoissa isommalla kuvalla peli näytti tietysti aina paljon paremmalta, voi olla myös että tähän aikaan yöstä silmät näyttää ihan omiaan)

Minut graafinen ilme kyllä vakuutti. Grafiikoissa on otettu selvä askel kohti realistisempaa tyyliä. Viime vuotinen X360 versio oli jotenkin turhan efekteillä kyllästetty ja jotenkin "sarjakuvamainen". Ikäänkuin ois innostuttu liikaa kaiken maailman bloomien kanssa. Muutenkin pelaajien modelit on nyt jotenkin lähempänä reaalimaailman vastineitaan.

Pelattavuudesta ei yhden kokeilun perusteella voi muuta juuri sanoa kuin että pelitempo oli sopivan hidas. Sai aikaan aika hyvän illuusion oikeasta futiksesta. Toivottavasti pidemmän tarkastelun jälkeen ei löydy pahoja illuusion rikkojaominaisuuksia :) Kun Konami ei tunnu saavan lisenssejä kuntoon, niin sitä melkeen jo toivoisi, että EA saisi pelinsä lopultakin samalle PES:in asettamalle tasolle.

graaffisesti fifa 08 oli ihan ok demon perusteella. onhan se sentään EA canadan studion tekemä ;)
paskat kontrollit ja 60fps nice grafiikkat.

Pari tuntia takana ja ihan ok tuo on. Graafisesti peli on mielestäni hieno, tosin sulavampi se voisi vähän olla. Jotenkin en vain saanut pelaajista otetta, ihan kuin pelissä olisi pieni viive, jotenkin löysänoloista menoa.PES on edelleen se ainut ja oikea itselleni huolimatta naurettavasta presentaatiosta verrattuna Fifaan.

En taida vaan osata. 4 tuntia tahkonu eikä maalin maalia vieläkään. Joo kyllä ainakin omasta mielestä pelissä aikamoinen viive. Taidan jatkaa tutun ja turvallisen Pessin seurassa tänäkin vuonna.

Ei kyllä tosiaan meinaa saada pelistä oikein kiinni.
Fifa on vaan niin paljon eri tuntunen pessiä pelanneelle, että vaatii paljon totuttelua jos tässä meinaa pärjätä.
Noh pitää odotella uutta pes 2008:a:cool:

simo h sanoi:
En taida vaan osata. 4 tuntia tahkonu eikä maalin maalia vieläkään. Joo kyllä ainakin omasta mielestä pelissä aikamoinen viive. Taidan jatkaa tutun ja turvallisen Pessin seurassa tänäkin vuonna.
itellä oli ihan sama juttu eile. normaali peli ei oikein nappaa, mutta kun pelailin tossa tolla ronaldinholla niin se oli aika hauskaa. jos be a pro moodi on toteutettu samalla tavalla niin ostoon menee.

Itse tykkäsin. Peli oli hieno, joskin kikat vaatii opettelua. Pari kertaa onnistui jopa nousta linkillä upeasti parinkin vastustajan ohi! ;)
Pessistä olen aina tykännyt, mutta oheisjuttujen ja lisenssin tuoman "syvyyden" vuoksi tulee Fifa tälläkertaa hankittua kotiinkin.

..Miinuksena pientä nykimistä näkyy silloin tällöin, kun paljon pelaajia ruudulla, tai animaatioiden, sekä latausten aikana. Osaattekos arvailla onko nämä näitä demon ongelmia, ja poikkeaako blu-ray- ja yleensäkin valmis versio ominaisuuksiltaan/kyvyiltään tästä kovolle ladatusta? Ainakin selostus oli tipotiessään ja jotenkin en jaksa uskoa, että se ainoa puute olisi..

Eikös täällä jotkut jäsenet ole oikeaakin versiota pelanneet, joten mitäs mieltä tästä demosta olette? :)

Minun mielestä että fifa 08 on mainio peli ennen ja nytkin on. hyvät grafiikat vähän uefa ääni tuunelma ja pelaajan liikkeet sujuu tavallisesta parempi, mutta minun pitäisi pelata vielä huomenna että saisin maalin, kun on vain saanut maaliteko paikkoja mutta maalivahti torjuu. ja kyllä oli vähän tottumusta mutta kyllä sujuu nyt näppäimien kanssa kun napit ovat muuttuneet 07:stä.

PS. kyllä fifa 08 tulee ostettua tänäkin vuonna, kun olen kannustanut 05-07 asti. :rolleyes:

En minakaan saanu ukoista otetta. Joku siita puuttu ja jokainen pelaaja tuntu tulleen just toimistolta 4vuoden pahvi taskussa. Plussia hyva kamera, kaunis ja komea. Kansaki kohahteli komeesti, mut ei ihan oikeis paikois aina. Pessis pysytaan.

:)
aleksi0 sanoi:
Minun mielestä että fifa 08 on mainio peli ennen ja nytkin on. hyvät grafiikat vähän uefa ääni tuunelma ja pelaajan liikkeet sujuu tavallisesta parempi, mutta minun pitäisi pelata vielä huomenna että saisin maalin, kun on vain saanut maaliteko paikkoja mutta maalivahti torjuu. ja kyllä oli vähän tottumusta mutta kyllä sujuu nyt näppäimien kanssa kun napit ovat muuttuneet 07:stä.

PS. kyllä fifa 08 tulee ostettua tänäkin vuonna, kun olen kannustanut 05-07 asti. :rolleyes:

Miten te oikein pelaatte? :D :D ..En todellakaan ole hyvä ja Pessi taustan vuoksi napitkin hakusessa, mutta kyllä niitä maaleja yleensä se yks tehdään demopätkän aikana. Yleensä tulee suoralla vedolla tai keskityksestä, suuremmat kuviot/sommitelmat on kyllä hukassa ja pahasti. Mutta hyvähän se on, että haastetta löytyy. Tulee pelille pidempi ikä. :D

Edit: No lasken sen verran, että oisko maalikeskiarvo joku 0.7; Vähän yli joka toisessa rypistyksessä häkki heiluu ..Olisko täällä valmiita haastettavia, kun valmis versio ilmestyy? Oman nikkini voitte mieluusti liittää listallenne, ja haasteita tulemaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vakuuttavaa työtä EA:lta. Demo oli paljon parempi, kuin odotin.

Nyt on kyllä harmi, että joutuu ostaa pakosti kaks jalkapallopeliä. Koska olen aina ostanut FIFAa ja sitten potutti, kun huomasin että PES on puolet parempi.

Eli ostan PES 2008:n sen takia, että viimeisin PES joka mulla on PES 3:n PS2:lle, ja FIFAn sen takia, että demo vakuutti mut.

heti parempi kuin pelasi toisen tunnin heti tuli 2 matsissa tehty 6 maalia yhteensä. Sitä miltä tuntuu erilaiselta uskoisin että se on pelaajan liikeet kun ne tuntuu elävämmältä kuin fifa 07 versiossa että on hieman jäykät liikkeet. Nyt PS3 ensimmäiseen fifa peliin niin on kyllä parempi. Nyt pitää vain odottaa että joku myisi käytettynä niin voisin ostaa sitten että pääsisin katsomaan miten ne harhautukset oikein voi tehdä kunnolla :rolleyes:

Fifa08 demo testattu ja menee ostoon. Olin ennakkovarailemassa PESsiä, mutta jotenkin toi demo vain koukutti minut. Maaleja ei oikein synny vielä, mutta eiköhän asia korjaannu kun pelitunteja tulee kokoversiolla lisää. EAlle kiitos loistavasta futispelistä ( Lätkä saa nyt jäädä kauppaan...) .

varaukseen meni tämä peli, saa nähdä joutuuko vielä PESsinkin ostamaan :) aikamoinen muutos on tapahtunut sitten edellisen FIFA kokemukseni, tais olla -94 tai 95 :D

En ehtinyt demoa pelaamaan montaa peliä, mutta vaikutti hyvältä. Tekoäly osaa puolustaa, kone ei tunnu huijaavan ja maalinteko on juuri sopivan vaikeaa. Ja mikä tärkeintä, peli tuntuu jalkapallolta. Ainoastaan tuo aiemminkin mainittu "löysä" tunne ohjauksessa vaatii aluksi totuttelua - peli nimittäin toimii aivan erilailla kuin PES-sarja, jota on nyt 6 vuotta tullut hakattua hullun lailla.

PES saa FIFAsta kovan kilpailijan tänä vuonna. Niin, ja se tosiaan on helvetin näyttävä.

Juu ei tule hankittua. Karsealla viiveellä tulee harhautukset ja kaikki mitä tekee. Nuo pelaajatkin nii hiton kankeita. Syötöt menee mihin sattuu, no joo ei ne toki oikeastikkaan aina mene sinne mihin pitää, mut tämä oli jotain karseaa. Hienoltahan tuo näytää mut siihen se jääkin. Edelleenki pessi on ainoa oikea futis. Jokaista fifaa on tullu kokeiltua ja toivottua että siitä olis johonkin mut ei. Pelillisesti ei vaan toimi. Tässäkin paljon kuitenkin hyvää ja oikeaan suuntaan on fifa menossa, jospa se sitte muutaman vuoden päästä jo olis pelillisestikin hyvä.

Ylös Bottom