Vastaus: FIFA 08 [Ps3]
Stadionin koosta en tiedä, kun en ole managerissa niin pitkällä vielä... Mitään tuollaisia viestejä, mistä mainitset kohdassa 4, ei ole minulle tullut, vaikka liigassa tullut 2 tappiota
DaVinski sanoi:Hienoa jos näin on, meinasinkin laittaa tuon kohdan kysymysmerkillä jos joku konstin siihen tietäisi.Kauan kyllä siihen ratkaisua etsin ja väitän edelleen, etteii se kyllä tuota siinä taktiikan ja kokoonpanoasettelun ruudussa vaihda. Ehkä ennen ottelua sitten on eri asia ja samahan se on mistä se tulee.. Pitää kokeilla kun kotia pääsen.
..Mites nämä muut jutut kun sanot ettei niitä ole sinulla ilmennyt? Kohdat 4 ja 10 ovat sellaisia, mitkä varmaankin ovat sattumanvaraisesti seonneet, mutta nuo muut ovat sellaisia puutteita, että väittäisin ne sinullakin olevan. Toki olen kiitollinen jos ilmoitat nuo vääriksi, ja kerrot esim mistä stadionin koon näkee.![]()
Stadionin koosta en tiedä, kun en ole managerissa niin pitkällä vielä... Mitään tuollaisia viestejä, mistä mainitset kohdassa 4, ei ole minulle tullut, vaikka liigassa tullut 2 tappiota