Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 08 [Ps3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Hienoa jos näin on, meinasinkin laittaa tuon kohdan kysymysmerkillä jos joku konstin siihen tietäisi. :) Kauan kyllä siihen ratkaisua etsin ja väitän edelleen, etteii se kyllä tuota siinä taktiikan ja kokoonpanoasettelun ruudussa vaihda. Ehkä ennen ottelua sitten on eri asia ja samahan se on mistä se tulee.. Pitää kokeilla kun kotia pääsen.

..Mites nämä muut jutut kun sanot ettei niitä ole sinulla ilmennyt? Kohdat 4 ja 10 ovat sellaisia, mitkä varmaankin ovat sattumanvaraisesti seonneet, mutta nuo muut ovat sellaisia puutteita, että väittäisin ne sinullakin olevan. Toki olen kiitollinen jos ilmoitat nuo vääriksi, ja kerrot esim mistä stadionin koon näkee. :)

Stadionin koosta en tiedä, kun en ole managerissa niin pitkällä vielä... Mitään tuollaisia viestejä, mistä mainitset kohdassa 4, ei ole minulle tullut, vaikka liigassa tullut 2 tappiota

Zamppa86 sanoi:
Stadionin koosta en tiedä, kun en ole managerissa niin pitkällä vielä... Mitään tuollaisia viestejä, mistä mainitset kohdassa 4, ei ole minulle tullut, vaikka liigassa tullut 2 tappiota

Ei sillä pitäisi tekemistä olla kuinka pitkällä pelissä olet. Stadionia voit laajentaa "staff upgrades" kohdasta vaikka heti ja hienoa olisi, jos sen näkee minkä kokoinen se ylipäänsä on ja paljonko siellä yleensä käy väkeä. Näitä et näe yhtään mistään.

..Tuo kohdan 4 viesti minulle tuli, kun hävisin tappioputken jatkoksi Liverpoolilla Readingille 2-3. Tuli viesti, että hyvä tulos mutta se ei muuta mitään, koska tuo Reading pitikin voittaa.. Eli aivan puuta heinää.

DaVinski sanoi:
Ei sillä pitäisi tekemistä olla kuinka pitkällä pelissä olet. Stadionia voit laajentaa "staff upgrades" kohdasta vaikka heti ja hienoa olisi, jos sen näkee minkä kokoinen se ylipäänsä on ja paljonko siellä yleensä käy väkeä. Näitä et näe yhtään mistään.

..Tuo kohdan 4 viesti minulle tuli, kun hävisin tappioputken jatkoksi Liverpoolilla Readingille 2-3. Tuli viesti, että hyvä tulos mutta se ei muuta mitään, koska tuo Reading pitikin voittaa.. Eli aivan puuta heinää.

Satun itsekin pelaamaan Liverpoolilla :) Ei ole tullut mitään tuollaisia viestejä, vaikka pari peliä hävinnytkin...

Zamppa86 sanoi:
Satun itsekin pelaamaan Liverpoolilla :) Ei ole tullut mitään tuollaisia viestejä, vaikka pari peliä hävinnytkin...

Ok. Kuten sanoin niin sattumanvarainen bugi. Onhan noita lehdistötiedotteita ja eri vaihtoehtoja tilantisiin varmasti useita. Mutta häviäs cupissa, väittäisin että 90% varmuudella sinun piti voittaa se peli 3-4 maalilla. ;)

NHL08 puusta hyvä idea: Tein kokonaan uuden käyttäjänimen, jolla pelaan offline matseja. Online matseina pidin saman vanhan, jotta nikki ja statsit säilyy entisellään. Nyt ei tarvi latauksia odotella, kun pitää tuon onlinen nikin koskemattomana yksinpelin suhteen.. Toimii hyvin. :)

Professional on toistaiseksi ollut käytössä. Legendaryllakin ottelu on voitettavissa, mutta se on semmoista puurtamista, että hiki valuu:rolleyes:

Itseäni hieman sylettää se, että seinäsyötössä ns. seinäsyöttäjä ottaa pallon haltuun ja sitten vasta syöttää.. Ei näin...

VitoFerro sanoi:
Itseäni hieman sylettää se, että seinäsyötössä ns. seinäsyöttäjä ottaa pallon haltuun ja sitten vasta syöttää.. Ei näin...

riittävän aikaisin kun painat syöttönappia, niin ihan aito seinäsyöttö tulee, eikä haltuunottoa :)

Mulla vähän on ongelmia ton onlinen kanssa. En pääse ollenkaan pelaan, koska accountilla ikä on alle 18-vuotta, pitääkö mun veljen (master account) tehdä jotain nyt?

Tirioni sanoi:
Mulla vähän on ongelmia ton onlinen kanssa. En pääse ollenkaan pelaan, koska accountilla ikä on alle 18-vuotta, pitääkö mun veljen (master account) tehdä jotain nyt?
Kun teet accountin, sun pitää laittaa iäksi 18 tai yli, muuten ei pääse pelaan onlinea.

Ylös Bottom