Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fifa 08 vapaapotkut ym.

sisor123

New Member
1. Eli oon yrittänyt katsoa ohjeista tuloksetta miten noita vapareita oikeen vedetään? Miten lisätään kierrettä ? Miten yleensäkään lisätään kierrettä laukauksiin.?

2. Onko ainoa tapa päästä pelaamaan normaalia kautta, ottamalla create tournament-->new tournament-->league ? Eli jos pelaan valioliigaa hyvin, niin tuleeko pääsyä mestareiden liigaan ym..?

Tätä en oo vielä testannut itse mutta kysynpä kuitenkin..eli pystyykö manager modessa pelaamaan itse pelejä jos haluaa..?

Kiitoksia vastanneille etukäteen..
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

sisor123 sanoi:
1. Eli oon yrittänyt katsoa ohjeista tuloksetta miten noita vapareita oikeen vedetään? Miten lisätään kierrettä ? Miten yleensäkään lisätään kierrettä laukauksiin.?

2. Onko ainoa tapa päästä pelaamaan normaalia kautta, ottamalla create tournament-->new tournament-->league ? Eli jos pelaan valioliigaa hyvin, niin tuleeko pääsyä mestareiden liigaan ym..?

Tätä en oo vielä testannut itse mutta kysynpä kuitenkin..eli pystyykö manager modessa pelaamaan itse pelejä jos haluaa..?

Kiitoksia vastanneille etukäteen..

1. Tatilla kierrettä muistaakseni. L1 pohjassa lisää potkua laukaukseen.

2. En muista / Kyllä pääset toka kaudesta eteenpäin mest.liigaan jos paikkasi ansaitset

3. Kyllä voi pelata itse.
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

Sieltä tulikin vastaus nopiaan,,:)

Voitko hieman tarkentaa tuota 1.kohtaa..? Jos puhutaan siis vaparista niin minne sitä tattia oikee veivataan? Oon yrittänyt pitää joka suuntaan ja aina sama tulos-->ei jengaa :(

Toi L1 normaali pelitilanteessa ilmeisesti?
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

DaVinski sanoi:
1. Tatilla kierrettä muistaakseni. L1 pohjassa lisää potkua laukaukseen.

2. En muista / Kyllä pääset toka kaudesta eteenpäin mest.liigaan jos paikkasi ansaitset

3. Kyllä voi pelata itse.
vapaapotku kierettä saa vasemman puolen tatilla. laittamalla se tatti oikeaan/vasempaa yläkulmaan niin kierre tulee siihen suuntaan mitä haluaa. L! pohjassa ei taida tulla lisää potkua lataukseen vaan tulee roikkua siinä tapauksessa :p

PS. hyvä vapaapotkuissa. ^^
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

No nyt rupee mullekin aukeemaan jengojen maailma.Hyvä niin.

Eli yhteenvetona; vasen tatti toiseen yläkulmaa (tästä siis jenga). Tarkkana O-napin kanssa vedon kovuuden kanssa ettei mene katsomoon.

Onko sillä äijän sijoittelulla ennen vaparin vetoa mitään merkitystä.?

Tuosta kaudesta pelaamisesta se vielä..eli jos haluun pelata normaalia kautta. Eli tavalliset runkosarjapelit, ehkä myöhemmin mestareiden liiga ym..Onko siis ainoa eroa itse luodun kauden (create tournament-->league) ja manager mode kauden se että manger mode on laajempi..?
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

sisor123 sanoi:
No nyt rupee mullekin aukeemaan jengojen maailma.Hyvä niin.

Eli yhteenvetona; vasen tatti toiseen yläkulmaa (tästä siis jenga). Tarkkana O-napin kanssa vedon kovuuden kanssa ettei mene katsomoon.

Onko sillä äijän sijoittelulla ennen vaparin vetoa mitään merkitystä.?

Tuosta kaudesta pelaamisesta se vielä..eli jos haluun pelata normaalia kautta. Eli tavalliset runkosarjapelit, ehkä myöhemmin mestareiden liiga ym..Onko siis ainoa eroa itse luodun kauden (create tournament-->league) ja manager mode kauden se että manger mode on laajempi..?
ai että mihin tähtää ja kierre päälle? onha siinä merkitystä jos tähtäät niin kovan paikan kutan alakulma tai ylänurkkaan niin se maalivahti ei kerkee paikalle. huom. siis älä tähtää suoraan ylänurkkaan vaan vähän sivumalle ja anna kierrepotku hoitaa loput että se menee ylänurkkaan vaikka :D
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

aleksi0 sanoi:
vapaapotku kierettä saa vasemman puolen tatilla. laittamalla se tatti oikeaan/vasempaa yläkulmaan niin kierre tulee siihen suuntaan mitä haluaa. L! pohjassa ei taida tulla lisää potkua lataukseen vaan tulee roikkua siinä tapauksessa :p

PS. hyvä vapaapotkuissa. ^^

Näin juuri. Ja jep, R1 pohjassa tulee poweria. Ei L1:stä. :eek:
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

No niin..viikonloppu taas näpytetty fifaa..Tuloksena: About 15 vaparia joista 0 maalia.
Jotain siis edelleen teen väärin..Yleisin virhe se että kuti lähtee yläkatsomoon vaikka en pidä 0-näppäintä kauaa pohjassa..

Tosta kun neuvottiin että vasemmalla tatilla saa kierrettä..Kun siirrän tattia vasemmalla niin se koko kuvakulma siirtyy vasemmalle..kiereteistä ei oo tietoakaan..

Kannattooko siis tota R1 pitää vapareissakin pohjassa?
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

sisor123 sanoi:
No niin..viikonloppu taas näpytetty fifaa..Tuloksena: About 15 vaparia joista 0 maalia.
Jotain siis edelleen teen väärin..Yleisin virhe se että kuti lähtee yläkatsomoon vaikka en pidä 0-näppäintä kauaa pohjassa..

Tosta kun neuvottiin että vasemmalla tatilla saa kierrettä..Kun siirrän tattia vasemmalla niin se koko kuvakulma siirtyy vasemmalle..kiereteistä ei oo tietoakaan..

Kannattooko siis tota R1 pitää vapareissakin pohjassa?
nopeesti lukaisin ohjekirjaa niin L1 olikin se kovempi laukaus :p. R1 oli silloin kun laukoat maalin tarkka sijoituksella.
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

aleksi0 sanoi:
nopeesti lukaisin ohjekirjaa niin L1 olikin se kovempi laukaus :p. R1 oli silloin kun laukoat maalin tarkka sijoituksella.

Eli kannattako jompaa kumpaa noista (L1 tai R1) pitää pohjassa kun vetää ettei lähde veto yli maalin..Tekeekö tolla oikealla tatilla mitään vapareissa?
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

sisor123 sanoi:
Eli kannattako jompaa kumpaa noista (L1 tai R1) pitää pohjassa kun vetää ettei lähde veto yli maalin..Tekeekö tolla oikealla tatilla mitään vapareissa?
minä en ainakaan mitään nappeja pitele pohjassa tähtää alussa sopiva kohta ja tatilla kierre päälle kyllä sinne ala- tai ylänurkkaan menee sisään minulla :)
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

Moro taas. Pakko nyt vääntää rautalangasta kun ei parempaakaan tekemistä ole..

Eli eli..Missä vaiheessa mä tätä L1 painan jos haluaa ruutia kutiiin..?

Toi tähtäys on edeleen hakusessa, koska kun liikutan vasenta tattia ylä/alakulmaan niin se koko äijä ikään kuin vaihtaa paikaa..

Ainiin..sainhan mä kerran ylähirteen vedettyä;)
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

sisor123 sanoi:
Moro taas. Pakko nyt vääntää rautalangasta kun ei parempaakaan tekemistä ole..

Eli eli..Missä vaiheessa mä tätä L1 painan jos haluaa ruutia kutiiin..?

Toi tähtäys on edeleen hakusessa, koska kun liikutan vasenta tattia ylä/alakulmaan niin se koko äijä ikään kuin vaihtaa paikaa..

Ainiin..sainhan mä kerran ylähirteen vedettyä;)
katso aloita silleen ensin että tähtää tiettyyn paikkaan niin että arviot kierre vievän maalin sisään. sen jälkeen ympyrä pohjaan niin kauan kunnes sinun mielestä voima riittää. päästä irti ympyrästä ja heti perään vasen tatilla johonkin yläkulmaan mitä kierrettä haluat. Volaa nyt tuli potku ja kierrepotku mukana.
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

Jep jep..kiitoksia vaan taas Aleks0. tarvii tänään testata..toi tuli uutena mulle että vasta voimakkuuden säädön jälkeen laitetaan se kierre tatilla.
Ilmoittelen taas miten kävi..:)
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

sisor123 sanoi:
Moro taas. Pakko nyt vääntää rautalangasta kun ei parempaakaan tekemistä ole..

Eli eli..Missä vaiheessa mä tätä L1 painan jos haluaa ruutia kutiiin..?

Toi tähtäys on edeleen hakusessa, koska kun liikutan vasenta tattia ylä/alakulmaan niin se koko äijä ikään kuin vaihtaa paikaa..

Ainiin..sainhan mä kerran ylähirteen vedettyä;)

L1 voi olla pohjassa vaikka koko ajan. Tarkkuus ei silloin ole samaa tasoa kuin ilman, mutta kauempaa jo kannattaa kokeilla. Lujaa se ainakin lähtee ja joskus on itelläki tullut upeita maaleja kiskaistua.
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

Mitä ihmettä, joku ostaa EA:n urheilupelejä .D hankkikaa PES mielummin. (EA osaa tehdä tunnetusti ******)
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

Mordor sanoi:
Mitä ihmettä, joku ostaa EA:n urheilupelejä .D hankkikaa PES mielummin. (EA osaa tehdä tunnetusti ******)
voin sanoa että kaikkilla on oman makunsa pelaajat jakautuvat pes peliin ja osa fifa 08. mutta fifa 08 parempi kuin pes tänäkin vuonna.;)

PS. sinun viestisi on offtopic kaveri :D
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

Joskus testailin hetken tota PESsiä ja voi surku...ei sitten uponnut yhtään. Itteeni otti päähän pelaaja lisenssien puuttuminen ym ym.
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

sisor123 sanoi:
Joskus testailin hetken tota PESsiä ja voi surku...ei sitten uponnut yhtään. Itteeni otti päähän pelaaja lisenssien puuttuminen ym ym.

Itekki olin kauan aikaa ehdoton PES-fani (futista kun muutenkin tulee aika hektisesti seurattua), mutta tänä vuonna kelkka pyörähti aika reippaasti. Kylläpäs se oma viihtyvyys menee tällaisen "faniuskollisuuden" edelle, noista kahdesta pelistä toisesta kun ei voi samassa lauseessa enää reaalifutiksen kanssa puhua. Ja tämä on nimenomaan fifan hyväksi. Sääli sinänsä. :eek:
 
Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.

Pientä tilanneraporttia..

Viikonloppuna aloitin pelaamaan kautta Werder Bremerin kanssa. (tosin hieman muunnellun kokoonpanon kera. Bastian Shwainsteiger oli pakko saada tiimiin)

Vapareita muutamia tullut testattua, tosin tuloksetta. Eli yli paukkuu ja kunnolla. Sinäänsä ihme koska pidän 0-näppäintä vaan hetken pohjassa, sillai että vetomittari pysyy vihreellä.

Niistä hidastuksista kun oon kattonut, niin kierrettäkään ei juurikaan oo ollut vaikka ohjeideen mukaan oon yrittänyt vetää..Ehkä mun pelissä on viiiirus :D tai jotain...
 
Ylös Bottom