Vastaus: Fifa 08 vapaapotkut ym.
Jos läheltä (jolloin voimaa ei tarvi niin paljoa) laita R1 pohjaan ja laukaise sen avulla. Vetää hiljempaa mutta tarkemmin, ja näin jengakin puree tehokkaammin kuin kovalla voimalla vedettynä. Varsinkaan L1 pohjassa (silmät kiinni ja täysillä) on lähes turhaa yrittää kierrettä saada aikaiseksi.
sisor123 sanoi:Pientä tilanneraporttia..
Viikonloppuna aloitin pelaamaan kautta Werder Bremerin kanssa. (tosin hieman muunnellun kokoonpanon kera. Bastian Shwainsteiger oli pakko saada tiimiin)
Vapareita muutamia tullut testattua, tosin tuloksetta. Eli yli paukkuu ja kunnolla. Sinäänsä ihme koska pidän 0-näppäintä vaan hetken pohjassa, sillai että vetomittari pysyy vihreellä.
Niistä hidastuksista kun oon kattonut, niin kierrettäkään ei juurikaan oo ollut vaikka ohjeideen mukaan oon yrittänyt vetää..Ehkä mun pelissä on viiiirustai jotain...
Jos läheltä (jolloin voimaa ei tarvi niin paljoa) laita R1 pohjaan ja laukaise sen avulla. Vetää hiljempaa mutta tarkemmin, ja näin jengakin puree tehokkaammin kuin kovalla voimalla vedettynä. Varsinkaan L1 pohjassa (silmät kiinni ja täysillä) on lähes turhaa yrittää kierrettä saada aikaiseksi.