Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fifa 09 Liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonitsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonitsi

New Member
Moi,

Olisiko porukalla kiinnostusta normaaliin 1vs1 liigaan? Vaikkapa Valioliiga tai jokin muu "iso" liiga? Joukkueet voisi vaikka arpoa, niin ei tule niistä riitaa. Semmoset 20 pelaaja tarvittais, että saatais liiga täyteen.

Liiga laitettu pystyyn.

Nimi: konsolifin fifa
salasana: kfinliiga

Joukkueet: max 4 tähteä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fifa 09 Liiga

Liiga olisi kiva. Ehdotan että arvotaan varausnumero eikä joukkueita, ja jos tää menee siihen että nopeat syö hitaat niin otan jo tässä vaiheessa Liverpoolin.
 
Vastaus: Fifa 09 Liiga

Moro,

mielelläni lähden mukaan, ainoastaan noi nhl hommat vie myös aikaa..
Joten ei kun liiga pystyyn, psn mulla on tankki13. Niin sen joukkueiden varausjärjestyksen voisi kyllä arpoa.
 
Vastaus: Fifa 09 Liiga

Mukaan voin tulla, kunhan joku kertoo että miten homma sitten käytännössä toimii... Verkossa olen kyllä yksittäisiä pelejä pelannut, mutta missään tällaisessa en ole aiemmin ollut mukana.
 
Vastaus: Fifa 09 Liiga

Varaan nyt alustavasti paikan, jos nimittäin saan nämä nettiyhteyden pätkimiset kuntoon. Nykyisellä mallilla hermo menee kaikilta.
 
Vastaus: Fifa 09 Liiga

Tulen kanssa mukaan. Tosin puolet valioliigaporukoista on aikas paskoja, joten arvonta on mielestäni pakollinen.
 
Vastaus: Fifa 09 Liiga

Tulen kanssa mukaan. Tosin puolet valioliigaporukoista on aikas paskoja, joten arvonta on mielestäni pakollinen.
Tosiaan, aikamoinen etu sillä joka sen ManU:n sieltä saa... En oo noihin liigoihin tarkemmin perehtynyt, niin eikö sieltä saa jotain ihan random liigaa tehtyä, missä ihan mitä vain joukkueita, vai meneekö liika hankalaksi?!? :)
 
Vastaus: Fifa 09 Liiga

Eiköhän se pelitaito kuitenkin ratkaise suurimmalta osin. Itse en haluaisi mitään random-liigaa, jotenkin siitä katoaa realismi.
 
Vastaus: Fifa 09 Liiga

minusta custom-liiga olisi paras vaihtoehto koska se näkyy siinä realismissa että suuret joukkueet on korkealla sarjataulukossa. Se vaan on nyt niin helppoo pelata se pallo sille ylinopeelle superstarille ja juosta kankeista pakeista karkuun.

Joku tasainen sekoitus 4 tähden joukkueita olisi mukava.
 
Ylös Bottom