Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt jätkät kertokaas nyt mulle että voiko tässä vaihtaa sääolosuhteita.siis tiedän että voi vaihtaa sitä että onko päivä tai yö tai mikä vaan mutta voiko siihen vaikuttaa että sataako,paistaako aurinko vai mitä ikinä tapahtuukaan.kun kattelin tuolla easportsfootballworld.comissa jotain videoita niin siellä joillain satoi lunta.pliis kertokaa joku!!
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt jätkät kertokaas nyt mulle että voiko tässä vaihtaa sääolosuhteita.siis tiedän että voi vaihtaa sitä että onko päivä tai yö tai mikä vaan mutta voiko siihen vaikuttaa että sataako,paistaako aurinko vai mitä ikinä tapahtuukaan.kun kattelin tuolla easportsfootballworld.comissa jotain videoita niin siellä joillain satoi lunta.pliis kertokaa joku!!
kun aloitat nopean pelin valitset joukkueen ---> paita ----> tulee valintoja. Sieltä varmaan pystyy valita kenttä, ajan ja säätilan. En ole varma kun en ole pääsyt pelaamaan ilman konetta. :D

PS. Joku voi korjata jos olen väärässä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Joo, game settings kohdasta löytyy pelipaitojen valinnan jälkeen.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

^^ Mutta siinähän pääsee valitsemaan vaan onko päivä vai ilta ja joillain stadioneilla on vaihtoehtoina dusk tai overcast.Mutta siis pystyykö siihen esim. sateeseen vaikuttamaan?? :cool: Nojoo,ihan sama,eipä sillä niin väliä... :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko netissä mahdollisuus pelata 2vs2 matseja kavereiden kesken??? esim. My Club tilassa.
Kun pelaat netissä, tiimin valinnan kohdalla Kolmiota painamalla kakkosohjaimella saa kaverin mukaan samalle puolelle.

Maali ei valitettavasti mun tekemä :P
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Voiko Manager Modessa pelata lukituilla pelaajalla? En ole itse ainakaan löytänyt sellaista mahdollisuutta. Oltaisiin kaverin kanssa kokeiltu pelailla sillai kahdestaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

^^ Mutta siinähän pääsee valitsemaan vaan onko päivä vai ilta ja joillain stadioneilla on vaihtoehtoina dusk tai overcast.Mutta siis pystyykö siihen esim. sateeseen vaikuttamaan?? :cool: Nojoo,ihan sama,eipä sillä niin väliä... :D

Mun mielestä ei.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Aika köyhä tuo Manager Moden päätös kun mestaruuden voitin niin eipä pelaajat edes juhlineet sitä ja sen jälkeen kun nappasin vielä F.A Cupin voiton niin eipä näkynyt pystiä missään! Aika huonosti tehty kyllä meinaa 38 pelin jälkeen olisi kiva saada joku videopätkä missä pelaajat juhlii yleisön kanssa tai jotain!
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Hämmentävä tilanne sattui aamulla kun alettiin pelaamaan kaverin kanssa. Mä otin Milanin ja kaveri Interin. Kun aloitettiin peli, niin kaverilla oli kentällä tasan kolme pelaajaa minun yhtätoista vastaan. Sen jälkeen kokeiltiin mennä alkuvalikkoon ja aloittaa uusi peli niin edelleen siellä oli tasan kolme pelaajaa. Vasta kun sammutimme konsolista virrat ja kaveri otti eri jengin, hän sai täyden yksitoistikon kentälle.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Taas tuli yksi syy lisää pitää tätä parhaana futispelinä. Huomasin tossa, että kun taklasin aika rumasti vastustajan pelaajaa, hän siirtyi kentän laidalle istumaan. Jonkin ajan kuluttua hän alkoi viittoilla sivurajalta, ja juoksi takaisin peliin. Katsoin vielä uusinnasta, että erotuomari tosiaan näytti hänelle merkin, että saa tulla.

Tällaiset pikkujutut kyllä kasvattavat realismia olennaisesti.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jos nyt vielä pieni kysymys tästä sääasiasta.

Siis onko kukaan pelannut ottelua esimerkiksi lumisateessa,ja jos on,niin miten?Onko se valittu itse vai onko sieltä vaan tullut randomilla jonkinlainen keli.Nimittäin tossa managerissa joka matsissa on aina ollut sama keli(en tosin tiedä miten teillä on ollut).

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/925895

^^ Tossa ainakin näyttäis olevan aika mielenkiintoisen näkönen keli;).Pliis lisätietoja tästä jätkät.:confused:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Pelasin Venäjä - Suomi matsin ja randomilla siihen oli tullut lumisade, ei se nyt niin ihmeellistä ollut että sitä jäis ikävä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Aika köyhä tuo Manager Moden päätös kun mestaruuden voitin niin eipä pelaajat edes juhlineet sitä ja sen jälkeen kun nappasin vielä F.A Cupin voiton niin eipä näkynyt pystiä missään! Aika huonosti tehty kyllä meinaa 38 pelin jälkeen olisi kiva saada joku videopätkä missä pelaajat juhlii yleisön kanssa tai jotain!

Foto ois kiva. Itseäni ei kyllä haittaa ollenkaan, jos jotain animaatioita ei kauheasti löydy.

Sitten itse asiaan, pääsitkö pelaamaan euro-kentille tuon menestyksesi jälkeen? Itse olen pelaillut lähinnä satunnaisia otteluita, vähän maajoukkueilla "MM-kisoja" ja sitten hitaasti managermodea eteenpäin Benficalla, joten en itse tiedä europeleistä mitään.

Aika surullista muuten tuo maajoukkueilla pelaaminen, kun Afrikasta on 2(!) maata, jne. Tuntuvat kovasti säästelevän "E-Afrikka MM 2010"-peliin. Olisi kyllä kiva, jos siinä sitten olisi oikeasti "kaikki" maat. Eli saisi pelata sitten maanosien omia kisojakin kunnolla. Yhdessä EA:n pelissähän näin oli, mutta siitä on jo vuosia. Olikohan 2002 kisoihin tehty peli, muistaakseni?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Foto ois kiva. Itseäni ei kyllä haittaa ollenkaan, jos jotain animaatioita ei kauheasti löydy.

Sitten itse asiaan, pääsitkö pelaamaan euro-kentille tuon menestyksesi jälkeen? Itse olen pelaillut lähinnä satunnaisia otteluita, vähän maajoukkueilla "MM-kisoja" ja sitten hitaasti managermodea eteenpäin Benficalla, joten en itse tiedä europeleistä mitään.

Aika surullista muuten tuo maajoukkueilla pelaaminen, kun Afrikasta on 2(!) maata, jne. Tuntuvat kovasti säästelevän "E-Afrikka MM 2010"-peliin. Olisi kyllä kiva, jos siinä sitten olisi oikeasti "kaikki" maat. Eli saisi pelata sitten maanosien omia kisojakin kunnolla. Yhdessä EA:n pelissähän näin oli, mutta siitä on jo vuosia. Olikohan 2002 kisoihin tehty peli, muistaakseni?

Joo pääsin Euro-peleihin mutta oli tuo silti pettymys kun peli päättyo aivan kuin mikä tahansa sarjapeli :( Mutta eihän se pelistä huonoa tee :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Voi saakeli!

Kertookas miten saan ton Adidas Liven toimimaan. Valitsin jo liigaksi Valioliigan ja kun menen Kick Off- matsiin siellä ne pelaajien "vireet" on päivitetty, mutta kun sitten ajattelin aloittaa itse valioliigan Portsmouthilla, niin mitään ei ole tapahtunu kaikki samoja kun ennenki??
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tuli tuohon Adidas Live Seasoniin liittyen mieleen, että jos haluaa pelata Exhibition Gameja pelin alkuperäisillä arvoilla niin onko se mahdollista? Oletetaan että itse pelaan Serie A jengillä ja Adidas Live Seasoniin on valittu päivitettäväksi sarjaksi nimenomaan Serie A. Jos oma joukkue on pelannut heikosti ja arvot ovat laskeneet kovasti niin eihän se kivaa ole kaverien manuja ja barcoja vastaan pelata.:)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ei sit maistunu vaikka antaa sitä vatausta kysymykseeni kun näytät tietävän miten Adidas Live Season toimii... Ei väkisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ei sit maistunu vaikka antaa sitä vatausta kysymykseeni kun näytät tietävän miten Adidas Live Season toimii... Ei väkisin.

Anteeksi kauheasti. En tiedä vastausta kysymykseesi koska en ole aloittanut liigaa vaan pelannut Exhibition Gameja kuten sinäkin. Tottakai olisin vastannut kysymykseen jos olisin vastauksen tiennyt, joten otetaanpa ihan rauhallisesti siellä päässä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Voi saakeli!

Kertookas miten saan ton Adidas Liven toimimaan. Valitsin jo liigaksi Valioliigan ja kun menen Kick Off- matsiin siellä ne pelaajien "vireet" on päivitetty, mutta kun sitten ajattelin aloittaa itse valioliigan Portsmouthilla, niin mitään ei ole tapahtunu kaikki samoja kun ennenki??

Live Season toimii yksittäisissä matseissa ja nettipelissä. Itse en ainakaan saannut toimimaan turnauksissa tai managermodissa.
Tuli tuohon Adidas Live Seasoniin liittyen mieleen, että jos haluaa pelata Exhibition Gameja pelin alkuperäisillä arvoilla niin onko se mahdollista? Oletetaan että itse pelaan Serie A jengillä ja Adidas Live Seasoniin on valittu päivitettäväksi sarjaksi nimenomaan Serie A. Jos oma joukkue on pelannut heikosti ja arvot ovat laskeneet kovasti niin eihän se kivaa ole kaverien manuja ja barcoja vastaan pelata.:)
Live Seasonin saa asetuksista pois päältä, jolloin pelaajien arvot palautuvat normaaliin.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt tässä pari päivää pelannut, mutta tuntuu ettei oikein kikkailut sun muut onnistu, tuntuu että on melkein syöttelyä ja juoksua koko peli tällä hetkellä. Puolustuskaan ei hirveesti loista.

Mites sais monipuolistettua tuota peliä. Vaikeusastetta jo pienensin, mutta mites noita kikkoja ja muita pystyis tekemään?
 
Ylös Bottom