Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Vastaus: FIFA 09 - Turnaus [X360] - otteluohjelma.

Pistin friend requestia tulemaan partio.
En itseasiassa saanut sitä... Gametagissa tuo toinen kirjain P:n jälkeen on nolla, ei ympyrä. tai anna sitten sinun gamertagisi niin laitan sulle tulemaan sitä. Gamertagini on siis: CR7P0rtug4l Tummennettu kohta on nolla numero.

Niin, mikä se gamertagisi on?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 - Turnaus [X360] - otteluohjelma.

Emme ilmeisesti siis tänään pelanneet edes matsia?
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu.

Jäänee Nikke 1 - vastaan peli pelaamatta ku ei kuulu kaverista mitään täällä eikä livessä..
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu.

OMG Opagolii vastaan taas kerran :D pelataa ku ollaa livessä samoihin aikoihin.
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu.

Ei ole Partiota näkynyt livessä ja pistin friend requestia jo sunnuntaina, eikä ole miestä näkynyt? Mites toimitaan?
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu.

Ei ole Partiota näkynyt livessä ja pistin friend requestia jo sunnuntaina, eikä ole miestä näkynyt? Mites toimitaan?
Siis laitoitko nyt mille tunnukselle friend requestia? Meinaan tuo cronaldo7manu tunnus ei toiminut livessä ja nyt minulla siis tuo, joka näkyy avatarini alla. Tänään voidaan pelailla matsit pois, jos sopii?
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Jos partio pistät tännepäin tulemaan kaveripyyntöä, kun en saa noista sinun tunnuksista selkoa.

Eli gt: Kipetzi
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Jos partio pistät tännepäin tulemaan kaveripyyntöä, kun en saa noista sinun tunnuksista selkoa.

Eli gt: Kipetzi
Eilen hyväksyin sinut kaverikseni. Ilmoittele tänne foorumille, milloin sinulle käy pelin niin pelataan poies. Meinaan en tuolla Livessä hirveästi muutoin roiku. Tänään vaikka illalla passaisi mulle.
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Jos partio pistät tännepäin tulemaan kaveripyyntöä, kun en saa noista sinun tunnuksista selkoa.

Eli gt: Kipetzi
Milloin sinulle käy pelit? Minulle käy tänään oikeastaan milloin vain. Kirjoittele tähän foorumille, että milloin sinulle sopii niin on helpompi seurata. Ei tuota konetta viitsisi koko päivää pitää auki ja vahtia, milloin olet onlinessä.
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Sama homma K3N7..Pistin pari päivää sitten friend requestin, ehit just lähteä livestä pois.

Millon pelataan matsi?
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Kipe66, milloin pelataan? Toivoisin, että voisit tänne foorumille infota asiasta. Minulle käy kyllä vaikka huomenna.
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Itse en ole taas täällä foorumilla hirveästi roikkunut, mutta jos osuttaisiin huomenna liveen vaikka siinä klo. 20.00?
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Itse en ole taas täällä foorumilla hirveästi roikkunut, mutta jos osuttaisiin huomenna liveen vaikka siinä klo. 20.00?
Muuten kyllä, mutta harjoitukset juuri tuohon aikaan. Itselleni sopisi aikaisintaan klo 21.30... Tai sitten jo alkuillasta. Mutta katsellaan, poikkean vaikka jossakin välissä livessä.
 
Vastaus: FIFA 09 - turnaus [X360] - yleinen keskustelu

Lisäsin sut kipe kaverilistalle. Katotaan jos viikonloppuna osuttais samaan aikaan liveen.
 
Ylös Bottom