Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (Wii)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kastle

KonsoliFIN Alumni
GamesRadarin mukaan hauskempaa kuin PS3360:lla. Voisi olla aika messevä bilepelinä alkuillasta.

http://www.gamesradar.com/wii/fifa-...a-20080710143726484070/g-20080516163551390035

...most importantly, the control is superb. In advanced mode, you point the Wii-mote to move your player with the stick, pass with A (pass height is context sensitive and cannot be controlled), pull off skill moves with double taps of B and shake to shoot or tackle. As with PES, you can call a defender to close in by holding B. It takes maybe two minutes to get used to it and then you're away. Having fun.

The control is so intuitive and liberating, going back to a 360 pad afterwards felt plain wrong.

The team's even added Gamecube and Classic controller support, so everyone should feel comfortable. That's the aim.

Vastaus: Fifa 09

Impressionit gameradarilta. Höh. Pitivät alustavasti juurikin Wii-versiosta eniten. Pitää katsella menisikös pessi vaihtoon. Hiukan kyllä epäilen.

AIka rautainen traileri kaikkinensa. Ominaisuuksiahan tuossa näyttää olevan vaikka muille jakaa, mutta varsinkin advanced kontrollit näyttää hyvälle. Todella pes08 -tyylistä menoa. Mikä ei ole kuin hyvä juttu. Jos on moodit kunnossa ja nettipeli futaa hyvin, niin taidankin hommata tän. Ei jaksaisi odottaa kevääseen 09 versiota Pessistä.

Peli testissä paraikaa. Advanced kontrollit on hyvät ja niinkuin jo aikaisemmin mainittiin niin hyvin Pes 2008 oloiset. Ehkä parasta koko pelissä on Footii-moodi joka on se trailerivideoissa näkynyt arcademoodi Mii-hahmoineen. Tosta moodista tulee mieleen NES:in Worldcup ja pelaaminen on todella hauskaa.

Nettipeliä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta arvostelua pukkaa WiiFilliin kun kokemusta pelistä on tarpeeksi.

Peli testissä paraikaa. Advanced kontrollit on hyvät ja niinkuin jo aikaisemmin mainittiin niin hyvin Pes 2008 oloiset. Ehkä parasta koko pelissä on Footii-moodi joka on se trailerivideoissa näkynyt arcademoodi Mii-hahmoineen. Tosta moodista tulee mieleen NES:in Worldcup ja pelaaminen on todella hauskaa.

Nettipeliä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta arvostelua pukkaa WiiFilliin kun kokemusta pelistä on tarpeeksi.

Mielenkinnolla odotan tekstiäsi ja tuomiotasi :)

Pari kysymystä: Mitä moodeja fifassa on? Onko siinä Be a Pro, ja se managerointi/pelaamismoodi mukana? En muista sen nimeä tähän hätään.. Ja miltäs kontrollit tuntuvat?

Mielenkinnolla odotan tekstiäsi ja tuomiotasi :)

Pari kysymystä: Mitä moodeja fifassa on? Onko siinä Be a Pro, ja se managerointi/pelaamismoodi mukana? En muista sen nimeä tähän hätään.. Ja miltäs kontrollit tuntuvat?

- Be a Prota en ole mistään löytänyt. Kaikkea muuta hyvää kylläkin.
- Managerimoodi on mukana pelissä.
- Kontrollit tuntuvat hyvältä. Tota 8v8 Footii moodia on pelannut 'all-play' moodilla ja hyvältä &
helpolta tuntuu. Myös advanced kontrollit on toimivat. Classic-ohjainta tai gamecube-ohjainta en
ole vielä testannut. Peli on myynnissä täällä Suomessa ostakaa ihmeessä niin laitetaan turnausta pystyyn.

Kiinnostavalta vaikuttaa, mutta osaako joku tarkentaa pelin moninpeliominaisuuksia, en onnistunut netistä löytämään tarvittavaa tietoa. Eli monenko pelaajan tuki samalla konsolilla pelatessa, entä netin ylitse?

- Be a Prota en ole mistään löytänyt. Kaikkea muuta hyvää kylläkin.
- Managerimoodi on mukana pelissä.
- Kontrollit tuntuvat hyvältä. Tota 8v8 Footii moodia on pelannut 'all-play' moodilla ja hyvältä &
helpolta tuntuu. Myös advanced kontrollit on toimivat. Classic-ohjainta tai gamecube-ohjainta en
ole vielä testannut. Peli on myynnissä täällä Suomessa ostakaa ihmeessä niin laitetaan turnausta pystyyn.

8v8 footii on tosi hyvä, mutta miksei sitä ole online peleissä?
Myöskään Be a prota ei ole, mikä myös harmittaa
Nettipelaaminen ei ole niin sujuvaa, kuin pessissä tai sitten minulle on sattunut vain huono tuuri. En ole suomalaisten kanssa pelannut.
Tykkään kyllä pelistä, mutta missä on ukkojen kehittäminen kuten pessissä. Mun mielestä challenget on aika hankalia, mutta riittävästi niitä ainakin on.
Kontrollit on hyvät, graffa ei ainakaan full-HD telkalla, ehkä mulla on liian iso :)
tarviittiinko tähän taas joku wii-numero et pääsee frendien kanssa pelaan. Hankalaa tollanne jos vertaa muihin konsoleihin.
Tuli tässä paljon kritisoitua peliä, mutta pelattavuus siis on hyvää. Pelaatteko Nunchun ja wiimoten yhdistelmällä? Mä oon pelannut nyt pelkällä motella, onko siitä joku haitta verrattuna tuohon yhdistelmaään eli saako pelkällä motella kaikki samat ominaisuudet?

Ei pitäisi tarvita. Toki kaverit täytyy edelleen lisätä Ean omalla messengerillä.

Kerättäiskö johonkin niitä tunnuksia, mun on hansputki? Tän viestiketjun alussa vois olla kaikkien tunnukset. Jos se nettipeli toimis paremmin suomalaisten kanssa.

Vastaus: FIFA 09 (Wii)

Arvostelin pelin ja kävin tänään Hml:n Prismassa. Ainakin sieltä peliä löytyi.

Eilen ostin pelin ja kokeilin muutaman matsin. Pelaajia netissä oli paikalla pääasiassa 150-250, ja jonkin aikaa sai kokeilla ennenkuin löytyi toimiva yhteys jonkun kanssa ("play with anyone"). Yleensä sai jonkun kerran klikkailla tuota ja tuli aina välittömästi "connection lost", mutta sitten kun toimiva yhteys lopulta löytyi niin pelit sujuivat yhtä lukuunottamatta loppuun asti ilman ongelmia. Veikkaisin että vastukset oli Saksasta ja Ruotsista (suosikkijoukkueista ja nimimerkeistä päätellen).

Oon pelaillu nunchuk+wiimote -ohjauksella ja vaikuttais että se on vähän näppärämpi kuin pelkkä wiimote. Pelkkiä tappioita on toistaseks ihmisiä vastaan tullu, joten jos joku haluaa kyykyttää niin tunnus on hapap.

Eilen ostin pelin ja kokeilin muutaman matsin. Pelaajia netissä oli paikalla pääasiassa 150-250, ja jonkin aikaa sai kokeilla ennenkuin löytyi toimiva yhteys jonkun kanssa ("play with anyone"). Yleensä sai jonkun kerran klikkailla tuota ja tuli aina välittömästi "connection lost", mutta sitten kun toimiva yhteys lopulta löytyi niin pelit sujuivat yhtä lukuunottamatta loppuun asti ilman ongelmia. Veikkaisin että vastukset oli Saksasta ja Ruotsista (suosikkijoukkueista ja nimimerkeistä päätellen).

Oon pelaillu nunchuk+wiimote -ohjauksella ja vaikuttais että se on vähän näppärämpi kuin pelkkä wiimote. Pelkkiä tappioita on toistaseks ihmisiä vastaan tullu, joten jos joku haluaa kyykyttää niin tunnus on hapap.

Jos on wiimote ja nunchu, niin eiks silloin se ohjaaminen tapahdu nunchun tatilla

Mun mielestäni tollanen tikkuohajaaminen ei kuulu wiille :)

Edit: Myönnettäköön kuitenkin , että wiimotella ohjaaminen varsinkin pienet liikkeet ja käännökset on suht hankalaa ja vaatii paljon opettelelua. Itse löhöän sohvalla ja tuen ohjaavaa kättäni sohvaan, joten kääntäminen tapahtuu lähes ranteella.

Viimeksi muokannut moderaattori:

mites eroaako kovin fifa08sta? se löytyy hyllystä mutta kovin usein tullee palattua ps2:en PES 6:een. että mahtaako olla pessiin verrattuna minkälainen vai pitääkö odottaa kevääseen

Juu tilasin ite juuri verkkokaupasta ton pelin. Pitäis tulla huomenna, mutta kertokaahan vähä etukäteen et minkälaanen harjottelu moodi siinä on et mitä siel pystyy tekee jne. ja et pystyykö siinä tallentaa videoita?

hyvältä vaikuttaa so far. kontrollit rokkaa ja pelaaminen on hauskaa. pelin tempo on juuri sopiva. graafisesti peli on ainakin 37" telkulla melkoisen karun näköistä, mutta mielummin hyvät kontrollit kuin hyvä ulkoasu (kun kerran taaskaan ei voi valita molempia :D )

Ylös Bottom