Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Mitäs tämä tarkoittaa?

Niin miksei pakoteta pelaamaan kaikkia manuaali kontrolleilla. Aivan turha sääntö, koska kyllä se paras on paras oli sitten vastustajalla manuaali tai automaatti kontrollit.
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Mukana!

PSN: kride95

Itse olisin myös manuaalikontrollien kannalla.
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Mitäs tämä tarkoittaa?

Manuaalikontrolleilla pelaamalla kitketään aika hyvin epärealistiset "pingis" syöttökuviot ja räkämaalit pois. Ja manuaaleilla pelatessa tarvitsee vähän taitoakin, että pärjää. Ei riitä että vetää tai syöttää vähän sinne päin, vaan pitää tähdätä tarkasti että syötöt menevät kohteelleen ja vedot menevät maalia kohti.

Meinaan 8min pelissä tulee aivan älyttömästi maaleja automaattikontrolleilla. Ja toisaalta siinä ei ole mitään järkeä, että puolet porukasta pelaa manuaaleilla, koska ne loput puolet saavat etulyöntiaseman. Ja taas toisaalta, itse en osaa edes pelata uusinta fifaa automaattikontrolleilla, koska en ole yhtään peliä sitä pelannut niillä.

Mielestäni järjestetään jonkinmoinen äänestys osallistujen kesken, että otetaanko pakotetut manuaalikontrollit vai sitten omavalintaiset. On sitten tulos mikä tahansa, niin en minä ainakaan ala valittamaan.
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Mielestäni järjestetään jonkinmoinen äänestys osallistujen kesken, että otetaanko pakotetut manuaalikontrollit vai sitten omavalintaiset. On sitten tulos mikä tahansa, niin en minä ainakaan ala valittamaan.
Tämä kyllä onnistuu.

Kysymys nyypältä, mikä noissa säännöissä mainituista asetuksista tarkoittaa auto/manuaaliohjausta?:eek:
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Tämä kyllä onnistuu.

Kysymys nyypältä, mikä noissa säännöissä mainituista asetuksista tarkoittaa auto/manuaaliohjausta?:eek:

Itse yritin myös haravoida tuolta ko. sääntökohtaa.

Noh, anyway kannatan vapautta tässä tilanteessa ja mielestäni kukin saisi valita omat asetuksensa. Manuaalituntuman hakemisessa menee todella kauan ja veikkaan, että tämän foorumin porukasta aika harva tahkoo manuaalilla fifaa. Itsekin kokeilin sitä pitkään, mutta päätin mukavuuspäissäni pelata sellasta omaa semityyliä. Tietenkin manuaalilla pelaaminen tekee pelistä hieman erilaista ja juuri nämä flipperitilanteet ja salamakuviot jäävät historiaan, mutta veikkaan, että he, ketkä oikeasti hallitsevat manuaalin ja haluavat sillä pelata tulevat turnauksessa pärjäämään loistavasti, koska automaatilla esim. syöttely ei ole läheskään yhtä monipuolista. Se on lähes aina äijälle syöttö, vaikka haluaisi sen ehkä metrin oikeelle tai vasemmalle, you know?

Ei lukitusta siis manuaalille, kiitos.

Itse jättäisin suosiolla turnauksen väliin, koska tietäisin heti, että tasoerot venyvät ja paukkuvat.
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Itse yritin myös haravoida tuolta ko. sääntökohtaa.

Noh, anyway kannatan vapautta tässä tilanteessa ja mielestäni kukin saisi valita omat asetuksensa. Manuaalituntuman hakemisessa menee todella kauan ja veikkaan, että tämän foorumin porukasta aika harva tahkoo manuaalilla fifaa. Itsekin kokeilin sitä pitkään, mutta päätin mukavuuspäissäni pelata sellasta omaa semityyliä. Tietenkin manuaalilla pelaaminen tekee pelistä hieman erilaista ja juuri nämä flipperitilanteet ja salamakuviot jäävät historiaan, mutta veikkaan, että he, ketkä oikeasti hallitsevat manuaalin ja haluavat sillä pelata tulevat turnauksessa pärjäämään loistavasti, koska automaatilla esim. syöttely ei ole läheskään yhtä monipuolista. Se on lähes aina äijälle syöttö, vaikka haluaisi sen ehkä metrin oikeelle tai vasemmalle, you know?

Ei lukitusta siis manuaalille, kiitos.

Itse jättäisin suosiolla turnauksen väliin, koska tietäisin heti, että tasoerot venyvät ja paukkuvat.
Tosiaan hyviä näkökulmia. Mennään nyt vaan niin että jokainen päättää millä ohjainasetuksilla pelaa, koska tällä hetkellä näyttää että monet eivät edes tiedä mitä ne manuaalit meinaavat.
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Kysymys: Saako pelejä pelata myös "face-to-face" jos siihen on mahdollisuus?
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Osallistun turnaukseen.
PSN:OpMas72

Ja manuaalikontrollipakko olisi toki mukava.
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Kaipa tuota kokeilemaa vois tulla.

PSN: zbtos
 
Vastaus: FIFA 10 Turnausilmoittautumiset (18-31.1.2010)

Mukana ehdottomasti mikäli kaikki skulaa manuaalikontrolleilla!

PSN: Ronladrei
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom