Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

yhdyn _niko_:n kommenttiin.. Seuraavaan turnaukseen manuaalikontrollit, niin nähdään kuka oikeasti osaa pelata..
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Eikös se nyt ollu alusta alkaen selvää, että turnaus pelataan automaateilla? Jos ei ole halua pelata automaateilla eikä koe järkeväksi pelata manuaaleilla automaattikontrolleja vastaan, niin miksi osallistua edes turnaukseen? Ja entä se osa (väittäisin, että suurempi osa) pelaajista, jotka eivät ole pelanneet kuin automaateilla, tuskin monikaan heistä olisi kovin kiinnostunut manuaalikontrolliturnauksesta... Ellei sitten halua opetella manuaaleja. Ihan vaan pointteina.

Kuten _niko_ sanoikin. Kyseessä on kaksi eri peliä, kun pelataan erilaisilla kontrolliasetuksilla. Tämän vuoksi se vaatisi myös kaksi eri turnausta.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Hmm...pitkästä aikaa tuli manuaaleilla pelattua, ekassa matsissa olin ihan ruosteessa (0-3) mut sit sain pelin skulaamaan. Tasaiset matsit oli kyllä Shuudin kanssa. Jäi vain harmittamaan ne kaksi vaparia jotka kolahti tolppaan. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Ratkaistaanko tässä nyt sitten myös tuo kolmas sija, vai pelaavatko välierien voittajat finaalin ja se on siinä?

Opagol on kyllä omalla tasollaan tossa fifassa. Hands down vaikein vastustaja, joka on koskaan tullut vastaan. Eka puoliaika päättyi opagolille 5 - 1, mutta toinen vaan 2 - 0. Vähän sain paikkojakin, joista ois pitäny tehdä, mutta hyvin, hyvin vaikeaa se pelaaminen oli.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Ratkaistaanko tässä nyt sitten myös tuo kolmas sija, vai pelaavatko välierien voittajat finaalin ja se on siinä?
Koska emme valitettavasti saaneet palkintoja tähän turnaukseen, se on ihan teidän pelihaluista kiinni pelataanko pronssiottelu.
Jotta saataisiin parhaimmat tietoon, olisihan se kiva että pronssikin pelattaisi. :)
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Sellaista ajattelin kysyä, että tuleeko näitä turnauksia vielä lisää? Ehk vähän typerä kysmys.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Terve !

Olenkin pistänyt yksityisviestiä jo suhteellisen monelle FIFA -aktiiviselle tämän topicin osalta, mutta pistetään yleinenkin ilmoitus tänne.

Tavoitteenamme on järjestää 12-18 hengen FIFA -liiga, joka pelataan todennäköisesti maajoukkueilla. Alustana toimii PS3, asetukset full -manual ja peliaika 8 minuuttia.

Löytyykö innokkaita suhteellisen hyvätasoiseen liigaan mukaan? Kysykää jos on kysyttävää.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

On se kumma, että Suomen johtavalta(?) konsoliforumilta ei löydy kuningaslajin pelin pelaajia. NHL -liigoihin kyllä löytyy intoa, vain Suomessa.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Hei.

Itse olen erittäin kiinnostunut tästä turnauksesta ja saisin varmasti pari muutakin mukaan. Ilmeisesti laitoit privaan viestiä mutta en täällä ole viime aikoina aktiivisesti käynyt niin jostain kumman syystä en saanut viestiä auki. Mutta tosiaan saisin todennäköisesti kolme kaksi+minä liigaan.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

hoi,

Olen aktiivinen fifa kympin pelaaja, pelaan lähes päivittäin kyseistä peliä ja olisin kiinnostunut osallistumaan tähän liigaan.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

On se kumma, että Suomen johtavalta(?) konsoliforumilta ei löydy kuningaslajin pelin pelaajia. NHL -liigoihin kyllä löytyy intoa, vain Suomessa.

Jep. Täällä on sitäpaitsi valitettu sitä kun kfinin virallisessa turnauksessa ei ollut manuaaliasetuksia. Ja nyt kun sellaista olisi tarjolla, niin eipä ole osallistujia. Itse osallistuisin, jos vain suinkin olisi aikaa.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Jep. Täällä on sitäpaitsi valitettu sitä kun kfinin virallisessa turnauksessa ei ollut manuaaliasetuksia. Ja nyt kun sellaista olisi tarjolla, niin eipä ole osallistujia. Itse osallistuisin, jos vain suinkin olisi aikaa.

Sitä minä tässä vähän itsekkin ihmettelen. Muutamia olen saanut täältä raahattua mukaan, vaikka toiveet oli +10 pelaajassa.

Seuraavaan liigaamme toki tulossa lisäystä, kun muutamat (mm. Rouvinen, janizky, petemon ja Rouvisen kaverit) pelaajat ovat ilmoittaneet halukkuutensa. Suunnitteilla on myös jossain vaiheessa full manual -asetuksien internetissä pelattava epävirallinen SM -kilpailu, johon osallistumaan pääsisivät mahdollisesti myös pelaajat jotka eivät pysty 30 ottelun sarjaa pelaamaan aktiivisesti läpi.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Suunnitteilla on epäviralliset internetin välityksellä käytävät FIFA 10 SM -kilpailut, jotka pelataan full manual -asetuksilla. Muilta forumeilta osallistujia kyllä löytyy, mutta täällä tuntuu olevan suosiossa kovasti tuo "kiva hakata legendarylla kaikki avustukset päällä ja voittaa barcelona teneriffellä 10-0 joka kerta.." varmasti palkitsevaa..
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Täällä olis kans yksi aktiivinen FIFA 10 peluri joka olisi kiinnostunut turnauksesta..
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Terve taloon taas! Vaikka aktivisuus mukaan lähtemisessä onkin ollut erittäin heikkoa, niin pistetään taas kerran.

Pari liigaa on saatu onnistuneesti pelattua loistavine playoffeineen. Nyt on aika aloittaa uusi liiga, jossa maksimirajoitus joukkueille on 4,5*. Asetukset edelleen full manual ja puoliajat 8 minuuttia. Takaan hauskoja pelihetkiä ja aktiivisia kanssapelaajia mikäli olet kiinnostunut mukaan tulemisesta!

Ilmoitelkaa jos löytyy aktiivisuutta ja halukkuutta mukaan liigaan. Vaikka kyseessä on FF2 -liiga, niin sinun ei tarvitse kyseisellä forumilla pyöriä, riittää kuin liityt PS3:n kautta samaan liigaan ja haastaminen käy liigan kautta helposti.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Meikäläiselläkin olis mielenkiintoa tohon turnausviritykseen, mutta erityisesti tiedustelen saataisko täältä ryhmä kasaan online joukkuepeliin? Olishan se viileetä pistää suomijengillä noita etelämaiden porukoita nippuun :cool:

Omasta taustasta senverran, että jalkapallopelejä on tullut aktiivisesti pelailtua aina PES ykkösestä lähtien. Vuosia tuli vannottua vain ja ainoastaan Pro-Evon nimiin, mutta pakko se on myöntää että Fifa ajoi ohi tosta 09 lähtien.

Eli siis jos kiinnostuneita löytyy, niin laitetaan oma konsolifinin suomijengi pystyyn noita online joukkuepelejä silmälläpitäen. Tai jos semmonen on jo olemassa, niin olisin kovin kiinnostunut liittymään rinkiin mukaan.

Fifa10 pelaavat PS3:n omistajat saa lisätä kaverilistalle. Meikäläinen löytyy networkista nimellä tonzah
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Mul olis idea et jos saatais ees vähän porukkaa pelataan vähä niinku mm-kisat 2010 ja toi tiimi kuulostaa kiinostavalta
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Itse olisin kiinnostunut jos olisi jonkinlaista FIFA 10 South Africa turnausta.
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Voin ylläpitää kyllä liigan,jos se perustetaan. Ketkä haluais tulla mukaan?
 
Vastaus: FIFA 10 -turnauskeskustelut [PS3]

Mukana ollaan!

EDIT. Olisiko kellää onlineseuraa, jossa olisi tilaa kiinnostuneelle pelaajalle?
 
Ylös Bottom