Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jehh.. Tuli mailia äsken verkkokaupasta (suoratoimitus ahvenanmaa) että ovat lähettäneet pelin tulemaan. Kukaan tuolta aikasemmin tilannut joka osais sanoa kauanko tavara sieltä yleensä tulee? Torstaiksi toi ois kiva kyllä saada
Joku taisi MuroBBS:ssä tai vastaavassa väittää että kusti polkee yhtä nopeasti kuin täällä mantereellakin, eli torstai voisi olla ihan realistinen päivämäärä.
Mene ja tiedä...
Onks se virallinen julkkari nyt 1.10 vai 2.10?
Vaihtelee kai maittain vähäsen mutta virallinen kai on toi 2.10. Joka myös lukee pelinkotisivuilla.
Ristiriitaista tietoa tuosta päivästä on, luulisin että 2.10. on se oikea Euroopan julkaisupäivä.
Sain kuitenkin Gamestopilta viestiä että heiltä voi pelin hakea jo 1.10.
Edit: Kannattaa laittaa läpisyötöt manuaalille on huomattavasti parempi niitä jaella hyökkääjille. Tosin vaatii totuttelua aika paljon että alkaa saamaan syötön voiman kohdalleen. Ei taida demossa pystyä muuttamaan?
Pelaako monet PES veteraanit tätä? Itse olen pitänyt joitain vuosia taukoa jalkapallopeleistä, mutta tästä on kuulunut paljon hyvää. Pessit olivat aikaisemmin the pelejä, mutta sarjan viimeisistä osista en ole enää pitänyt. Fifaa en ole pelannut juuri koskaan. Joten iskeekö tämä, jos piti PES-sarjan alkuvaiheen peleistä?
Pelaako monet PES veteraanit tätä? Itse olen pitänyt joitain vuosia taukoa jalkapallopeleistä, mutta tästä on kuulunut paljon hyvää. Pessit olivat aikaisemmin the pelejä, mutta sarjan viimeisistä osista en ole enää pitänyt. Fifaa en ole pelannut juuri koskaan. Joten iskeekö tämä, jos piti PES-sarjan alkuvaiheen peleistä?