Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 10 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja J+
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 10 [X360 Hype]

Jehh.. Tuli mailia äsken verkkokaupasta (suoratoimitus ahvenanmaa) että ovat lähettäneet pelin tulemaan. Kukaan tuolta aikasemmin tilannut joka osais sanoa kauanko tavara sieltä yleensä tulee? Torstaiksi toi ois kiva kyllä saada :cool:
 
Vastaus: FIFA 10 [X360 Hype]

Jehh.. Tuli mailia äsken verkkokaupasta (suoratoimitus ahvenanmaa) että ovat lähettäneet pelin tulemaan. Kukaan tuolta aikasemmin tilannut joka osais sanoa kauanko tavara sieltä yleensä tulee? Torstaiksi toi ois kiva kyllä saada :cool:

Joku taisi MuroBBS:ssä tai vastaavassa väittää että kusti polkee yhtä nopeasti kuin täällä mantereellakin, eli torstai voisi olla ihan realistinen päivämäärä.
Mene ja tiedä...
 
Vastaus: FIFA 10 [X360 Hype]

Joku taisi MuroBBS:ssä tai vastaavassa väittää että kusti polkee yhtä nopeasti kuin täällä mantereellakin, eli torstai voisi olla ihan realistinen päivämäärä.
Mene ja tiedä...

Joo ja ainakin NHL:n osalta kaikki tutut ja tuntemattomamatkin sai ton parin päivän päästä viestistä. Joten 80% varmuudella vois jo huudella torstaita..
Pääasia että viikonloppuna pääsee palloo potkimaan. Demo on kyl kiva mut hieman kaipaa jo vaihteluu jengeihi ja peliaikaan :D
 
Vastaus: FIFA 10 [X360 Hype]

NHL10 tuli verkkokaupasta kahdessa päivsässä. Eli torstaina saavat tänään viestinsä saaneet pelin!
Itse kuulun myös näihin onnekkaisiin :)
Tosin, taitaa FIFA:n kohdalla olla niin, että kaikki halukkaat saavat pelin julkkariksi.
 
Vastaus: FIFA 10 [X360 Hype]

Dang kun on kokonaan demon lastaus unohtunut :eek: sellaiste teettää kun vanhaksi tulee uh
 
Vastaus: FIFA 10 [X360 Hype]

Vaihtelee kai maittain vähäsen mutta virallinen kai on toi 2.10. Joka myös lukee pelinkotisivuilla.

Ristiriitaista tietoa tuosta päivästä on, luulisin että 2.10. on se oikea Euroopan julkaisupäivä.
Sain kuitenkin Gamestopilta viestiä että heiltä voi pelin hakea jo 1.10.
 
Vastaus: FIFA 10 [X360 Hype]

Ristiriitaista tietoa tuosta päivästä on, luulisin että 2.10. on se oikea Euroopan julkaisupäivä.
Sain kuitenkin Gamestopilta viestiä että heiltä voi pelin hakea jo 1.10.

Pohjoismaissa julkaisu on jostain syystä 1.10. ja muualla euroopassa 2.10.
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

Tänään siis ilmestynyt. Minkälaisia fiiliksiä?

Itse haen kohta puoliin. Odotukset on kovat.
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

Demoa oon vasta päässyt kokeilemaan. Vielä en ole päättänyt mille konsolille tämän ostan :confused:
Anyway kyllä oli omituista pelata. Suht OK PES pelaajana pidän itseäni mutta kun tuota Fifa10 demoa on tullut keskimmäisellä vaikeustasolla väännettyä ei yhtään maalia ole saanut aikaiseksi :eek: Nopeasti tulee vastapuoli sulkemaan tyhjän tilan ja muutenkin PES tyyliset läpisyötöt ei samalla onnistu. Tarvii vain treenata lisää I suppose.


edit. 100s posti, kesti vain 5v :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 10 [X360]

kyllähän tätä on mukavempi pelata kuin fifa 09. pari matsia takana nyt Be A Pro:ta sekä Manager Modea. Harmi vaan kun ei onnistunut tuon Game Facen testailu kun en saa linkitettyä Gamertagia EA:n tiliin, kun gamertagin sähköposti ei oo enää edes käytössä.

Jos jotain kiinnostaa tuota joukkuetta pistää kehiin niin voisin olla kiinnostunut liittymään :p
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

Verkkokaupasta tuli heti aamusta. Tossa just lopeteltiin reilun parin tunnin sessiot kaverin kanssa. Huomattavasti parempi mitä FIFA08 joka on viimeisin FIFA jota pelannut ja tuntu sopivasti pessiltä, mutta silti täysin erilainen joka on hyvä asia. Ei noissa peleis jota pelattiin kyl tullu mitään kummallisia vikoja vastaan jotka ois heti pistäny silmään. Ihan jees :cool: Tulee varmaan liveskin väännettyä tota kuhan vähän oppii pelaa.

Edit: Kannattaa laittaa läpisyötöt manuaalille on huomattavasti parempi niitä jaella hyökkääjille. Tosin vaatii totuttelua aika paljon että alkaa saamaan syötön voiman kohdalleen. Ei taida demossa pystyä muuttamaan?
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

Edit: Kannattaa laittaa läpisyötöt manuaalille on huomattavasti parempi niitä jaella hyökkääjille. Tosin vaatii totuttelua aika paljon että alkaa saamaan syötön voiman kohdalleen. Ei taida demossa pystyä muuttamaan?

Kyllä demossa pystyi manuaalit laittamaan päälle. Ennen ottelua kun muutti vain control settingsejä. Manuaalilla pelaamisessa kyllä enemmän fiilistä, mutta laukomine ainakin aluksi pirun vaikeaa!
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

On se vaan niin saatanan hyvä peli. Mätettiin jo frendien kanssa koko iltapäivä iltaan saakka tätä loistopeliä.

Ehkä koukuttava tunne johtuu siitä kun en aikasempia Fifoja ole omistanut, mutta tää kyllä iskee, huhhuh. On se vaan hieno peli!
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

Pelaako monet PES veteraanit tätä? Itse olen pitänyt joitain vuosia taukoa jalkapallopeleistä, mutta tästä on kuulunut paljon hyvää. Pessit olivat aikaisemmin the pelejä, mutta sarjan viimeisistä osista en ole enää pitänyt. Fifaa en ole pelannut juuri koskaan. Joten iskeekö tämä, jos piti PES-sarjan alkuvaiheen peleistä?
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

Pelaako monet PES veteraanit tätä? Itse olen pitänyt joitain vuosia taukoa jalkapallopeleistä, mutta tästä on kuulunut paljon hyvää. Pessit olivat aikaisemmin the pelejä, mutta sarjan viimeisistä osista en ole enää pitänyt. Fifaa en ole pelannut juuri koskaan. Joten iskeekö tämä, jos piti PES-sarjan alkuvaiheen peleistä?

Itse pelasin PESiä PS2 aikoihin jolloin se oli täydellinen peli. Pari viime vuotta kyllä tykännyt enemmän FIFAsta joskus pakon eessä turnauksia kun on kavereitten kanssa pelattu niin PESiä joutunut pelaamaan ja onhan se eron huomannut. FIFAt ei ole tuntunut PESeiltä ikänä näin paljon, mutta kumminkin erinlainen kaikki parempaa kun PESeissä. Ja omalla kohdalla yksi syy FIFAan siirtymisessä on nettipelin toimivuus joka on ollut olematonta PESeissä parin kolmen vuoden ajan. Eli kyllä voit pitää kannattaa ehkä sitä demoa kokeilla.

Toi fyysinen peli on kanssa aika helmee kun voi ottaa pallon pois pelkästään blokkaamalla hyökkääjän juoksulinjan. Ois jo pitäny olla monia vuosia sitten fudispeleissä mukana :cool:
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

Pelaako monet PES veteraanit tätä? Itse olen pitänyt joitain vuosia taukoa jalkapallopeleistä, mutta tästä on kuulunut paljon hyvää. Pessit olivat aikaisemmin the pelejä, mutta sarjan viimeisistä osista en ole enää pitänyt. Fifaa en ole pelannut juuri koskaan. Joten iskeekö tämä, jos piti PES-sarjan alkuvaiheen peleistä?

Pelaa.

Kakkosesta asti vääntäny pessejä joka vuosi, 09 vaihtu fifaan. N. 5 kaveria joiden kanssa pelaan niin sama käynyt.

Fifa10 muuten muistuttaa jollain tavalla vanhoja (hyviä) pessejä.

Edit. Samaa huttua kun ylemmällä kirjoittajalla
 
Vastaus: FIFA 10 [X360]

Pelaako monet PES veteraanit tätä? Itse olen pitänyt joitain vuosia taukoa jalkapallopeleistä, mutta tästä on kuulunut paljon hyvää. Pessit olivat aikaisemmin the pelejä, mutta sarjan viimeisistä osista en ole enää pitänyt. Fifaa en ole pelannut juuri koskaan. Joten iskeekö tämä, jos piti PES-sarjan alkuvaiheen peleistä?

Itsekkin pidin varsinkin PES 5 ja 6:sta erittäin paljon, mutta parina viime vuotena EA on vetänyt pidemmän korren.
 
Ylös Bottom