Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Tänää tullu pelailtua jonku verran. Ainut mikä häiritsee tässä kohtaa on hitaat syötöt. Välillä ihmeellisenki hitaita.

Career modessa kalenteri lataa välillä tolkuttoman kauan, luulee sen jo tiltanneen lopullisesti. Välillä viikko simuloi ittensä parissa sekunnissa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Career modessa kalenteri lataa välillä tolkuttoman kauan, luulee sen jo tiltanneen lopullisesti.
Siirtoikkunan ollessa auki simulointi tosiaan on tuskallisen hidasta. Muuten kyllä tuntuu latailevan kohtuullisen nopeasti.

Mulla taas on suuria vaikeuksia saada tilanteita aikaan, maaleista nyt puhumattakaan. Ei vaan tunnu millään pääsevän puolustuksen ohi. Hyökkäyspäässä pystyy korkeintaan pari sekuntia kuljettamaan palloa ennenkun vastustaja riistää sen. Voi olla että Fifa10 kuviot on iskostunut sen verran selkärankaan ja tässäpä ne ei näytä enää toimivan. Vaikeustaso on world classilla enkä siitä viitsi enää alentaa, koska ei se vastustajakaan saa tilanteita meikän päätyyn. Suunnilleen kolmisenkymmentä peliä takana ja 80% näistä on päättynyt 0-0 tulokseen.

Omaa huonouttahan se tietysti on mutta vinkkejä otetaan vastaan.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Siirtoikkunan ollessa auki simulointi tosiaan on tuskallisen hidasta. Muuten kyllä tuntuu latailevan kohtuullisen nopeasti.

Itse ainakin pidän siitä, että kerrankin lataa hitaasti ja pystyy pysäyttää sen latauksen mihin päivään haluaa, ja ostaa/myydä pelaajia. Olisihan sen voinut järkevämminkin tehdä, mutta parempi noin, kun että sinulla on 4 mahdollisuutta myydä pelaaja, aina kun sinulla on peli.:eek:
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Parin vuoden tauon jälkeen paluu futispeleihin toteutui tämän uusimman Fifan muodossa. Varsinkin Team Play -moodi on netissä melkoisen hauskaa (etenkin täysillä tiimeillä), ei ole jaksanut omaa Pro:ta kehittää juurikaan kun nettipeli vie mukanaan. :)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Varsinkin Team Play -moodi on netissä melkoisen hauskaa (etenkin täysillä tiimeillä), ei ole jaksanut omaa Pro:ta kehittää juurikaan kun nettipeli vie mukanaan. :)

Ite pelasin pari peliä sitä ekaa kertaa. Mielestäni se on niin kaaosmaista kun kaikki painelee kohti vastustajan maalia, etkä saa mitään crediittiä siitä että sua kiinnostaa myös puolustaminen. Mut ehkä se toimii kun ois oikea porukka.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Omaa huonouttahan se tietysti on mutta vinkkejä otetaan vastaan.

1)Hiero enemmän keskikentällä
2)Vaihda enemmän laitaa
3)kokeile saada 1vs1 haastoja, varsinkin nopeille kavereille. Tuolla analogisella nopeudella pystyy tekemään ihmeitä ilman varsinaisia kikkojakaan
4)Pistä rohkeasti aina kun on tilaa palloa toisella tatilla eteenpäin. Tässä tuo pallottomana juoksu korostuu entisestään
5)Ammu kauempaa, kun vähänkin saat tilaa ja aikaa

Näillä opeilla tullut jonkun verran tehtyä maaleja. Tosin ensimmäinen tappio Tenerifellakin tuli nyt koettua, sitä ennen olikin 3 ottelua putkeen tasureita(ei tosin 0-0, vaan esim. yksi 2-2 tasuri).

Fifa on ainakin legendary tasolla turhan helppo.

Pelasin sitten vielä muutaman matsin Fifaa ja nyt paljon demoa pelanneena se tempo oli kulttuurishokki. Omituista, mutta fifa ei enää tuntunut niin hyvälle mitä se tuntui, kun demot tulivat ulos molemmista peleistä.

Toisesta ketjusta tänne mihin kuuluukin. Ensinnäkin varsinaisessa pelissä tuo tempo on selvästi matalampi. Slowlla todella sopivan tuntuinen itselle. Ei liian hidas, mutta ei todellakaan nopea.

Ja jos käyttää vähänkään manuaaleja niin voin sanoa että Legendarylla ei todellakaan ole liian helppo... World Classkin antaa todella hyvän vastuksen(10:ssä ei antanut).

Välillä se suoraansanottuna ärsyttää kuinka helppoa on tykittää maali fifassa joten mielestäni se on vaan plussaa,

Manuaaleilla liian helppoa tehdä maali? Itselleni kun koneen prässin alla vaikea saada maalia kohden edes vetoja(kuten realistista onkin), puhumattakaan maalin tekemisestä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

World class + full manual käytössä, joukkueena Sunderland ja maaleja syntyy yleensä 1-2 per peli. Keskitykset tuntuu toimivan hyvin eli jos on ongelmia joku pitkä kaveri kärkeen ja laidoilta vaan keskityksiä niin pitäis upota. Yhtälailla tulee myös tehtyä kaukolaukauksilla ja syöttökuvioiden päätteeksi.
Toki alkuun oli suuria vaikeuksia, mutta 15-20 pelin jälkeen alkoi sujua, vaikka nostin vaikeusasteen WC:hen.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Olisin halukas pelailemaan suomalaisia vastaan netissä. Pitäiskö perustaa joku pelisura systeemi tai joku, että sais helposti sovittua pelejä.

PSN: temetsi
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Kyllä tää kannatuslaulujen lataaminen on työlästä. Nyt oon Valioliigan kannatuslauluja tässä lataillut, ni oon vasta puoles välis ja oon ladannu jo 1.5 tuntia. Huh huh...

Huomenna hankin pelin, joten on hyvä olla nää kannatuslaulut jo valmiina.
Te jotka ootte käyttäny näitä omia kannatuslauluja, ni miltä ne kuulostaa pelissä?

Ja muuten, eroaako tää koko peli siitä demosta paljoonkaan? Koska viime vuonna demo oli parempi kuin itse koko peli.:eek:
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Ja muuten, eroaako tää koko peli siitä demosta paljoonkaan? Koska viime vuonna demo oli parempi kuin itse koko peli.:eek:

Lopullinen peli on jopa yllätävän paljon pirteämpi ja positiivisempi esitys kuin mitä demo antoi odottaa, joten pelkästään positiivisesti tulet yllättymään :)

Demon kohdalla meni hitusen jo usko että jaksaako tähän tänä vuonna syttyä samalla tavalla kuin muutamana aiempana vuotena mutta koko versio on kaikilla osa-alueilla ollut huomattavasti maittavampi kuin mitä demon perusteella uskalsi odotella.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Te jotka ootte käyttäny näitä omia kannatuslauluja, ni miltä ne kuulostaa pelissä?
Kannatuslaulut, jotka minä olen ladannut on kuulostanut aivan liian hiljasella. Crowd volume on nollassa ja telkkari melko täysillä ja silti niitä on välillä vaikea kuulla. Isojen seurojen kuuluisimmat chantit kuuluu kyllä kohtuullisesti. Itsellä tosin kokemusta vain Skotlannin liigan kannatuslauluista, mutta tuskinpa ne niin paljoa eroavat. Vaikka ne meinaa muun hälyn alle peittyä niin kyllä ne silti tuo aivan eri fiilistä kuin fifan oma yleisö.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Onko pelinopeus tosiaan laskenut minkä verran demoon verrattuna? Siinä slow oli edelleen aivan liian nopea makuuni.
Noiden kannatuslaulujen voimakkuuden säätöön suosittelen esim mp3gain -nimistä ohjelmaa, jolla saa muutettua dB:tä mielensä mukaan. (muistaakseni ilmainen)
Toimi ainakin NHL11:ssä johon lisäilin sm-liigajoukkueiden maalibiisejä. +10 dB nostin ja hienosäätö pelin asetuksista.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Onko Minkälaista turnausta mietitty täällä päin ?
Ois kiva pelata jonkilainen turnausk Kfin poppoon kanssa:D
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Morjens! Auttakaa miestä mäessä kun oon tos career modessa ja oon ostamassa lisää pelaajia niinsit pari kertaa oon painanu kolmiota vahingossa ja se pelaaja häviää enkä saa sitä enään mistään esille???
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Morjens! Auttakaa miestä mäessä kun oon tos career modessa ja oon ostamassa lisää pelaajia niinsit pari kertaa oon painanu kolmiota vahingossa ja se pelaaja häviää enkä saa sitä enään mistään esille???
Olet varmaan lisännyt pelaajan shortlistille. Laitas siellä hakuehdoissa johonkin kohtaan (en muista mikä kohta), että "shortlisted", niin pitäisi löytyä ne pelaajat, jotka olet laittanut sille shortlistille, eli toisin sanoen seurantalistalle. Samalla napilla pitäisi saada ne muistaakseni poiskin siitä listalta. Toivottavasti auttoi. :)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Veikkaan et pelis on yhä vaikee saada maaleja vaikeimmilla tasoilla tai sitten vedot on yhä kummalliset. Taidan silti kokeilla demoa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3 Hype]

Kyllä tää kannatuslaulujen lataaminen on työlästä. Nyt oon Valioliigan kannatuslauluja tässä lataillut, ni oon vasta puoles välis ja oon ladannu jo 1.5 tuntia. Huh huh...

Huomenna hankin pelin, joten on hyvä olla nää kannatuslaulut jo valmiina.
Te jotka ootte käyttäny näitä omia kannatuslauluja, ni miltä ne kuulostaa pelissä?

Ja muuten, eroaako tää koko peli siitä demosta paljoonkaan? Koska viime vuonna demo oli parempi kuin itse koko peli.:eek:

Mitäköhän sä nyt teet siellä? Ittelläni meni 15 minuutissa kymmeniä kannatuslauluja ja joukkueitten omien hymnijen lataamisessa. Itse lataan netistä, laitan USB tikulle jonka pistän sitten ps3 kiinni, sitten vaan kopioin ja meen peliin ja laitain ne oikeille paikoille.
Viime vuonna demo parempi? nyt kyllä puhut potaskaa. Demo oli ihan surkea. Tänä vuonna peli eroaa mielestäni demosta.
 
Ylös Bottom